Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سردار حمید هداوند جانشین فرماندهی انتظامی تهران بزرگ بیان کرد: در پی ساماندهی انبار‌های کالا در جنوب تهران، کارآگاهان پایگاه جنوب پلیس امنیت اقتصادی تهران موفق شدند ۳ انبار بزرگ کالا را که مقدار فراوانی اقلام مصرفی و مورد نیاز مردم در آن دپو و جمع آوری شده بود، شناسایی کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: با شناسایی هویت مالک انبار‌ها نتیجه تحقیقات انجام شده به مرجع قضائی منعکس و چهاردهم دی ماه تیمی از کارآگاهان به همراه مقام قضائی و نماینده سازمان صمت از داخل انبار‌ها بازدید کردند.

جانشین فرماندهی انتظامی تهران بزرگ با اشاره به اینکه در بازرسی از داخل انبار‌ها ۵۹ هزار و ۹۷ حلقه لاستیک سبک و سنگین، ۳ میلیون و ۴۲۵ هزار کیلو برنج وارداتی، ۷۱ هزار و ۶۵۰ کیلو پودر شیر خشک و ۱۰۰ تن شکر احتکار شده کشف شد، افزود: با دستور قضائی هر سه انبار پلمب و در اختیار امین قرار گرفت.

این مقام ارشد انتظامی با بیان اینکه در این رابطه ۳ متهم دستگیر و برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند، عنوان کرد: کارشناسان ارزش اموال احتکار شده را بیش از ۴۸ میلیارد تومان برآورد کرده اند.

بیشتر بخوانید

کشف ۴۵ انبار احتکار کالا در لرستان

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: احتکار کالا نیروی انتظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۸۱۶۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دریافت نشان ملی مرغوبیت ۲۸ کالای صنایع دستی مازندران

معاون سرمایه‌گذاری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران با اشاره به برندسازی ۱۷ محصول در حوزه صنایع دستی از نشان ملی مرغوبیت ۲۸ کالا و پنج کالا در سطح بین‌المللی مطرح کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از مازندران، احسان محمدی _دوشنبه دهم اردیبهشت_ در نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴ - تهران در جمع خبرنگاران با بیان اینکه در حوزه صنایع دستی برای ۱۷ محصول برندسازی شده است، اظهار کرد: در همین زمینه، نشان ملی مرغوبیت ۲۸ کالا و همچنین پنج کالا در سطح بین‌المللی انجام شده است.

وی با اشاره به اینکه بیش از ۲۰۰ پروژه نیمه‌تمام بخش خصوصی با سرمایه‌گذاری بیش از ۴۵۰ هزار میلیارد ریال در مازندران وجود دارد، افزود: با بهره‌برداری از این پروژه‌ها شاهد توسعه ظرفیت‌های گردشگری استان خواهیم بود.

معاون سرمایه گذاری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران با اعلام اینکه در این نمایشگاه مازندران با ۱۰ زنجیره ارزش در حوزه‌های کشاورزی، گردشگری و صنایع دستی و سایر بخش‌ها حضور پیدا کرده است، گفت: در بحث زنجیره ارزش، زنجیره ارزش گردشگری و صنایع دستی به عنوان یکی از دو زنجیره ارزش مورد توجه در مازندران قرار گرفته است.

محمدی از صدور مجوز حدود ۱۹۰ موافقت اصولی در سال گذشته برای متقاضیان تأسیسات گردشگری در مازندران مطرح و بیان کرد: این تعداد ۱۵ مورد در حوزه گردشگری ساحلی و دریایی است که به توان افزایی در این بخش یاری می‌رساند.

وی با بیان اینکه ۸۱ هزار نفر گردشگر خارجی سال گذشته در استان حضور داشته‌اند، خاطرنشان کرد: امیدواریم با لغو روادید گروهی با روسیه و تسری آن به کشورهای دیگر، شاهد حضور شمار بیشتری از گردشگران در استان مازندران باشیم.

کد خبر 749020

دیگر خبرها

  • کشف ۲۲ تن برنج احتکار شده در خراسان جنوبی
  • دریافت نشان ملی مرغوبیت ۲۸ کالای صنایع دستی مازندران
  • کشف انبار کالای قاچاق در اهواز
  • کشف بیش از ۷۳ میلیارد ریال کالای قاچاق در سمنان
  • ضرب‌الاجل منطقه آزاد قشم برای ثبت انبارهای کالا
  • انبار دپوی باتری خودرو در بابل کشف شد
  • کشف بیش از ۵۶ میلیارد ریال کالای قاچاق در استان اردبیل
  • کشف بیش از ۴۸ میلیارد کالای قاچاق در ایلام
  • دستگیری سارق کالا و احشام در یاسوج
  • آتش سوزی دو انبار کالا در شهر ری