Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان در این آیین که در لشکر ۴۱ ثارالله کرمان بر گزار شد گفت: از هفته بسیج رویکرد کمک های مومنانه تغییر کرد و تهیه جهیزیه، اشتغال های خرد، بحث آب، معیشتی خانواده ها و مسائل فرهنگی در دستور کار قرار گرفت.

سردار حسین معروفی افزود: در برخی نقاط استان کرمان مشکل ازدواج آسان و تهیه جهیزیه را داریم که که به مناسبت هفته مقاومت و سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی در قالب یک کار قرارگاهی سپاه پاسدارن، بسیج و کمیته امداد امام خمینی (ره) و بنیاد شهید سلیمانی انجام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: با شناسایی افراد نیازمند یک هزار و ۸۳۲ سری جهیزیه که هر سری بیش از ۲۰ میلیون تومان و در مجموع ۳۶ میلیارد و ۶۴۰ میلیون تومان توزیع می شود.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان ادامه داد: بین ۱۲ تا ۱۶ قلم کالا شامل یخچال فریزر، تلویزیون، ماشین لباسشویی، اجاق گاز، جارو برقی، بخاری گازی، فرش ۱۲ متری، چرخ گوشت، سرویس قابلمه و غیره مشخص شده که در اختیار عزیزان قرار داده می شود.

وی بیان کرد: امروز به صورت نمادین ۱۰۰ سری جهیزیه به سراسر استان کرمان ارسال و تحویل خانواده ها می شود و مابقی این جهیزیه ها با در اختیار کمیته امداد شهرستان های استان قرار می گیرد، تا مراحل تحویل و توزیع آن انجام شود.

سردار معروفی با بیان اینکه این آخرین کار ما نیست افزود: فعالیت ما تا پایان سال ادامه دارد و ۲ مرحله دیگر کمک های مومنانه در دهه فجر و هفته پاسدار و ولادت حضرت  امام حسین(ع) توزیع خواهد شد.

وی گفت: از مسئولان ادارات و سازمان ها می خواهیم این فرهنگ خیرخواهانه را در اداره های خود ساری و جاری کنند و برای کارمندان خود که در تهیه جهیزیه مشکل دارند، این انفاق را انجام دهند.

برچسب‌ها سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران جهیزیه عروسی کرمان کمک های مردمی قاسم سلیمانی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران جهیزیه عروسی کرمان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران جهیزیه عروسی کرمان کمک های مردمی قاسم سلیمانی اخبار کنکور استان کرمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۸۱۳۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران وارد شهرستان باشت شد

به گزارش خبرنگار مهر، صبح روز پنجشنبه و با هدف شرکت در اجلاسیه شهدای شهرستان باشت، جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران وارد شهرستان باشت شد.

سردار علی فدوی که با هدف شرکت در اجلاسیه شهدا به باشت سفر کرده، در بدو ورود به این شهرستان با حضور در گلزار شهدا، با آرمان‌های شهیدان تجدید میثاق کرد.

کد خبر 6094877

دیگر خبرها

  • اهدای قهرمانی تیم ملی فوتسال به سردار سلیمانی و سپاه | تصویـر
  • اهدای جهیزیه به ۲۰۰۰ زوج کهگیلویه و بویراحمد
  • استقبال پاسداران سپاه سوادکوه از شهید خوشنام
  • ببینید | گزارش اختصاصی CNN از موشک‌ها و پهپادهای سپاه پاسداران
  • چالش کمبود معلم در چهارمحال و بختیاری رفع شد
  • تعیین تکلیف اردوگاه دانش‌آموزی شهید چمران پس از ۱۸ سال
  • جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران وارد شهرستان باشت شد
  • عکس/ گرامیداشت مقام استاد و مربی در سپاه
  • سپاه، صلح طلب اما جنگ بلد، مقتدر ولی مظلوم
  • گرامیداشت مقام استاد و مربی در سپاه