Web Analytics Made Easy - Statcounter

 رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی تبریز گفت:دو پایگاه اورژانس در ایستگاههای ائل گلی و لاله فعال بوده و پایگاه استاد شهریار بزودی به بهره برداری خواهد رسید. 

به گزار خبرنگار خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، رحمانی  با اعلام این خبر افزود:امسال در شهر تبریزپنج پایگاه به بهره برداری رسیده وتعداد پایگاههای تبریز به عدد35رسید .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در حاشیه این افتتاح تصریح کرد: از ابتدای سال 99 تعداد سی نفر کارشناس اورژانس جذب و شروع به کار نمده اند وتاپایان سالجاری170 نفر جذب خواهند شد.

وی ادامه داد: خوشبختانه با مساعدتهای بعمل امده از طریق سازمان و دانشگاه هفت پایگاه دیگر از اول سال در شهرستانها به بهره برداری رسیده است واولین سوله بحران اورژانس دانشگاه یکی دیگر از پروژه ها می باشد که به بهره برداری رسیده است.

مدیر حوادث دانشگاه خاطرنشان کرد:هم اکنون 35 پایگاه در تبریز و 85 پایگاه در شهرستانها ، دو پایگاه اورژانس هوائی، سه کد موتوری در حال فعالیت هستند. وی افزود: در سطح استان ، دانشکده سراب با هفت پایگاه و دانشکده مراغه با پنج پایگاه فعال اورژانس در حال فعالیت هستند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: اورژانس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۸۷۸۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایگاه‌های اورژانس در مسیر زائران اربعین شلمچه مستقر می‌شوند

به گزارش خبرنگار مهر، اسماعیل ویسی عصر امروز چهارشنبه در گفت‌وگویی رسانه‌ای بیان کرد: ۱۰ دستگاه آمبولانس و ۲ دستگاه اتوبوس آمبولانس در مرکز شهید سلیمانی شلمچه مستقر خواهند شد.

وی به استقرار هواپیمای بیماربر در منطقه و نقطه گذاری هفت محل برای ایجاد سالن‌های سرد برای رفاه حال زائران اربعین حسینی اشاره کرد و افزود: نیروهای دانشگاه علوم پزشکی آبادان از پانزدهم مردادماه سال‌جاری با استقرار نیروهای خدمات‌رسان حوزه سلامت آغاز و تا یک هفته پس از اربعین ادامه خواهد داشت.

ویسی با اشاره به اینکه شرایط دانشگاه علوم پزشکی آبادان برای خدمت به زائران اربعین نسبت به سال گذشته امکانات بیشتر پیش‌بینی کرده است، گفت: نیازهای دارویی و درمانی زائران در مرکز شهید سلیمانی شلمچه تأمین خواهد شد.

به گزارش مهر، بر اساس تقویم رسمی کشور چهارم شهریور برابر با ۲۰ صفر ۱۴۴۵ هجری شمشی اربعین حسینی است.

کد خبر 6088180

دیگر خبرها

  • پایگاه اورژانس ۱۱۵ بانوان در کردستان
  • بهره برداری از پایگاه اورژانس ۱۱۵ در اردل
  • رایزنی با محیط زیست برای فعالیت کارخانه آسفالت در شرق تهران
  • مترو تهران؛ 25 سال تعهد به ایمنی
  • افتتاح پایگاه اورژانس ۱۱۵ در چغاخور
  • بهره برداری از دومین باشگاه کوهنوردی در زرند
  • بیش از ۷۰ پروژه سلامت در خراسان شمالی آماده راه اندازی است‌
  • افتتاح نخستین پایگاه اورژانس بانوان در سیستان و بلوچستان
  • اورژانس بانوان پایگاهی جدید برای خدمت رسانی مضاعف به بانوان
  • پایگاه‌های اورژانس در مسیر زائران اربعین شلمچه مستقر می‌شوند