Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/همدان مدیر امور آموزشی دانشگاه ملایر اعلام کرد: امتحانات دانشجویان دانشگاه ملایر که ابتدا قرار بود از ۲۰ دی تا ۶ بهمن ماه برگزار شود، با تعویق دوهفته ای به ۴ بهمن ماه موکول شد و تا ۲۰ بهمن ادامه خواهد یافت.

دکتر علی نهاوندی در گفت‌وگو با ایسنا، با بیان اینکه به علت شیوع بیماری کرونا امتحانات پایان ترم به صورت مجازی برگزار می شود، تصریح کرد: برای تمامی مقاطع امتحانات پایان ترم به صورت مجازی برگزار خواهد شد و بخشی از نمرات ارزشیابی نیز بنا به صلاحدید اساتید به فعالیت های کلاسی و حل تمرین اختصاص داده می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی به تأخیر در اعلام نتایج کنکور سراسری و تأخیر در آغاز نیمسال تحصیلی برای دانشجویان جدیدالورود اشاره و اظهار کرد: با توجه به تأخیر در آغاز نیمسال تحصیلی دانشجویان نو ورود، امتحانات که ابتدا قرار بود از تاریخ ۲۰ دی تا ۶ بهمن ماه برگزار شود، با تعویق دوهفته ای به ۴ بهمن ماه موکول شد و تا ۲۰ بهمن ادامه خواهد یافت.

این مقام مسئول در ادامه یادآور شد: جلسات دفاعیه مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری نیز به دو صورت حضوری و مجازی در حال برگزاری است و بنا به صلاحدید استاد راهنما، جلسه دفاعیه می تواند با رعایت پروتکل های بهداشتی به صورت حضوری برگزار شود.

وی درباره نحوه برگزاری امتحانات دروس عملی و آزمایشگاهی نیز مطرح کرد: امتحانات این دروس به تشخیص اساتید به صورت ارائه تمرین و ارزشیابی مستمر و یا برگزاری امتحان پایان ترم به صورت مجازی خواهد بود.

مدیر امور آموزشی دانشگاه ملایر در پایان نحوه تشکیل کلاس های ترم آینده را بسته به شرایط شیوع بیماری کرونا دانست و تأکید کرد: نحوه تشکیل کلاس های ترم آینده به وضعیت بیماری کرونا و تصمیم ستاد ملی مقابله با کرونا بستگی دارد اما با توجه به وضع موجود احتمالاً کلاس های ترم آینده نیز به صورت مجازی برگزار خواهد شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی علمی و آموزشی استانی شهرستانها امتحانات پایان ترم دانشجویان کروناویروس همه باهم علیه کرونا امتحان مجازی دانشجویان دانشگاه ملایر صورت مجازی پایان ترم بهمن ماه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۸۷۹۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعالیت هدفمند در فضای مجازی مورد توجه قرار گیرد

مسئول بسیج دانشجویی آذربایجان‌غربی ضمن تأکید بر فعالیت هدفمند در فضای مجازی گفت: برنامه‌های ویژه ای در حوزه‌ آموزش برای تمام دانشجویان خواهیم داشت.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی، رضا نصیرزاده در اولین جلسه شورای سیاستگذاری بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد ارومیه با تقدیر و تشکر از زحمات بسیج دانشجویی این واحد اظهار کرد: احیای پایگاه‌های بسیج در سطح دانشگاه اولین مطالبه از بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد واحد ارومیه است.

وی افزود: تشکیلات‌سازی، شبکه‌سازی و جریان‌سازی ۳ اصل مهم بوده که باید در برنامه‌ی اجرایی حوزه‌های بسیج دانشجویی مورد توجه قرار گیرد.

مسئول بسیج دانشجویی آذربایجان‌غربی با تأکید بر اخلاق مداری در بدنه بسیج دانشجویی گفت: دانشجوی بسیجی باید از جنبه‌های علمی، اخلاقی و اعتقادی در دانشگاه الگو قرار بگیرد و از ایجاد حاشیه پرهیز کند.

نصیرزاده ضمن تأکید بر فعالیت هدفمند در فضای مجازی تصریح کرد: برنامه‌های ویژه ای در حوزه آموزش برای تمام دانشجویان خواهیم داشت، همچنین درحال برنامه‌ریزی و تشکیل اتاق فکر برای بسیجیان ادوار هستیم تا ضمن استفاده از تجربیات، ارتباط ما با این دانشجویان نیز حفظ شود.

کد خبر 748048

دیگر خبرها

  • فعالیت هدفمند در فضای مجازی مورد توجه قرار گیرد
  • تعویق تخلیه دانشجویان حامی غزه از دانشگاه کلمبیا | بازداشت۳۳دانشجو
  • تعویق تخلیه دانشجویان حامی غزه از دانشگاه کلمبیا/ بازداشت۳۳دانشجو
  • آغاز جشنواره «شب های موسیقی تاک» در ملایر 
  • استقرار شعب رسیدگی به تخلفات انتخاباتی در مرحله دوم انتخابات مجلس
  • حمایت اینفلوئنسرهای فضای مجازی از دانشجویان آمریکایی حامی فلسطین به سبک خاص+ فیلم
  • ۵۰ حوزه امتحان نهایی در استان سمنان تجهیز شده است
  • برگزاری کنفرانس بین المللی وب پژوهی در دانشگاه علم و فرهنگ
  • بازداشت ۱۸ مدعی فروش سوالات کنکور
  • جنگ غزه کلاس‌های درس دانشگاه کلمبیا را مجازی کرد