Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،سردار یوسفی مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خوزستان در آیین ختتامیه دومین دوره جشنواره فیلم‌های کوتاه رسام  با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای ۸ سال دفاع مقدس،مدافعان حرم و شهدای ترور گفت:آبادان و خرمشهر ستون های اصلی جنگ تحمیلی در کشور بودند و شخصیت های بزرگی را این دو شهر تقدیم انقلاب اسلامی کرده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با بیان اینکه پس از دوران دفاع مقدس تلاش های زیادی برای گرامیداشت مقام شهدا،جانبازان و ایثارگران انجام شده افزود: برای محفوظ ماندن ارزش های دفاع مقدس از خطر تحریف ،بنیاد حفظ آثار برنامه های گسترده ای را در سطح بین المللی اجرایی کرده تا پیام دفاع مقدس به دنیا مخابره شود.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خوزستان جشنواره رسام را یکی از همین تلاش ها عنوان کرد و ادامه داد: برگزاری چنین جشنواره هایی کمک خواهد کرد تا نام بلند شهدای ۸ سال دفاع مقدس همواره بدرخشد.

قدرت الله طمیمیان دبیر جشنواره رسام نیز با اشاره به هم زمانی برگزاری اختتامیه جشنواره بین المللی رسام با ایام گرامیداشت نخستین سالگرد شهادت سردار دلها و چهلمین روز درگذشت شهید فخری زاده گفت: این جشنواره فرصتی ست تا عهد و بیعتی دوباره ببندیم با ارزش هایی که شهدا جان خود را برای آن فدا کردند.

او با بیان اینکه اختتامیه این جشنواره به دلیل شیوع ویروس کرونا به صورت مجازی برگزار می شود افزود:جشنواره بین المللی رسام ترازویی برای ارزیابی هنر هنرمندان جوان کشور و دریچه ای برای سینماگران جوان رو به دنیای حرفه ای ست.

طمیمیان ادامه داد:جشنواره رسام با هدف بازشناسی نقش بی بدیل دفاع مقدس در کشور برگزار شد و می تواند آینه تمام نمای تاریخ پرافتخار کشورمان باشد.

دبیر جشنواره رسام تاکید کرد:حفظ این ارزش ها می تواند در مسیر رو به جلو یاری گرمان باشد و ما باید آن را به نسل آینده منتقل کنیم.

طمیمیان همچنین گفت:آماده دریافت هرگونه پیشنهاد برای بهتر شدن این جشنواره در سال های آینده هستیم.

انتهای پیام/ د

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: جشنواره فیلم کوتاه رسام ارزش های دفاع مقدس جشنواره رسام دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۸۸۴۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختتامیه سومین جشنواره افتخار من


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، مدیر پیشکسوتان دفاع مقدس اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان گفت: موضوع این جشنواره بیان خاطرات همسران، فرزندان و نوادگان پیشکسوتان دوران دفاع مقدس بود.
سرهنگ پژمان افزود:هدف از برگزاری این جشنواره ارتباط پیشکسوتان دفاع مقدس و انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به نسل جوان است.
وی اضافه کرد: از استان کهگیلویه و بویراحمد ۹۷ اثر به این جشنواره ارسال که ۹۱ اثر آن در بخش صوتی،۵ اثر در بخش خاطره گویی و یک اثر در بخش عکس نوشته بود
سرهنگ پژمان گفت: امروز همزمان در سراسر کشور از ۱۳ اثر برتر ملی تجلیل شد که یک اثر آن در بخش عکس نوشته، اثر فاطمه خدا خواست از استان کهگیلویه و بویراحمد بود.

دیگر خبرها

  • برگزاری آیین سوگواری شهادت امام صادق‌(ع) در باغ موزه انقلاب
  • ملت ایران توانایی ایستادگی روی پای خود را دارد
  • درخشش در سومین جشنواره ملی افتخار من
  • اختتامیه‌ی جشنواره‌ی ملی «افتخار من» همزمان با سراسر کشور در گیلان
  • سومین جشنواره ملی «افتخار من» به کار خود پایان داد
  • اختتامیه سومین جشنواره افتخار من
  • ۱۵۲ اثر به جشنواره « افتخار من» در مازندران ارسال شد
  • عملیات بیت المقدس نقطه عطف دفاع مقدس است
  • میزبانی استان کرمان از ۴ شهید گمنام در سالروز شهادت امام ششم
  • ایستادگی امروز مردم غزه برآمده از ایثارگری‌های شهدای انقلاب اسلامی است