Web Analytics Made Easy - Statcounter

عسگر نصیری، معاون فنی عمرانی شهرداری کرج، امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج، در رابطه با بسته بودن پل حصارک، گفت: شرایط جوی منجر شد تا روند ایمن سازی پروژه طول بکشد. انجام درز گیری در زمان کاهش دما ممکن نیست و فعالیت‌ها در ساعات نزدیک به ظهر اجرایی می‌شود.

معان فنی عمرانی شهرداری کرج با اشاره به نصب درز در پل‌ها، افزود: این درزها از خارج کشور تأمین می‌شود و مشکلاتی از جمله تحریم شرایط را برای ما سخت تر کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه در نهایت تلاش‌های انجام درز پروژه حصارک نصب شده است، تصریح کرد: این پروژه ظرف دو روز آتی با تأمین کامل ایمنی به صورت کامل به بهره برداری خواهد رسید.

این مقام مسؤول در بخش دیگری از سخنان خود تصریح کرد: پل آزادگان بعد از 17 سال تعمیر می‌شود، این پل مسیر تردد بسیاری از شهروندان است از این با شرایط خاط و بدون بستن پل پروژه در حال انجام است و امیدواریم بتوانیم شرایط تردد ایمن را برای شهروندان فراهم کنیم.

وی در خصوص پروژه میدان جمهوری و احداث زیرگذر، یادآور شد: ما در حوزه اجرایی هستیم و نمی‌توانیم در خصوص این پروژه تصمیم گیری داشته باشیم، اما پیگیر هستیم که تصمیمات خوبی گرفته شود.

انتهای پیام/ج

 

منبع: فارس

کلیدواژه: کرج پل دما شهرداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۸۸۰۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اتلاف روزانه ۱۰ تا ۱۵ قلاده سگ ولگرد در زاهدان

ایسنا/سیستان و بلوچستان افزایش سگ‌های ولگرد یا بی صاحب و پرسه زدن آنها در شهر زاهدان، معضلی است که سالهای سال موجب هراس، نگرانی و بروز مشکلاتی برای شهروندان شده است.

هراتی یکی از ساکنان مهرشهر زاهدان در این باره به خبرنگار ما گفت: معضل پرسه سگ های ولگرد و حمله به ساکنان محلات، مشکل امروز و دیروز ما نیست، کودکان ما نمی‌توانند به دلیل ترس از حمله سگ های ولگرد به بازی در محله بپردازند و خانه نشین شده اند.

وی ادامه داد: شهرداری زاهدان نیز با توجه به تماس های ما اقدامات خوبی انجام داده اما این منطقه از شهر هنوز در خصوص پرسه سگ های ولگرد دچار مشکلاتی است.

اصغری، یکی از ساکنان خیابان جمهوری نیز در این باره به خبرنگار ما گفت: وجود این سگ های ولگرد در کوچه و خیابان ها علاوه بر این که سلامت و جان افراد را به خطر می‌اندازد، ممکن است عامل آلودگی و انتقال بیماری نیز باشد.

وی افزود: سگ های ولگرد با پاره کردن کیسه های زباله سبب انتشار آلودگی و بیماری در شهر می شوند که باید شهرداری چاره ای برای جمع آوری این حیوانات بیندیشد.

مدیر پسماند شهرداری زاهدان گفت: در حال حاضر روزانه ۱۰ تا ۱۵ قلاده سگ ولگرد در زاهدان اتلاف می شود.

داود شاقوزایی در گفت وگو با ایسنا، افزود:جهت اتلاف سگهای ولگرد در حال حاضر یک اکیپ فعال و مشغول عملیات می باشد بطوریکه روزانه بین ۱۵- ۱۰ قلاده اتلاف انجام می‌شود.

مدیر پسماند شهرداری زاهدان گفت: پیگیری های لازم در خصوص افزایش تعداد اکیپ و پیمانکار با تهیه آنالیز در این خصوص در حال انجام است.

وی خاطرنشان کرد: سگ‌های ولگرد و بلاصاحب به دلیل نزدیکی و هم مرزی با کشورهای همسایه به راحتی وارد خاک ما می شوند و با توجه به زاد و ولد زیاد به معضلی برای شهروندان تبدیل شده‌اند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • شهرداری قم در مسیر تغییر ریل / کیفی‌سازی فضای شهری در اولویت قرار گرفت
  • پروژه قطار شهری اصفهان-نجف‌آباد آماده کلنگ‌زنی است
  • اتلاف روزانه ۱۰ تا ۱۵ قلاده سگ ولگرد در زاهدان
  • تغییر جدید در خط ۴۷ اتوبوسرانی اصفهان
  • ۳۴۵ هزار پلاک آبی هوشمند بر منازل اصفهانی‌ها نصب شده است
  • پروژه‌های عمرانی و زیست محیطی نصف جهان در صف افتتاح
  • آرزوهای دیرینه اصفهانی‌ها در ریل افتتاح پروژه‌های عمرانی و زیست‌محیطی شهر زندگی
  • اعتبارات مولدسازی باید به صورت بهینه استفاده شود
  • واگذاری ۶۰ واحد نهضت ملی مسکن شاهدیه یزد
  • آغاز عملیات آسفالت معابر کوی نورد اهواز