Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی افسانه‌ای شیاطین سرخ به تمجید از رشفورد و ماتا می پردازد. 

مارکوس رشفورد، ستاره جوان منچستریونایتد طی ماه های اخیر، اقدامات خیر خواهانه زیادی را برای کودکان انجام داده است و خوان ماتا نیز یک درصد از دستمزد خود را صرف امور خیریه کرده است.

به گزارش طرفداری و به نقل از دیلی میل، سر الکس فرگوسن، سرمربی افسانه‌ای منچستریونایتد به تمجید از مارکوس رشفورد و خوان ماتا می پردازد و در این رابطه می گوید:

رشفورد همواره پسر بسیار خوبی بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هنگامی که 9 ساله بود، به منچستریونایتد پیوست. کسانی هستند که طرز رفتار و اخلاق خاص خود را داشته و توانایی تغییر شرایط و اوضاع را دارند، رشفورد از این دسته از افراد است. او توانایی تغییر شرایط را دارد. رشفورد از طبقه کارگر آمده است و زندگی در چنین شرایطی چگونه است. هنگامی که من هم در مدرسه بودم، وعده های شام رایگان وجود داشت و مارکوس از چگونگی این شرایط و اوضاع آگاه است. من پسری (خوان ماتا) را در منچستریونایتد می شناسم که یک درصد از دستمزد خود را به امور خیریه بخشیده است. به کارهایی که رشفورد انجام داده نیز نگاه کنید، آن ها نشان دادند که همه فوتبالیست ها به دنبال خرید ماشین نیستند. اکثر اهالی فوتبال قلب بزرگی دارند و افراد بیکار و بی فایده‌ای نیستند.

اخبار داغ 

یک نامزد با جادوگر وارد انتخابات فدراسیون می شود؛ رقابت جادوگر کرجی با جادوگر فوتبال! مثلث CAM برای دربی سرخابی تست شد؟ قهرمان کشتی آزاد ایران درگذشت بهترین گلزنان قرن 21 سرخیو راموس و رئال مادرید؛ اختلال جدی در مذاکرات تمدید قرارداد

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۸۲۷۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعمال سقف قیمتی برای نفت روسیه بی فایده است

به گزارش خبرنگار مهر گروهی از شرکت‌های بیمه غربی اعلام کردند اعمال سقف قیمتی برای نفت روسیه غیرقابل اجراست و تنها سبب پیوستن کشتی‌های بیشتری به ناوگان سایه شده است.

پس از تلاش واشینگتن برای محدود کردن درآمد روسیه همزمان با درگیری‌های نظامی بین این کشور و اوکراین و در همین حال به‌منظور حفظ جریان نفت روسیه به بازار برای جلوگیری از افزایش قیمت انرژی، گروه هفت کشور بزرگ صنعتی جهان به اصطلاح سقف قیمت را برای نفت روسیه تصویب کردند.

این سقف قیمت به شرکت‌های حمل‌ونقل و بیمه غربی اجازه می‌دهد تا زمانی که نفت روسیه کمتر از ۶۰ دلار در هر بشکه فروخته می‌شود، در معامله‌های نفت این کشور شرکت کنند.

کد خبر 6094451 محمدحسین سیف اللهی مقدم

دیگر خبرها

  • سردار رادان: قرائت قرآن از زنان مکشوفه حجاب را نشان می دهند/ این تفکر حتی برخی افراد حزب اللهی را تحت تاثیر قرار داده و تصاویر آن دست به دست می‌شود
  • ماه بر سلامتی کدام عضو بدن ما تاثیر می گذارد؟
  • حقایق جالب درباره چپ دست‌ها که احتمالا نمی دانستید
  • وضعیت تلخ اقتصاد ایران در خاطره‌گویی فوتبالیست سابق در تلویزیون | فیلم
  • بازار هیپنوتیزم در شبکه‌های اجتماعی/ هیپنوتیزم چیست و اصلا فایده‌ای هم دارد؟
  • حقایق جالب درباره چپ دست‌ها
  • اعمال سقف قیمتی برای نفت روسیه بی فایده است
  • اعتراف «آسترازنکا» درباره عوارض این واکسن؛ ۵۰ قربانی شکایت کردند
  • اعتراف سازنده «آسترازنکا» درباره عوارض این واکسن
  • حرکات نمایشی مارکوس تورام با توپ در جشن قهرمانی اینتر / فیلم