Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها-مدیرعامل سازمان آتش نشانی شهرداری بندرعباس از وقوع یک حادثه در محور بندرعباس به شهرستان میناب خبرداد و گفت: در این حادثه بر اثر واژگونی یک دستگاه تانکر حاوی بنزین متاسفانه ۳ سرنشین این تانکر جان خود را از دست دادند. - اخبار استانها -

فرجام دانش در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری تسنیم در بندرعباس اظهار داشت: ظهر امروز با اطلاع از وقوع یک حادثه در محور بندرعباس به شهرستان میناب تیم‌های عملیات نجات سازمان آتش نشانی به محل اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: این حادثه در اولین پیچ از مسیر بندرعباس رخ داده و مطابق آن یک دستگاه تانکر حامل سوخت از نوع بنزین واژگون و در نتیجه دچار آتش سوزی شده بود. 

مدیرعامل سازمان آتش نشانی شهرداری بندرعباس گفت: با حضور عوامل امدادی در محل حادثه، عملیات نجات جان سرنشینان و اطفا حریق آغاز شد که متاسفانه به علت شدت واقعه و گیر افتادن پای سرنشینان، این افراد نتوانستند به موقع از خودرو سوخت رسان خارج شوند. 

وی تصریح کرد: به رغم تلاش‌های انجام شده متاسفانه به علت آتش سوزی شدید هر 3 سرنشین در آتش سوختند و جان خود را از دست دادند.

دانش گفت: در حال حاضر پیکر این حان باختگان تحویل عوامل انتظامی شده و آتش سوزی نیز اطفا شده، علت حادثه هم طبق برآوردهای انجام شده، سرعت زیاد این تانکر بوده است.

بیش از 37 میلیارد ریال به آسیب دیدگان آتش سوزی بازار ساحلی دیلم اختصاص یافتآتش سوزی گسترده در واشنگتن در پی انحراف قطار حامل نفتآتش سوزی مهیب کارخانه تولید مشتقات نفتی در جاده مشهد به فریمان مهار شد

انتهای پیام/864/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: آتش سوزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۸۲۳۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آتش سوزی مغازه شیرینی فروشی در قزوین

رضا معروفی افسرکشیک سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قزوین گفت: طی تماس مردمی با سامانه ۱۲۵ آتش نشانی قزوین در ساعت ۱:۳٠ دقیقه بامداد جمعه ۷ اردیبهشت از آتش سوزی مغازه شیرینی فروشی واقع در خیابان شهدای قزوین خبر داده شد، که بلافاصله ستادفرماندهی این سازمان ۱ اکیپ اطفاء حریق از ایستگاه ۳مولوی این سازمان در کمترین زمان ممکن به محل حادثه اعزام شدند.

معروفی اضافه کرد: آتش نشانان با سرعت عمل با ورود به داخل مغازه و شناسایی کانون حریق نسبت به خاموش کردن آتش با کمترین خسارت ممکن و تخلیه دود از مغازه اقدام کرده و محل حادثه را ایمن سازی کردند.

وی افزود: علت بروز آتش سوزی از سوی کارشناسان علل حریق سازمان آتش نشانی شهرداری قزوین در دست بررسی می‌باشد.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • آتش‌ سوزی یک هتل در محدوده میدان ولیعصر تهران
  • آتش‌سوزی یک هتل در محدوده میدان ولیعصر تهران
  • آتش‌سوزی گسترده یک کارگاه ۲۰۰۰ متری در جنوب تهران
  • تصاویر آتش‌سوزی گسترده یک کارگاه بزرگ در تهران |‌ ویدئو
  • آتش‌سوزی در هتلِ محل اسکانِ بی‌خانمان‌ها در جنوب برزیل
  • مهار آتش سوزی فروشگاه دخانیات در شهرکرد
  • اطفاء حریق مغازه شیرینی فروشي در قزوین
  • آتش سوزی مغازه شیرینی فروشی در قزوین
  • جزئیات تکمیلی حادثه آتش‌سوزی در انبارهای شهرری اعلام شد
  • مهار آتش‌سوزی انبار در شهر ری/ از سرایت آتش جلوگیری شد