Web Analytics Made Easy - Statcounter

نصراله پارسه روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: چهار هزار و ۵۰۰ تن چوب طی سال جاری در شهرستان دهلران برداشت شده است.

وی افزود: ارزش ریالی این مقدار زراعت چوب بالغ بر ۴۰ میلیارد ریال است که برنامه توسعه آن نیز در دستور کار قرار دارد.

رییس منابع طبیعی دهلران زراعت چوب را یکی از برنامه‌های سازمان جنگل‌ها و مراتع کشور عنوان کرد و یادآور شد: پرداخت تسهیلات ارزان قیمت به کشاورزان با نرخ ۱۳ درصد از جمله برنامه های دولت در راستای توسعه زراعت چوب در شهرستان هاست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پارسه تاکید کرد: کشاورزانی که حاشیه مزارع خود را به طرح زراعت چوب اختصاص دهند، بعد از تشکیل پرونده به بانک‌های عامل برای دریافت تسهیلات به ازای هر هکتار ۷۸ میلیون ریال تسهیلات معرفی می‌شوند.

وی از توزیع سه میلیون اصله نهال اوکالیپتوس بین کشاورزان دهلرانی خبر داد و اضافه کرد: این میزان نهال به صورت رایگان در سطح سه هزار هکتار از اراضی شهرستان کشت می شود تا در برای خوراک کارخانجات صنایع چوب و صنایع وابسته در کشور مصرف شود.

رییس منابع طبیعی دهلران گفت: یکی از مناطقی که باید کشاورزان در بحث زراعت چوب مشارکت کنند، بخش دشت عباس است چرا که با بالا آمدن آب‌های زیرزمینی در این بخش مستعد کاشت و اجرای طرح زراعت چوب بوده که خوشبختانه کشاورزان از اجرای این طرح استقبال کرده اند.

برچسب‌ها ایلام منابع طبیعی و آبخیزداری جنگل دهلران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ایلام منابع طبیعی و آبخیزداری جنگل ایلام منابع طبیعی و آبخیزداری جنگل دهلران اخبار کنکور زراعت چوب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۸۷۲۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زنگ سلامت در مدارس دامغان به صدا درآمد

خانم عظیمی پور معاون تربیتی و پرورشی اداره آموزش و پرورش شهرستان دامغان با اشاره به کمبود مربی‌های بهداشت در مدارس این شهرستان گفت:ارائه آموزش‌های لازم بهداشتی و مراقبت‌های بهداشتی دانش آموزان مهم‌ترین وظیفه مربیان بهداشت و سفیران سلامت است.
در این مراسم از ۵ مربی بهداشت و ۱۰ دانش آموز سفیر سلامت نمونه با اهدای هدایای قدردانی شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ۱۷ هزار میلیارد ریال سرمایه‌گذاری در بخش اصناف قم انجام شد
  • ۷ سیلو به صورت شبانه روزی گندم کشاورزان دهلران را خریداری می کنند
  • حمایت بانک مسکن از خانواده‌ها با پرداخت بیش از ۴۴ هزار فقره تسهیلات در سال ۱۴۰۲
  • اختصاص ۱۱۵۰هکتار از مزارع قزوین به کشت چغندرقند
  • تولید بیش از ۱۹ هزار تن دانه‌های روغنی از مزارع کلزا شهرستان دهلران
  • پرداخت ۸۰۰ میلیاردی تسهیلات اشتغالزایی به عشایر لرستان
  • زنگ سلامت در مدارس دامغان به صدا درآمد
  • پرداخت ۹۰۷ میلیارد ریال تسهیلات خود اشتغالی به جامعه ایثارگری
  • پرداخت ۹۰۷ میلیارد ریال تسهیلات خود اشتغالی به جامعه ایثارگری آذربایجان غربی
  • کارفرمایان زنجانی در ازای به کارگیری معلولان تا ۴۰ میلیارد ریال تسهیلات دریافت می کنند