Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-29@21:53:59 GMT

کشف زمین خواری ۱۲۰ میلیاردی در ایلام

تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۵۸۵۵۶۳

کشف زمین خواری ۱۲۰ میلیاردی در ایلام

فرمانده انتظامی استان ایلام گفت: ۲ هزار متر مربع از اراضی ملی به ارزش ۱۲۰ میلیارد در یکی از محله‌های شهر ایلام رفع تصرف شد.

به گزارش مشرق، دلاور القاصی‌مهر فرمانده انتظامی استان ایلام اظهار داشت: در پی وصول یک فقره مرجوعه قضایی مبنی بر تصرف غیر قانونی اراضی ملی توسط فردی سود جو، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با انجام تحقیقات میدانی، جمع آوری اسناد، مدارک و مستندات لازم، مشخص شد این فرد نسبت به تصرف غیر قانونی ۲ هزار متر از اراضی ملی در یکی از محله‌های شهر ایلام اقدام کرده است.

فرمانده انتظامی استان ایلام با بیان اینکه با همکاری یگان حفاظت مسکن، شهرسازی و هماهنگی مقام قضایی، متهم شناسایی و دستگیر شد، تصریح  کرد: با تلاش ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان و حضور کارشناسان مربوطه از این زمین رفع تصرف شد.

فرمانده انتظامی استان ایلام با بیان اینکه ارزش ریالی این زمین رفع تصرف شده توسط کارشناسان ۱۲۰ میلیارد ریال برآورد شده است، خاطر نشان کرد: در این خصوص یک نفر متهم با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا شهید سلیمانی ایلام کشف استان ایلام مشرق مقام قضایی زمین خواری اخبار حوادث فرمانده انتظامی استان ایلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۸۵۵۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلیس به وظیفه قانونی خود در ورزشگاه عمل کرد

فرمانده انتظامی شهرستان فیروزآباد گفت: پلیس مانع درگیری و هرج و مرج در ورزشگاه شد و به وظیفه قانونی خود عمل کرده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه خبری پلیس فارس، مهدی جوکار در تشریح جزئیات درگیری پیش آمده در یکی از ورزشگاه های شهرستان فیروز آباد اظهار کرد: در دقایق پایانی بازی بین دو تیم فوتبال حاضر در لیگ دسته سوم استان، در شهرستان فیروزآباد، یکی از اعضای کادر فنی تیم میهمان به همراه بازیکنان ذخیره این تیم به سمت کمک داور بازی حمله ور شده و او را مورد ضرب وشتم قرار می دهند.

وی افزود: بلافاصله مامورین تامین نظم و امنیت حاضر در ورزشگاه، بر اساس وظایف قانونی، به منظور پایان دادن به درگیری و پیشگیری از وقوع هر گونه تبعات احتمالی، قصد دستگیری مخلین نظم و امنیت را داشتند که با مقاومت و تعدی آنها مواجه شدند، لذا طبق ضوابط قانونی، با استفاده از تجهیزات دفاع شخصی در اختیار (اسپری) عامل اخلال در نظم عمومی را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان فیروزآباد اضافه کرد: طرفین درگیری، به مقر انتظامی انتقال و پس از اخذ مشاوره از کارشناس مربوطه، ضمن اعلام ندامت و پشیمانی از اتفاق پیش آمده، با یکدیگر سازش و مقر انتطامی را ترک کردند.

کد خبر 749196

دیگر خبرها

  • پلیس به وظیفه قانونی خود در ورزشگاه عمل کرد
  • رفع تصرف ۸ هزار متر از اراضی ملی در رودسر
  • رفع تصرف ۸۰۰۰ متر مربع از اراضی ملی در رحیم آباد رودسر
  • رفع تصرف ۸۰۰۰ متر از اراضی ملی در رحیم آباد رودسر
  • رفع تصرف ۱۲۰۰ متر مربع از اراضی ملی در رضوانشهر
  • کشف بیش از ۴۸ میلیارد کالای قاچاق در ایلام
  • رفع تصرف اراضی ملی در رضوانشهر
  • کشف جسد بازپرس ویژه مبارزه با زمین‌خواری
  • ماجرای کشف جسد بازپرس ویژه مبارزه با زمین‌خواری
  • مرگ مشکوک قاضی دادگستری در مازندران | ماجرای کشف جسد بازپرس ویژه مبارزه با زمین‌خواری