Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم فوتبال یوونتوس انتظار مصافی جذاب را میان شاگردانش و تیم سابق دوران بازیگری خود دارد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، آندره‌آ پیرلو سرمربی تیم فوتبال یوونتوس در نشست خبری پیش از بازی فردا شب (چهارشنبه) شاگردانش در خانه میلان در هفته شانزدهم سری A ایتالیا، به وضعیت تیمش در جدول رده‌بندی و فاصله 10 امتیازی آن با میلان صدرنشین اشاره داشت و گفت: ما داریم تلاش می‌کنیم که فاصله‌مان را با میلان کاهش دهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سال 2021 را با یک پیروزی آغاز کردیم و در آن بازی رویکرد خوبی هم داشتیم. ما بازی به بازی پیش می‌رویم. چند ماه دیگر وضعیت جدول را ارزیابی خواهیم کرد.

سرمربی یوونتوس افزود: بدون شک این بازی مهم است، اما سرنوشت‌ساز نیست. بازی‌های میلان و یوونتوس همیشه جذاب است. زمانی که بازیکن بودم هم این بازی مهیج بود و الان هم که مربی شده‌ام، همینطور است. قطعاً با تمام توان‌مان و برای ارائه بهترین بازی به میدان می‌رویم. میلان تیمی است که من مدت زیادی در آن بازی کردم و با آن هم چیزهای زیادی بردم. برای من این بازی بسیار مهم است اگرچه میلان از زمانی که من این تیم را ترک کردم، خیلی عوض شده است. از آن نسل فقط پائولو مالدینی است که مانده و من فقط او را می‌شناسم. با این حال این بازی باز هم هیجان‌انگیز است، چون این اولین باری است که من به‌عنوان سرمربی مقابل میلان قرار می‌گیرم.

پیولی: بازی میلان - یوونتوس سرنوشت ساز نخواهد بود

 

پیرلو در ادامه راجع به وضعیت بازیکنانش برای مصاف با میلان هم اظهار داشت: پائولو دیبالا روز گذشته دچار تب شد، اما امروز حالش بهتر بود. اگر اتفاق غیرمنتظره‌ای رخ ندهد او جزو بازیکنان ما در این بازی خواهد بود. آدرین رابیو هم محرومیتش تمام شده است. آرتور ملو نیز مصدومیتش را پشت سر گذاشته و حالش خیلی بهتر است. ضربه‌ای که در بازی مقابل آتالانتا به او خورد، برای مدتی از میادین دور نگه‌اش داشت، اما الان آماده است. موراتا هنوز در حال ریکاوری است و فیزیوتراپی می‌کند. وضعیت او طی چند روز آینده مشخص خواهد شد، اما من نمی‌دانم چند روز دیگر غایب خواهد بود. کیه‌لینی و دمیرال هم ریکاروری کرده‌اند و الان کاملاً بهبودی‌شان را به دست آورده‌اند. البته شاید آنها هنوز از قدرت لازم برای 90 دقیقه بازی برخوردار نباشند، اما اگر شرایط اضطراری پیش آمد می‌توانیم روی آنها هم حساب کنیم.

تیم‌های فوتبال یوونتوس و میلان از ساعت 23:15 فردا شب به مصاف هم خواهند رفت.

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال اینستاگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)
جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال تلگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: آندره آ پیرلو یوونتوس میلان آندره آ پیرلو یوونتوس میلان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۸۵۸۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طعنه هواداران اینتر به یوونتوس با عدد 14 / عکس

طرفداران اینتر با رونمایی از یک بنر غول پیکر با شماره ۱۴ که نماد اسکودتوی 2006 آنها پس از کالچوپولی است، یوونتوس را به سخره گرفتند.

طرفداری | هواداران اینتر در جشن قهرمانی بیستمین اسکودتوی خود در یک بازی خانگی سری آ مقابل تورینو، به رقیب دیرینه خود یوونتوس کنایه زدند. هواداران افراطی در ورزشگاه سن سیرو یک اسکودتوی بزرگ با شماره ۱۴ به نمایش گذاشتند. این اشاره مستقیمی به قهرمانی سری آ در سال ۲۰۰۶ پس از رسوایی کالچوپولی بود.

یوونتوس در آن فصل اول شد، اما به دنبال رسوایی داوری، به سری B سقوط کرد. میلان در آن فصل دوم شده بود، اما به دلیل دخالت در این رسوایی امتیاز از دست داد و در نهایت اینتر که در رده سوم قرار داشت، قهرمان سری آ شد. هواداران افراطی میلان در دربی دلا مادونینا هفته گذشته اینتر را به باد تمسخر گرفتند و گفتند که آنها تنها ۱۹ قهرمانی در زمین کسب کرده اند. 

هواداران اینتر امروز هم با رونمایی از یک اسکودتوی غول پیکر با شماره ۱۴ و یک اسکودتوی کوچک در پایین آن که علامت مثبت ۶ و دو ستاره (که نشان دهنده بیستمین قهرمانی داخلی است) را به آن اضافه کرده بودند، پاسخ خود را دادند.

بنر هواداران اینتر

 

از دست ندهید ????????????????????????

عبدالکریم حسن هم نامش را تغییر داد اعتراض سرمربی چلسی: VAR به فوتبال ضرر زده است آقای الگری سال بعد هم در تیم ما بمان! درگیری صلاح با کلوپ: ساکت شو!

دیگر خبرها

  • طعنه هواداران اینتر به یوونتوس با عدد 14 / عکس
  • تساوی سرد و بی‌حاصل یوونتوس و میلان
  • آلگری: اهداف یوونتوس مهم‌تر از آینده من است
  • الگری: به تمام اهداف خود نزدیک شده‌ایم و این یعنی فصل خوبی داشتیم
  • تساوی یوونتوس و میلان به ضرر بانوی پیر!
  • خلاصه بازی یوونتوس و آث میلان + فیلم
  • خلاصه بازی یوونتوس 0-0 میلان (سری آ ایتالیا - 2023/24)
  • تساوی بزرگان در دربی ایتالیا/ زور یووه و میلان به هم نرسید
  • ببینید | خلاصه بازی یوونتوس ۰ - آث میلان ۰
  • یوونتوس 0-0 میلان: روسونری دو دستی به نایب قهرمانی چسبید