Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-28@20:12:29 GMT

کشتی‌گیر سرطانی در انتظار تحقق وعده کمیته المپیک

تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۵۸۷۱۶۵

کشتی‌گیر سرطانی در انتظار تحقق وعده کمیته المپیک

دارنده مدال نقره کشتی فرنگی نوجوانان جهان و برنز المپیک نوجوانان که به علت ابتلا به سرطان پروستات در حال شیمی درمانی است،هنوز کمک های مربوط به مرحله دوم درمانش در مردادماه را دریافت نکرده است.

به گزارش مشرق، محمدرضا آقانیا دارنده مدال نقره کشتی فرنگی نوجوانان جهان و برنز المپیک نوجوانان در رشته کشتی فرنگی، بهمن سال گذشته به دلیل ابتلا به سرطان پروستات در بیمارستان کسری بستری شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پس از مصاحبه این کشتی گیر در اسفند سال گذشته و اعلام ناتوانی در پرداخت هزینه های سنگین چند مرحله شیمی درمانی، بهداد سلیمی قهرمان جهان و المپیک رشته وزنه برداری و مشاور رئیس کمیته ملی المپیک در امور المپین ها و قهرمانان با حضور در منزل محمد رضا آقا نیا در یکی از روستاهای بابل ضمن عیادت از این قهرمان، مبلغ ۲۰ میلیون تومان به این کشتی گیر برای پرداخت بخشی از هزینه های درمان کمک کرد و  از طرف دکتر صالحی امیری، رییس کمیته ملی المپیک اعلام کرد، کمیته ملی المپیک تمام هزینه‌های درمانی این قهرمان را  تقبل می‌کند و پیگیر روند درمانی وی تا زمان بهبود خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

بنا: زشت است بگویم از کشتی حمایت نمی‌شود

اما در حالیکه این قهرمان کشتی چندین بار مراحل شیمی درمانی و همچنین عمل جراحی را پشت سر گذاشته، دیگر خبری از ادامه کمک کمیته ملی المپیک نشد.

سکینه حسین زاده مادر محمدرضا آقانیا درباره انجام دومین عمل جراحی فرزندش، اظهار کرد: روز گذشته برای دومین مرتبه عمل جراحی انجام شد. پس از انجام ۷ مرحله شیمی درمانی طی ماه های گذشته، در این عمل از غده داخل شکم محمدرضا نمونه برداری شد تا مورد بررسی قرار گیرد و مشخص شود آیا مراحل شیمی درمانی ادامه پیدا کند یا اینکه مشکل او با دارو حل خواهد شد.

وی درباره وعده کمیته المپیک برای پرداخت کامل هزینه های درمان، گفت: ما در مرحله اول درمان حدود ۴۰ میلیون تومان هزینه کردیم. آقای سلیمی اواخر سال گذشته به منزل ما آمدند و مبلغ ۲۰ میلیون تومان به عنوان کمک هزینه درمان پرداخت کردند و قرار شد در ادامه فاکتورهای مربوط به درمان محمدرضا را ارائه دهیم تا هزینه ها را بطور کامل پرداخت کنند. مرداد ماه امسال فاکتورهای مربوط به مرحله دوم درمان را به کمیته المپیک دادیم و قرار شد پرداخت شود اما تاکنون هیچ مبلغی پرداخت نشده است. 

وی خاطرنشان کرد: روز گذشته نیز به سختی مبلغ ۳۰ میلیون تومان برای عمل جراحی دوم علی الحساب به حساب بیمارستان واریز کردیم تا جراحی انجام شود.

منبع: ایسنا

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا شهید سلیمانی کمیته ملی المپیک محمدرضا آقانیا سرطان کمیته ملی المپیک میلیون تومان شیمی درمانی عمل جراحی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۸۷۱۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حذف رییس کمیته داوران فدراسیون کشتی از المپیک پاریس

رییس کمیته داوران فدراسیون کشتی و عضو کمیسیون اتحادیه جهانی کشتی از لیست داورانی که شانس قضاوت در المپیک را داشتند، کنار گذاشته شد.

به گزارش ایسنا، اتحادیه جهانی کشتی، محمد مصلایی پور، رییس کمیته داوران فدراسیون کشتی، مدرس اتحادیه جهانی و داور المپیکی ایران را از لیست داوران المپیک پاریس کنار گذاشت.

مصلایی پور چند روز پیش از حضور در مسابقات قهرمانی آسیا خودداری کرد و پس از آن نیز اتحادیه جهانی او را از چرخه داورانی که شانس قضاوت در المپیک را دارند، کنار گذاشت.

طبق اعلام اتحادیه جهانی کشتی ۳ داور درجه المپیکی ایران شامل کامران سلطانی زاده،‌ نیما صادقی و مهدی بشیر زاده برای قضاوت در مسابقات جهانی کسب سهمیه المپیک در استانبول ترکیه دعوت شدند اما مصلایی پور به این رقابت ها دعوت نشد تا شانس حضور در المپیک را از دست بدهد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ۴۲ هزار کودک سرطانی در «محک» در حال درمان هستند
  • لوسمی رایج‌ترین سرطان کودکان/ ۶۵ تا ۷۰ درصد کودکان مبتلا به سرطان در ایران درمان می‌شوند
  • کمک هزینه ۱۸ میلیاردی برای درمان مددجویان کمیته امداد هرمزگان
  • پرداخت بیش از ۱۸ میلیارد کمک هزینه درمانی به بیماران هرمزگانی
  • چرا اتحادیه جهانی کشتی مصلایی پور را از المپیک‌ کنار گذاشت؟
  • حمایت‌ها باید همه جانبه و یکپارچه باشد
  • حذف رییس کمیته داوران فدراسیون کشتی از المپیک
  • حذف رییس کمیته داوران فدراسیون کشتی از المپیک پاریس
  • ملاک اصلی جام تختی انتخاب تیم ملی امید است/ شانس کسب ۲ مدال طلا در المپیک
  • پیشگیری از تحمیل هزینه‌های جانبی به جامعه با تجهیز خانه‌های بهداشت