Web Analytics Made Easy - Statcounter

جاده ارتباطی لنده به تشان پس از وقفه یک ماهه دوباره با فعالیت دستگاه های سنگین راهسازی آغاز به کار کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح زاگرس محور ارتباطی لنده_تشان یکی از مهمترین پروژه های راهسازی در شهرستان لنده است که می تواند راهگشای خروج تاریخی این شهرستان از بن بست باشد.

این پروژه مهم و حیاتی برای شهرستان لنده به طول 47کیلومتر است که در فاز اول آن پنج و نیم کلیومتر به اعتباری افزون بر470میلیارد ریال با بیش از 40درصد در حال کار است .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روند اجرایی این پروژه به دلیل وضعیت صعب العبور بودن و وجود ترانشه های بزرگ و دره های بزرگ در طول مسیر کار را کمی با دشورای های خاص خود مواجه کرده است و این پروژه بعد از یک وقفه یک ماه دوباره فعالیت خود را با چندین دستگاه بزرگ راهسازی در محور جدید از روستای ایدنک آغاز کرده است.

این پروژه به دلیل اتصال جاده بهبهان_لنده_جاده پاتاوه_یاسوج در آینده به عنوان یکی از مهمترین محور های ارتباطی استان تلقی خواهد شد که مسیر کنونی از خوزستان تا یاسوج که بیش از 350کیلیومتر است را به کمتر از 180کیلومتر کاهش خواهد داد که تاثیر زیادی در زمان و مصرف سوخت خودروها و حمل بار در کشور خواهد داشت.

تصاویر زیر متعلق به فعالیت امروز دستگاه های راهسازی در طول مسیر جاده لنده_تشان است:

 

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۸۱۵۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی آخرین وضعیت مناسبات اقتصادی ایران و همسایگان شمالی در وزارت امور خارجه

به گزارش حوزه سیاست و اقتصاد خبرگزاری تقریب، مهدی صفری معاون دیپلماسی اقتصادی وزیر امور خارجه که ریاست جلسه را برعهده داشت، ضمن تبیین اهمیت توسعه مناسبات با کشورهای یادشده، بر لزوم همکاری کلیه دستگاه های ذیربط و بخش خصوصی جهت بهره گیری حداکثری از ظرفیت توسعه مراودات تجاری - اقتصادی با این کشورها به ویژه در زمینه صدور خدمات فنی و مهندسی، ترانزیت، صادرات محصولات دانش بنیان، انرژی، صنعت، معدن و همچنین تبادل استاد و دانشجو تاکید کرد.

آخرین وضعیت طرح ها و پروژه های همکاری اقتصادی ایران با این کشورها، موانع و راهکارهای رفع آنها و تسهیل روند نهایی سازی و اجرای پروژه ها نیز در ادامه این نشست مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

در این نشست معاونان و مدیران دستگاه های اجرایی عضو ستاد و نمایندگان بخش خصوصی حضور داشتند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تخصیص ۵۰۰ میلیارد تومان برای طرح‌های راهسازی دشتستان
  • بررسی آخرین وضعیت مناسبات اقتصادی ایران و همسایگان شمالی در وزارت امور خارجه
  • بررسی وضعیت مناسبات اقتصادی ایران و همسایگان شمالی در وزارت امور خارجه
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ چالوس و هراز قفل شد
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ محورهای چالوس و هراز قفل شد
  • ترافیک در مسیر بازگشت از شمال/ جوی آرام در دیگر جاده‌های کشور
  • آخرین وضعیت ترافیکی جاده‌های کشور
  • ترافیک بازگشت از شمال در چالوس و هراز ادامه دارد/ جو آرام در تمام جاده‌های کشور
  • بازگشایی راه ارتباطی ۲ روستای سیل‌زده شهرستان داورزن
  • آخرین وضعیت ترافیکی جاده‌ها؛ ترافیک سنگین در محور چالوس و هراز