Web Analytics Made Easy - Statcounter

‌فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران گفت: شهید سلیمانی در تمام میدان‌هایی که میدان داری کرده  است،با منطق ورود کرده است و وقتی دشمن با بی منطقی می‌خواسته جنایت کند با مشت محکم با آن‌ها برخورد کرده است، اما در حین نبرد با تدبیر روشن و  حکیمانه ، برخورد اصولی، افراط و تفریط نکردن و در اوج جنگ کوچکترین ظلم به کسی نکردن، این‌ها برجستگی شهید سلیمانی بود که او را اینطور برجسته کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خبرگزاری میزان - سردار سرتیپ پاسدار اسماعیل قاآنی صبح امروز در مراسم اولین سالگرد شهادت سردار دلها در کرمان اظهار داشت: جبهه مقاومت همیشه مبانی اصولی و قداست داشته است و با حساب و کتاب مبتنی بر دین خدا این جبهه هم شکل گرفته و هم اداره می‌شده است.   وی ادامه داد: شما در همین دوره خودمان ببینید، وقتی آمریکایی‌های جنایتکار در این ۲۰ سال گذشته جنگ را شروع کردند؛ در دوره‌ای که مدعی بودند جهان تک قطبی شکل گرفته است و آن‌ها در دنیا هر کاری را می‌توانند، بکنند و هیچ کس نیست در مقابل شان بایستند و مباشرتا خودشان جنگ را در افغانستان شروع کردند و بعد که در افغانستان شکست خوردند و یک مرحله در عراق هم در بدترین وضع شکست خوردند، رفتند و عناصر تکفیری را جمع کردند و با پول کشور‌های کثیف منطقه از جمله سعودی و با طرح کشور‌های جنایتکار منطقه از جمله رژیم اشغالگر قدس ترکیب کردند و یک عناصر خونخواری تحت عنوان تکفیری تربیت کردند.   فرمانده نیروی قدس سپاه عنوان کرد: وقتی آمریکایی‌ها خودشان شکست خوردند و دیدند در این جبهه‌ها هیچ کجا نمی‌توانند با همه آنچه داشته‌اند به میدان آمده اند، موفق شوند این عناصر خونخوار لجن مال را به جان مردم منطقه انداختند.
سردار قاآنی تصریح کرد: در درون منطقه وقتی این عناصر جنایتکار وارد شدند، بزرگان آن منطقه میدان داری کردند و در همین عراق قهرمان، شما می‌بینید علما به میدان آمدند و این مرجع عالی قدر و بزرگ و این انسان شریف، آیت الله سیستانی با ذدو خط فتوایی که دادنداین طور ملت مسلمان و دلیر عراق آمدند به خیابان‌ها و در میدان‌های شهر جمع شده و اعلام آمادک برای مبارزه با دشمن کردند.
وی بیان داشت: دو خط فتوای یک مرجع پشت یک ملت را آن قدر گرم می‌کند که چندین سال به میدان می‌آیند و بهترین جوان‌های خود را برای دفاع از ارزش‌های اسلامی می‌دهند، جبهه مقاومت یعنی این و دشمن با کی می‌خواهد بجنگد؟   سردار قاآنی اضافه کرد: شهید سلیمانی وقتی وارد این فضا‌ها می‌شد دل همه رزمندگانی که برای دفاع از اسلام و ارزش‌های اسلامی آمده بودند، دلشان شاد و روحشان تازه می‌شد که یک فرمانده‌ای که دین را می‌فهمد و بر مبنای دین عمل می‌کند و هم تجربه در عرصه‌های مختلف دارد و حکیمانه و با تدبیر عمل می کند و منطق حتی با دشمنش دارد، وارد کار شده است.    وی گفت: شهید سلیمانی در تمام میدان‌هایی که میدان داری کرده  است،با منطق ورود کرده است و وقتی دشمن با بی منطقی می‌خواسته جنایت کند با مشت محکم با آن‌ها برخورد کرده است، اما در حین نبرد با تدبیر روشن و  حکیمانه ، برخورد اصولی، افراط و تفریط نکردن و در اوج جنگ کوچکترین ظلم به کسی نکردن، این‌ها برجستگی شهید سلیمانی بود که او را اینطور برجسته کرد.   بیشتر بخوانید:  سردار اسماعیل قاآنی در کرمان: انتقام خون حاج قاسم را می‌گیریم    در حال تکمیل است/  برچسب ها: سردار قاآنی کرمان شهید سلیمانی

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: سردار قاآنی کرمان شهید سلیمانی شهید سلیمانی سردار قاآنی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۸۸۵۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چشم ایلام به آمدن شهید تازه تفحص شده روشن شد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز ایلام؛ در شب شهادت رییس مذهب تشیع، حضرت امام جعفر صادق (ع)، پیکر مطهر شهید مفقودالأثر دوران دفاع مقدس، شهید محمد شفیع فیضی زاده، مورد استقبال اهالی محله صفاری و ربابه کمالی شهر ایلام قرار گرفت.
این شهید والامقام پس از تفحص، چند روزی است که میهمان مردم قدرشناس و شهیدپرور ایلام است و با برگزاری مراسم استقبال و یادواره با او تجدید پیمان می‌کنند.

همتی منتخب مردم استان در مجلس شورای اسلامی هم در این مراسم گفت: شهدا همچون ستارگانی هستند که در آسمان این مرز و بوم می‌درخشند و امنیت و آرامش کشور به برکت خون همین شهدا است.
استاندار ایلام نیز با حضور در منزل شهید محمد شفیع فیضی زاده، ضمن دیدار با خانوده این شهید به مقام شامخ شهدا ادای احترام کرد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • حضورآگاهانه مردم در انتخابات و انتخاب اصلح
  • چشم ایلام به آمدن شهید تازه تفحص شده روشن شد
  • رونمایی از کتاب ۱۰ جلدی یک سردار دراصفهان
  • «ما ملت شهادتیم» از شهید زاهدی تا سردار سلیمانی
  • اهدای قهرمانی تیم ملی فوتسال به سردار سلیمانی و سپاه | تصویـر
  • (عکس) اهدای پیراهن تیم ملی فوتسال به سردار سلیمانی
  • وقتی آلفونسو دیویس پیش از ورود به زمین به اشتباه پیراهن الکساندر پاولوویچ را برتن می کند! / فیلم
  • کلنگ‌زنی ۶۰واحد مسکن مددجویی در چهارمحال و بختیاری توسط سپاه
  • وقتی «فرهنگ» در میدان «دیپلماسی» قد عَلَم می‌کند
  • هوش مصنوعی بی طرف نیست ؛ چشم بسته در جنگ شلیک می کند