Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ مهدی دانش پور روز چهارشسنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در صورتی که ازطریق شماره یا حساب شبکه اجتماعی دوستان خود با پیام درخواست پول مواجه شدید، پیش از برقراری تماس و اطمینان از صحت هویت ارسال‌کننده و این درخواست، پولی واریز نکنید.

وی افزود: شهروندان باید قبل از واریز وجه به حساب دوست یا فامیل خود که به این شیوه درخواست کمک کرده است، با شماره صاحب اکانت تماس گرفته و از صحت درخواست وی مطمئن شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس پلیس فتا فرماندهی انتظامی کردستان یادآور شد: بعضی افراد هنگامی که درخواست کمکی هر چند اندک از دوستان خود در شبکه اجتماعی مشاهده می‌کنند، بر این باورند اگر با صاحب اکانت جهت اطمینان از صحت ادعا تماس بگیرند، کم لطفی و بی احترامی به او است، در حالی که هکرها و شیادان با دانستن این مقوله به این کار غیر قانونی ادامه می‌دهند.

سرهنگ دانش پور اضافه کرد: کاربران توجه داشته باشند چنانچه مخاطبان شما از طریق پیامک از شما درخواست وجه کردند، حتما قبل از واریز وجه با آن ها تماس حاصل کنید وحتما توجه داشته باشید که مبلغ مورد نظر برای کارت مخاطب شما واریز شود چون کلاهبرداران به بهانه مقدور نبودن تماس تلفنی و پیام‌های اغواکننده اعتماد مخاطبان را جلب کرده و به هدف شوم خود دست پیدا می‌کنند.

وی به کاربرانی که اکانت شبکه اجتماعی آنها هک شده است، توصیه کرد: در اولین فرصت به طریقی ماجرای هک شدن اکانت شبکه اجتماعی خود را به دوستان و آشنایان خود اطلاع دهند تا هکر از اعتماد آنها نسبت به وی سو ‌استفاده نکند.

برچسب‌ها کردستان فرماندهی نیروی انتظامی کردستان پلیس فتا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کردستان فرماندهی نیروی انتظامی کردستان پلیس فتا کردستان فرماندهی نیروی انتظامی کردستان پلیس فتا اخبار کنکور شبکه اجتماعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۸۷۰۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار رییس اقلیم کردستان عراق با رهبر انقلاب

تابناک _ پیش از ظهر امروز، آقای نچیروان بارزانی، رییس اقلیم کردستان عراق با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی دیدار کرد.

اخبار و تصاویر تکمیلی متعاقبا ارسال می شود...

دیگر خبرها

  • برگزاری انتخابات شبکه‌های تخصصی سازمان‌های مردم نهاد کردستان
  • دستگیری کلاهبردار با رسید ساز جعلی
  • چرا موبایلمان هک می‌شود؟ | تنها راه‌ جلوگیری از هک شدن در اینستاگرام، تلگرام و واتس‌اپ
  • فعال نبودن تنظیمات امنیتی عامل ۸۰ درصد هک کاربران است
  • عامل ۸۰ درصد دسترسی غیرمجاز و هک حساب کاربران شبکه‌های اجتماعی
  • سیاهچاله‌ای به نام اینستاگرام
  • امیرعبداللهیان از تماس تلفنی با هنیه درباره پذیرش آتش‌بس خبر داد
  • دیدار رییس اقلیم کردستان عراق با رهبر انقلاب
  • «جایزه صد میلیون تومانی» ترفند جدید کلاهبرداران تلفنی!
  • ببینید | زیرکی جالب یک زن در تماس با پلیس برای درخواست کمک به صورت نامحسوس!