Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری فارس، عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور در حکمی «حمزه امرایی» را به سمت مدیرکل دفتر امور سیاسی وزارت کشور منصوب کرد.

در حکم رحمانی فضلی خطاب به حمزه امرایی آمده است: نظر به مراتب تعهد و تجارب موثر به موجب این حکم جنابعالی را به سمت مدیرکل دفتر امور سیاسی منصوب می نمایم.

در حکم وزیر کشور خطاب به مدیر کل جدید دفتر امور سیاسی وزارت کشور، بررسی و تحلیل مسائل و رویدادهای سیاسی کشور، فراهم آوردن زمینه اجرای مطلوب و کارآمد قانون احزاب و تشکل ها، پیگیری امور مربوط به اقلیت های دینی، مذهبی، فرق و اقوام ایرانی، برگزاری منظم جلسات کمیسیون های کارگری و دانشجویی شورای امنیت کشور و پیگیری امور و مصوبات آن از جمله مواردی بر شمرده شده است که وزیر کشور انتظار دارد، مدیر کل جدید سیاسی با برنامه ریزی دقیق، هدفمند و مبتنی بر اصول نسبت به تحقق آن اهتمام و تلاش نماید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



گفتنی است، مدیرکل جدید دفتر سیاسی وزارت کشور که از کارکنان پر سابقه وزارت کشور است، جایگزین حمید ملانوری شد که پیش از این به عنوان استاندار خراسان جنوبی انتخاب شد.

 امرایی دارای ۲۰ سال تجربه خدمت در حوزه سیاسی وزارت کشور است و سوابقی از جمله معاون مدیرکل سیاسی، رییس اداره چهارم سیاسی، سرپرست دبیرخانه کمیسیون ماده ۱۰، کارشناس امور سیاسی و معاون سیاسی فرمانداری فیروزکوه را در کارنامه اجرایی اش دارد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: وزیر کشور رحمانی فضلی سیاسی وزارت کشور دفتر امور سیاسی امور سیاسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۸۴۵۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امیرعبداللهیان: آماده کمک به بازگشت آرامش و ثبات به سودان هستیم

حسین عوض، وزیر امور خارجه سودان در حاشیه اجلاس سازمان همکاری اسلامی با حسین امیرعبداللهیان، وزیر امور خارجه کشورمان دیدار و گفت‌وگو کرد.

به گزارش ایسنا، امیرعبداللهیان ضمن تبریک انتصاب وزیر امور خارجه جدید سودان، برای وی آرزوی موفقیت کرد.

وزیر امور خارجه کشورمان تاکید کرد: ما مخالف هرگونه دخالت خارجی در سودان و آماده کمک به بازگشت آرامش و ثبات به این کشور هستیم.

امیرعبداللهیان همچنین تاکید کرد: دشمنان سودان جایگاه مهم این کشور را می‌دانند و سال ها برای تجزیه سودان تلاش کردند و اکنون آتش جنگ داخلی را به دامن این کشور انداخته‌اند و امیدواریم به زودی شاهد بازگشت آرامش و ثبات به سودان باشیم.

حسین عوض وزیر امور خارجه جدید سودان نیز با ابراز خرسندی از این دیدار و تقدیر از مواضع اصولی ایران در حمایت از سودان، بر سابقه روابط تاریخی و دیرینه دو کشور و اهتمام کشورش به روابطی راسخ و ممتد با ایران تاکید و ابراز امیدواری کرد روابط دو کشور در بهترین سطح گسترش یابد.

حسین عوض همچنین آخرین تحولات و اوضاع این کشور و بروز ناامنی و بی ثباتی توسط شبه نظامیان با دخالت ک حمایت برخی دولت های خارجی و غربی را برای همتای ایرانی خود تشریح کرد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تقدیر مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری فارس از مدیرعامل پست بانک ایران و مدیریت شعب استان فارس
  • دبیران احزاب در رقابت انتخاباتی کمیسیون ماده ۱۰ حضور دارند
  • بررسی وضعیت مناسبات اقتصادی ایران و همسایگان شمالی در وزارت امور خارجه
  • مدیرکل ثبت شرکت‌ها: ۷۴۴ هزار شرکت صوری در کشور داریم
  • انصارالله یمن پیشنهاد میزبانی صنعا از دفتر سیاسی حماس را داد
  • صدور پروانه بهره‌برداری برای بیش از ۲۰۰۰ طرح سرمایه‌گذاری سیستان و بلوچستان
  • امیرعبداللهیان: آماده کمک به بازگشت آرامش و ثبات به سودان هستیم
  • بازگشت بیش از ۱ و نیم میلیون پناهجوی افغانستانی‌
  • گفت‌وگوی امیرعبداللهیان با وزیر خارجه مصر در گامبیا
  • واشنگتن پیشنهاد اخراج دفتر حماس از قطر را مطرح کرد