Web Analytics Made Easy - Statcounter

آیت‌الله میرباقری گفت: کار مهم علامه مصباح یزدی ایجاد بسط در عرصه معارف دینی بود و توانست با تربیت خیل عظیم شاگردان موفق در این زمینه خدمات بی نظیری را ارائه کند. - اخبار سیاسی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، آیت‌الله سید محمدمهدی میرباقری نماینده مجلس خبرگان رهبری، در بیاناتی با اشاره به شخصیت علمی و اخلاقی علامه مصباح یزدی، گفت: ایشان سال ها در محضر آیت الله بهجت تلمذ کرد و در طی این سال ها نفس به نفس در محضر ایشان بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال تلگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در صفحه اینستاگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

وی بر استفاده از آثار علامه مصباح تأکید کرد و افزود: ایشان آثار ارزشمندی از خود به یادگار گذاشت و ویژگی این آثار این است که معطوف به نیازهای روز انقلاب اسلامی و جمهوری اسلامی بود. علامه مصباح در طول سال های عمر پربرکت خود دو کار مهم انجام داد و اولین کار مهم ایشان تلاش برای حفظ ثغور فرهنگ اسلامی و مبارزۀ مستمر و طولانی با انواع جریان‌های غرب‌گرا و التقاطی بود، که به‌حق از عهدۀ این کار عظیم برآمدند.

آیت الله میرباقری ادامه داد: دومین کار مهم علامه مصباح یزدی ایجاد بسط در عرصه معارف دینی بود و توانست با تربیت خیل عظیم شاگردان موفق در این زمینه خدمات بی نظیری را ارائه کند.

نماینده مجلس خبرگان رهبری با اشاره به لزوم مبارزه با تحریف، اظهار داشت: لازم است با تحریف های داخلی و خارجی چه از جانب جریان سازشکاران داخلی و چه جریانات خارجی مقابله شود و هم شهید سلیمانی و هم علامه مصباح یزدی از پرچمداران مبارزه با تحریف بودند.

وی تصریح کرد: پس از مسأله شبیخون فرهنگی که توسط رهبر معظم انقلاب مطرح شد برنامه طرح ولایت توسط علامه مصباح و شاگردان ایشان پایه گذاری شد، که در این طرح تاکنون قریب به 70 هزار نفر از دانشجویان و حتی نخبگان تحت آموزش قرار گرفته و از جامعه نخبگانی صیانت کرده اند و این از برکات ایشان بود.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: علامه مصباح یزدی آیت الله کار مهم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۸۳۱۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احداث چهار مدرسه خیری در یزد

به گزارش خبرنگار جام جم آنلاین یزد، نماینده مردم شریف یزد، اشکذر، زارچ و بخش ندوشن در مجلس با بیان اینکه هر جامعه ای که توجه به تعلیم و تربیت داشته باشد، قطعا موفق خواهد بود، اظهار داشت: بدون شک، چنین رویدادهایی، آغاز گام‌های کشور ما برای دستیابی به موفقیت و سربلندی در عرصه های مختلف است.

محمد صالح جوکاربا اشاره به حضور خیرین و اقدامات ارزنده آنها در عرصه های مختلف، گفت: در عرصه های مذهبی، دینی، فرهنگی و آموزشی شاهد اقدامات بسیاری ارزشمند از سوی خیرین در سطح کشور هستیم.

وی عنوان کرد: این واحد آموزشی پس از راه اندازی، مشکل واحد آموزشی مختلط محله فیروزآباد را مرتفع خواهد ساخت.

دکتر جوکار خاطرنشان کرد: طی صحبتی که  با خیر محترم (آقای شرف الدینی) داشتم، اعلام کردند که یک مدرسه در شهر یزد در حال ساخت دارند و سه مدرسه نیز در آینده نزدیک احداث خواهند کرد.

دیگر خبرها

  • ضرورت توسعه تعاملات علمی دانشگاهی در راستای منافع دو کشور در عرصه بین‌المللی
  • شصت‌ودومین شماره مجله تصویری نفت و انرژی (متنا)
  • بانوان طلبه سنگربانان عرصه تربیت هستند
  • شناسایی معلمان نمونه ‌از برنامه‌های ‌مجموعه تعلیم و تربیت کشور است
  • احداث چهار مدرسه خیری در یزد
  • منزلت و مقام عالی معلم باید پیوسته مورد تکریم جامعه باشد
  • عملیات وعده صادق سیلی محکم مظلومان جهان بر چهره صهیونیست بود
  • بررسی ابعاد سیاسی علامه سیدمحمد باقر درچه‌ای/ یک کنش‌گری سیاسی با شاگردپروری
  • مس رفسنجان ۱ (۵) - (۴) ۱ پیکان/ شاگردان نویدکیا راهی مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی شدند
  • درخشش بانوی کماندار یزدی در مسابقات تیراندازی با کمان شانگهای چین