Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-02@14:45:44 GMT

پلیس راهور همدان: خودروهای دودزا فک پلاک می‌شود

تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۵۸۸۴۱۹

پلیس راهور همدان: خودروهای دودزا فک پلاک می‌شود

سرهنگ فرخ جمالی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: تردد با خودروهای دوزا طبق قانون ممنوع بوده و طبق دستورالعمل عوامل پلیس راهنمایی و رانندگی این قبیل وسایل نقلیه راه علت داشتن نقص فنی، فک پلاک می کنند.

وی اضافه کرد: طرح برخورد با خودروهای دارای نقص فنی از جمله وسایل نقلیه دودزا همواره در دستور کار پلیس راهور است اما در فصل زمستان به علت پایداری هوا و بالا رفتن آلودگی هوا، این طرح با جدیت بیشتری اعمال می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان همدان اظهار داشت: اجرای طرح برخورد با خودروهای پلاک مخدوش و ناخوانا از ابتدای هفته گذشته در شهرستان همدان آغاز شد و تاکنون بیش از ۴۰۰ دستگاه خودرو در این رابطه اعمال قانون شدند.

سرهنگ جمالی ادامه داد: رانندگان ۶۰۰ خودرو اقدام به گل مالی و کثیف کردن پلاک وسیله نقلیه کرده بودند که ماموران پلیس راهور شهرستان رانندگان مجاب به تمیز کردن پلاک های خودرو کرده سپس اجازه ادامه تردد به آنها دادند.

وی اظهار داشت: هر چند شماری از رانندگان شرایط جوی فصل زمستان و بارندگی را عامل کثیف و ناخوانا شدن پلاک خودرو عنوان کردند با این وجود باید نسبت به نظافت پلاک خودرو اهتمام لازم را داشته باشند.

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان همدان اظهار داشت: تعدادی از رانندگان نیز با دستکاری پلاک وسیله نقلیه و تغییر شماره ها، دنبال دور زدن قانون و تردد در زمان محدودیت های پیش بینی کرونایی بودند که برخورد قانونی با آنها صورت گرفت.

سرهنگ جمالی افزود: میزان جریمه پیش بینی شده برای دستکاری و مخدوش کردن پلاک خودرو ۶۰ هزار تومان است همچنین خودروی فرد متخلف توقیف و راننده به مرجع قضایی معرفی می‌شود.

وی بیان کرد: طرح محدودیت های تردد شبانه در راستای مصوبات ستاد مقابله با بیماری کرونا از ساعت ۲۱ تا چهار بامداد در شهر همدان اجرا می شود.

برچسب‌ها همدان آلودگی هوا پلیس راهنمایی و رانندگی همدان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: همدان آلودگی هوا پلیس راهنمایی و رانندگی همدان همدان آلودگی هوا پلیس راهنمایی و رانندگی همدان اخبار کنکور پلیس راهنمایی و رانندگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۸۸۴۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نوشتن و برچسب زدن روی خودرو ممنوع است | بیشترین شکایت مردم به پلیس راهور از ۳ مورد

به گزارش همشهری آنلاین، جلسه ارتباط مستقیم رئیس پلیس راهور فراجا با مردم امروز در مرکز نظارت همگانی فراجا ۱۹۷ برگزار شد و سردار سید تیمور حسینی رئیس پلیس راهور فراجا در این دیدار مردمی به مسائل و مشکلات مردم پرداخت.

سردار حسینی اظهار داشت: روال همیشگی و مرسوم این است که مسئولان فراجا در ۱۹۷ به مشکلات طرح‌شده مردم رسیدگی کنند که یکی از کارهای خوب است.

وی تصریح کرد: امروز بیش از ۱۳۰ نفر به دلایل مختلف به ۱۹۷ مراجعه کردند که مهم‌ترین مطالبات و درخواست مردم رسیدگی به تخلفات آموزشگاه‌های رانندگی، شماره‌گذاری خودروها و اعتراض به فرآیند پیگیری تصادفات و جریمه رانندگی بود. نکته مهم این بود که در جرایم رانندگی هیچ‌کدام جریمه اشتباهی نبود، بلکه درخواست بخشش بود.

رئیس پلیس راهور فراجا درخصوص نور چراغ‌ها گفت: نور چراغ‌ها باید تلفیقی از زرد و سفید باشد و چراغ فابریک خودروها از شرایط استاندارد برخوردار است.

سردار حسینی در خصوص بغل‌نویسی روی شیشه و بدنه خودرو گفت: نصب هرگونه نوشته یا برچسب روی شیشه‌ها و بدنه خودرو ممنوع است و تنها استثنا خودروهای مربوط به بخش‌های تجاری و اقتصادی هستند که با گرفتن مجوز با ابعاد مشخص نسبت به درج نوشته اقدام کنند. در غیر این صورت، هرگونه تصویر و نوشته ممنوع است.

کد خبر 848337 منبع: مهر برچسب‌ها خبر مهم خودرو پليس راهور

دیگر خبرها

  • نگهداری تَک پلاک جرم است | مسئولیت ارتکاب جرم با پلاک مفقودی بر عهده کیست؟ | مالک خودرو ۲۴ ساعت مهلت اعلام مفقودی دارد
  • ضرورت نظارت بر دوربین‌های راهنمایی و رانندگی
  • نوشتن و برچسب زدن روی خودرو ممنوع است | بیشترین شکایت مردم به پلیس راهور از ۳ مورد
  • بغل نویسی بر روی شیشه و بدنه خودرو ممنوع است
  • مقصر جریمه شدن اشتباهی رانندگان کیست؟
  • ورود موتورسیکلت‌های دوربین‌دار راهور در معابر
  • ممنوعیت استفاده از چراغ زنون و استیکر تزئینی برای خودرو
  • دوربین‌ های جدید راهنمایی رانندگی، داخل خودرو شما را می‌بینند (+عکس)
  • پلیس راهور تهران: استفاده از موبایل عامل ۴۶ درصد از تصادفات است
  • پلیس راهور : ۴۶ درصد تصادفات مربوط به تلفن همراه است