Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست شبکه پژوهشی و آزمایشگاهی دانشگاه آزاد اسلامی از انعقاد تفاهم‌نامه همکاری میان دانشگاه آزاد اسلامی و دانشگاه صنعتی شریف برای استفاده از امکانات و ظرفیت‌های آزمایشگاهی و کارگاهی دو طرف خبر داد.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشگاه، دکتر روح اله دهقانی فیروزآبادی سرپرست شبکه پژوهشی و آزمایشگاهی دانشگاه آزاد اسلامی، گفت: تفاهم‌نامه همکاری بین دانشگاه آزاد اسلامی و دانشگاه صنعتی شریف در راستای ایجاد همکاری و هماهنگی‌های بیشتر دو دانشگاه در حوزه انجام آزمایش‌های تخصصی، آزمون‌های مربوط به مقایسه‌های بین آزمایشگاهی، انجام ممیزی‌های داخلی و آموزش تکنسین‌های آزمایشگاهی، ارائه خدمات تعمیر و ارتقای تجهیزات، تبادل نمونه و مشتری مرتبط با خدمات آزمایشگاهی، مشارکت در کارگروه‌های تخصصی دستگاهی، هماهنگی و همکاری در ارسال به موقع نتایج و گزارشات آزمایشگاهی و سایر موارد مرتبط در حوزه‌های تجهیزاتی، نیروی انسانی و آموزشی و تحقیقاتی آزمایشگاهی و کارگاهی منعقد شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون تحقیقات، فناوری و نوآوری دانشگاه آزاد اسلامی با اشاره به اهمیت انعقاد این تفاهم نامه اظهار داشت: تفاهم نامه مذکور به منظور ایجاد بستر مناسب و استفاده از ظرفیت‌های موجود دوطرف برای توسعه زیرساختی و خدمات آزمایشگاهی و کارگاه‌های تخصصی فنی و مهندسی در کشور منعقد شده است.

سرپرست شبکه پژوهشی و آزمایشگاهی دانشگاه آزاد اسلامی خاطرنشان کرد: تفاهم‌نامه همکاری بین دانشگاه آزاد اسلامی و دانشگاه صنعتی شریف از طریق تعامل سازنده بین دانشگاهی و ارائه خدمات آزمایشگاهی و کارگاهی مشترک اهداف خود را پیش می‌برد. این تفاهم نامه سبب حمایت بیشتر از اعضای هیأت علمی، کارکنان و دانشجویان در دریافت خدمات آزمایشگاهی و کارگاهی دوطرف خواهد شد.

دکتر دهقانی فیروزآبادی افزود: در راستای اجرایی شدن مفاد این تفاهم نامه مقرر شد، مدیران حوزه‌های آزمایشگاهی و نیز رؤسا مراکز خدمات آزمایشگاهی به عنوان نمایندگان دوطرف و ناظران اجرای تفاهم نامه، به منظور پیشبرد برنامه‌ها و اهداف آن جلسات مشترکی داشته باشند.

سرپرست شبکه پژوهشی و آزمایشگاهی دانشگاه آزاد اسلامی، خاطرنشان کرد: متقاضیان استفاده از خدمات می‌توانند با مراجعه به پورتال سا‌ها به آدرس saha.iau.ir در جریان مفاد آن قرار گیرند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: دانشگاه آزاد دانشگاه شریف آزمایشگاه کارگاه دانشگاه آزاد اسلامی و دانشگاه صنعتی شریف آزمایشگاهی و کارگاهی تفاهم نامه همکاری خدمات آزمایشگاهی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۸۴۵۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمادگی ایران برای تعمیر هواپیما و صدور خدمات مهندسی به کوبا


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مهرداد بذرپاش در دیدار با وزیر حمل و نقل جمهوری کوبا با اشاره به اینکه بسیاری از توافقات گذشته میان دو کشور هنوز اجرایی نشده است افزود: در همکاری دو جانبه میان دو کشور بخش بنادر مورد تاکید ایران است تا برای دپوی کالا یک مرکز لجستیک و یا انبار از بنادر ایران در اختیار کوبا قرار گیرد.
وزیر راه و شهرسازی افزود: بنادر ایران برای تردد دریایی از ظرفیت مناسبی برخوردار است که می‌تواند یک پیوند خواهر خواندگی میان دو کشور ایجاد شود و می‌توانیم کمیسیون مشترک نیز برای این مقوله داشته باشیم.
بذرپاش افزود: در حوزه هوایی نیز ایران آمادگی دارد در زمینه تعمیرات هواپیما همکاری‌های لازم را با این کشور داشته باشد.
وزیر راه و شهرسازی همچنین به مقام کوبایی پیشنهاد کرد در بخش ریلی از ظرفیت شرکت‌های ایرانی همانند واگن پارس و مپنا برای ساخت و تعمیرات لوکوموتیو استفاده کنند.

دیگر خبرها

  • گردهمایی بزرگ تاریخ علم
  • انعقاد تفاهم‌نامه‌ بنیاد نخبگان و آموزش و پرورش خراسان جنوبی
  • نوای ساز ارکستر سمفونیک تهران در قلعه فلک‌الافلاک می‌پیچد
  • جزئیاتی از تفاهم‌نامه دانشگاه آزاد آذربایجان‌شرقی و شرکت مهندسی معدنی نوآوران مس 
  • آمادگی ایران برای تعمیر هواپیما و صدور خدمات مهندسی به کوبا
  • آغاز همکاری‌ های حمل‌ ونقل بین‌ المللی و ترانزیتی ایران و تاجیکستان از بندر چابهار
  • آمادگی دانشگاه آزاد برای همکاری با صنعت
  • ۸ یادداشت تفاهم همکاری بین ایران و بورکینافاسو امضا شد
  • چگونه شریف در محله تاریخی طرشت ستاره خاورمیانه شد؟
  • امضا دو تفاهم نامه علمی در همایش ملی تحول دیجیتال