Web Analytics Made Easy - Statcounter

بازی رئال مادرید مقابل اوساسونا لغو می شود؟

بارش شدید برف در منطقه ناواره می تواند بازی اوساسونا مقابل رئال مادرید را به تاریخ دیگری موکول کند.

به گزارش طرفداری و به نقل از آ.اس، دو تیم اوساسونا و رئال مادرید، شنبه شب به مصاف هم می روند ولی به علت بارش شدید برف، ممکن است این بازی لغو شود. در روزهای گذشته، ورزشگاه پامپلونا کاملا سفید پوش شده و بازیکنان اوساسونا فقط یک جلسه توانستند تمرین کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انریکه پرز کارشناس هواشناسی اسپانیا در این مورد گفته است:

در حال  خیلی زود است که پیش بینی کنیم اما بستگی به توده طوفان و برف دارد که در چه جایگاهی قرار بگیرد. اگر 100 یا 200 کیلومتر از شرق و غرب با فاصله داشته باشد، می توانیم بگوییم که برف به منطقه ناواره نمی رسد یا اگر هم برسد، بارش سبکی در پیش است؛ در غیر این صورت، همانطور که در خبرها اعلام شده است، بارش سنگینی خواهیم داشت اما هنوز هیچ خبری تایید نشده است. توده ابرها به نظر می رسد که شب جمعه وارد می شود اما ممکن است به تاخیر هم بیافتد. باید ببینیم این توده ها به صورت کامل وارد می شوند یا خیر. اگر به صورت کامل وارد شود و در شروع بازی، بارش داشته باشیم، باید بازی لغو شود؛ زیرا در این حالت، پیش بینی می شود که برفی به ارتفاع 20 الی 30 سانتی متری روی زمین بنشیند. 

اخبار داغ 

یک نامزد با جادوگر وارد انتخابات فدراسیون می شود؛ رقابت جادوگر کرجی با جادوگر فوتبال! مثلث CAM برای دربی سرخابی تست شد؟ قهرمان کشتی آزاد ایران درگذشت بهترین گلزنان قرن 21 سرخیو راموس و رئال مادرید؛ اختلال جدی در مذاکرات تمدید قرارداد

منبع: طرفداری

کلیدواژه: رئال مادرید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۸۳۶۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلاصه بازی رئال مادرید ۱ - ۰ رئال سوسیداد + ویدئو

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

منبع: ورزش سه

tags # رئال مادرید سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ (تصاویر) «زو»؛ گاو عقیم و غول‌پیکری که توسط انسان‌ها به وجود آمد! اتفاق عجیب که همزمان با انقراض دایناسورها در زمین رخ داد! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟

دیگر خبرها

  • خلاصه بازی رئال مادرید ۱ - ۰ رئال سوسیداد + ویدئو
  • هشدار بارش شدید در ۵ استان/ رگبار و رعد و برق در مرکز و شرق کشور
  • هشدار بارش‌ شدید در ۵ استان/ رگبار و رعد و برق در مرکز و شرق کشور
  • حمله شدید بازیکن ژاپنی به داور بازی سوسیداد - رئال مادرید
  • فیلم/ خلاصه بازی رئال سوسیداد ۰ - رئال مادرید ۱
  • خلاصه بازی رئال سوسیداد 0-1 رئال مادرید (لالیگا - 2023/24)
  • هواشناسی ۱۴۰۳/۰۲/۰۷؛ هشدار بارش‌های شدید در ۵ استان
  • هواشناسی ایران/ هشدار بارش‌های شدید در ۵ استان
  • هواشناسی ایران۱۴۰۳/۰۲/۰۷؛هشدار بارش‌های شدید در ۵ استان
  • خشم شدید نایب رییس بارسلونا؛ قوانین برای رئال مادرید فرق دارند!