Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-04-29@03:30:36 GMT

۳ هفته زندگی با جسد یک زن

تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۵۸۶۳۰۷

۳ هفته زندگی با جسد یک زن

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایران، اواخر آذر ناپدید شدن زنی 49 ساله به نام میترا به پلیس اعلام شد. خانواده‌اش مدعی بودند وی برای خرید از خانه خارج شده و دیگر برنگشته بود.

با اعلام شکایت خانواده میترا، تحقیقات از سوی کارآگاهان اداره چهارم پلیس آگاهی پایتخت آغاز شد. در بررسی‌های انجام شده مشخص شد که زن میانسال، آخرین بار با پسر جوانی به نام سروش دیده شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با این احتمال که سروش از سرنوشت میترا با خبر باشد، تحقیقات برای دستگیری او ادامه یافت و در نهایت سروش شناسایی و پسر 25 ساله یکشنبه 14 دی بازداشت شد.

سروش در تحقیقات اولیه مدعی بود از سرنوشت میترا بی‌خبر است اما فقط 24 ساعت پس از بازداشت راز ناپدید شدن او را برملا کرد و گفت: یک‌سال قبل با میترا در یک گروه تلگرامی آشنا شدم. رابطه ما کم کم صمیمی شد و چندین بار او را ملاقات کردم.

او ادامه داد: حدود سه هفته قبل، میترا به خانه من آمد تا مواد مصرف کنیم. آن روز هم قرص و هم مواد مصرف کردیم که ناگهان حال میترا بد شد ترسیده بودم نمی‌دانستم چه کار کنم در همین حال متوجه شدم دیگر نفس نمی‌کشد و مرده است. می‌خواستم جسد را از خانه‌ام که در طبقه دوم بود بیرون ببرم اما ترسیدم. مدام منتظر فرصتی بودم تا بتوانم جسد را از خانه خارج کنم. اما این انتظار سه هفته طول کشید. من در این مدت با جسد در خانه تنها بودم. جسد را داخل ساک مخصوص پتو قرار داده و آن را داخل کمد گذاشتم و قبل از اینکه فرصت انتقال جسد را پیدا کنم دستگیر شدم.

با اعتراف پسر جوان تیم جنایی به دستور بازپرس شعبه دوم دادسرای امور جنایی تهران راهی آپارتمان سروش شدند. از جسد داخل کمد خبری نبود اما در یکی از اتاق‌ها با تعداد زیادی پتو رو به رو شدند مأموران پتوها را کنار زده و در نهایت موفق شدند جسد میترا را داخل ساک مخصوص پتو پیدا کنند.

موضوعی که باعث تعجب تیم تحقیق شد این بود که جسد یخ زده و دچار فساد نعشی نیز نشده بود. با آن‌که حدود سه هفته از مرگ زن میانسال می‌گذشت اما در بررسی‌های اولیه متخصصان پزشکی قانونی باتوجه به نبود فساد نعشی احتمال دادند زمان کمی از مرگ گذشته باشد. از سویی جسد دچار یخ زدگی شده بود اما هیچ یخچالی که جنازه را داخل آن قرار داده باشند نیز در محل پیدا نشد.

با اعتراف سروش، به دستور بازپرس محمد وهابی، جنازه زن میانسال برای مشخص شدن علت اصلی مرگ به پزشکی قانونی منتقل شد. همچنین با انتقال متهم به اداره دهم پلیس آگاهی پایتخت تحقیقات در رابطه با این حادثه ادامه دارد.

پربیننده ترین خودکشی کودک کار برنامه ماه‌عسل! +فیلم سرقت از پراید در کمتر از یک دقیقه! +فیلم جزییات تکان دهنده از خودکشی کودک کار برنامه ماه عسل +عکس و فیلم مراقب کلاهبرداری با عنوان بازگشت وجه باشید تغییر رای در پرونده دختر آبادانی

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: پلیس آگاهی مواد مخدر جسد تیم جنایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۸۶۳۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرم آماده سروش برای دفاع از قهرمانی‌های پرسپولیس

به گزارش "ورزش سه"، سروش رفیعی یکی از مهره‌های مورد علاقه اوسمار ویه‌راست که از زمان سرمربیگری او در نیم فصل دوم، جایگاه محکمی در ترکیب اصلی پیدا کرده است.

سروش فصل گذشته نیز در نیم فصل دوم و به خصوص بازی‌های پس از عید موتور محرک سرخ‌ها برای قهرمانی در لیگ و حذفی بود و تاثیر بسیار زیادی در موفقیت تیمش داشت.

شماره هفت محبوب پرسپولیس حالا در فرمی ایده آل برای تیمش در اراک به میدان می‌رود و می‌تواند به عنوان بازیساز در غیاب عالیشاه نقش مهمی ایفا کند.

رفیعی تا کنون دو جام حذفی را با پرسپولیس فتح کرده و حالا در این فصل در پی کسب سومین قهرمانی خود در این جام است.

دیگر خبرها

  • شکار سوژه‌های سرقت مقابل مدارس
  • کدام کتاب «سروش صحت» باعث صف طولانی در اصفهان شد؟
  • (ویدیو) صف طولانی اصفهانی‌ها برای سروش صحت
  • خشونت علیه زنان در خانه / زنان چه کنند؟
  • صف طولانی اصفهانی برای سروش صحت
  • جنایت کارگر قهوه خانه بعد از اخراج!
  • روایت سازنده مستند «مشتی اسماعیل» از شالیکاری
  • فرم آماده سروش برای دفاع از قهرمانی‌های پرسپولیس
  • وقتی می گوئیم چیدمان هوشمندانه داخل خانه دقیقا منظورمان این است!(+تصاویر)
  • آتش و فراموشی؛ روایت استاد فلسطینی از زندگی خانواده او در غزه