Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران(ایسکانیوز)، تقویم آموزشی نیم‌سال دوم تحصیلی دانشگاه‌های علوم پزشکی مختلف برای سال تحصیلی ۱۴۰۰-۱۳۹۹ منتشر شده است. بر اساس این تقویم نیم‌سال دوم تحصیلی ۱۴۰۰-۱۳۹۹ برای تمام ورودی‌ها به جز ورودی سال ۱۳۹۹ اعلام شده است.

نیم‌سال دوم سال تحصیلی ۱۴۰۰-۱۳۹۹ دانشگاه‌های علوم پزشکی به مدت ۱۷ هفته است و از ۲۷ دی ماه ۱۳۹۹ آغاز می‌شود و تا ۶ خردادماه ۱۴۰۰ ادامه خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



امتحانات نیم‌سال دوم سال تحصیلی ۱۴۰۰-۱۳۹۹ دانشگاه‌های علوم پزشکی در روزهای ۸ خرداد تا ۲۲ خرداد ۱۴۰۰ برگزار می‌شود.

تقویم دوره تابستانه نیز اعلام شده است و دانشگاه‌های علوم پزشکی که این برنامه را اجرا می‌کنند، دوره تابستانه را به مدت ۶ هفته از ۱۹ تیرماه ۱۴۰۰ تا ۲۶ مرداد ۱۴۰۰ اجرا می‌کنند.

تقویم آموزشی نیمسال دوم تحصیلی دانشگاه‌های علوم پزشکی سال تحصیلی ۱۴۰۰-۱۳۹۹

انتهای پیام/

مریم شمسایی نیا کد خبر: 1086760 برچسب‌ها دانشجویان علوم پزشکی دانشگاه علوم پزشکی

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: دانشجویان علوم پزشکی دانشگاه علوم پزشکی دانشگاه های علوم پزشکی سال تحصیلی ۱۴۰۰ ۱۳۹۹ نیم سال دوم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۸۸۵۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح دفتر همکاری‌های علمی تاجیکستان و علوم پزشکی شیراز

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز فارس،  روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز اعلام کرد، رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز در سفر به جمهوری تاجیکستان، با وزیر تندرستی این کشور  درمورد توسعه همکاری‌های مشترک با راه اندازی دفتر همکاری‌های علمی_دانشگاهی، دیدار و گفتگو کردند.
در این نشست که در وزارت تندرستی تاجیکستان و با همراهی سفیر ایران در جمهوری تاجیکستان برگزار شد، پیرامون راه‌های توسعه همکاری‌های دو جانبه همفکری شد.
در ادامه این ملاقات، دفتر اختصاصی همکاری‌های علمی-دانشگاهی دانشگاه علوم پزشکی شیراز و وزارت تندرستی جمهوری تاجیکستان، در ساختمان وزارت تندرستی افتتاح شد.
معاون بین الملل دانشگاه علوم پزشکی شیراز در این خصوص اظهار داشت: افتتاح این دفتر که نشان دهنده اعتماد طرف تاجیک به توانمندی‌های دانشگاه علوم پزشکی شیراز است، روابط دو جانبه را با شتاب بیشتری توسعه می‌دهد.
دکتر سید حسن سراج راه اندازی این دفتر را فرصتی برای برنامه ریزی، هماهنگی و پیگیری موضوعات مورد علاقه دو طرف دانست.
در پایان برنامه‌های روز دوم سفر، وزیر تندرستی جمهوری تاجیکستان، نشان ملی تاجیکستان را به دکتر مهرداد شریفی معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شیراز اعطا کرد.

دیگر خبرها

  • پذیرش دانشجوی خارجی در ارشد هوشبری در دانشگاه جندی شاپور اهواز
  • افتتاح دفتر همکاری‌های علمی تاجیکستان و علوم پزشکی شیراز
  • همایش پیاده‌روی خانوادگی فردا در یاسوج برگزارمی شود
  • نمایشگاه سلامت در هرمزگان برگزار می‌شود
  • جزئیاتی از پرداخت وام‌های دانشجویان علوم پزشکی / برگزاری ۷ طرح ملی دانشجویی
  • دانشگاه جندی‌شاپور اهواز در مقطع ارشد «هوشبری» دانشجوی خارجی می‌پذیرد
  • ثبت بیش از ۲۰ هزار حیوان گزیدگی در خراسان رضوی
  • ایجاد زیرساخت هوشمند رصد رشته مقاطع و رشته محل‌های علوم پزشکی
  • رایگان شدن خدمات سرپایی و بستری کودکان زیر ۷ سال
  • آغاز ثبت‌ سفارش کتاب‌های درسی از امروز