Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، حجت‌الاسلام والمسلمین علی جعفرنژاد در همایش نهضت روشنگری و بصیرت‌افزایی خانواده‌های پیشکسوتان عرصه جهاد و شهادت که با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در سنندج برگزار شد اظهار کرد: قدرت رهبری دینی وجه‌تمایز نظام اسلامی ایران است و دشمنان به خوبی می‌دانند که هدایت‌های رهبر معظم انقلاب همواره ایرانیان را از توطئه های دشمنان مصون کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به برکت یوم‌الله ۹ دی ماه برای ملت ایران اظهار کرد: فتنه دشمنان برای تفرقه در بین یاران ولایت در ۹ دی ماه ۸۸ شکست خورد و این روز در تاریخ کشور ثبت شد.

وی افزود: دشمن به دنبال تحریف حقایق است و نمونه‌اش هم موضع‌گیری یک روحانی بازنشسته در خصوص اعدام روح‌الله زم بود.

حجت‌الاسلام جعفرنژاد خاطرنشان کرد: باید تحریف‌های دشمنان را بشناسیم و نسبت به مشکلات و آسیب‌های فرهنگی و اجتماعی احساس مسئولیت کنیم.

وی در ادامه سخنان خود اظهار داشت: دشمنان بحث تحریف را در چند حوزه دنبال می‌کنند و با تخریب عناصر ارزشی و انقلابی سعی بر تحقق اهداف خویش با این حربه دارند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه بیت‌المقدس کردستان اظهار کرد: منحرفان داخلی با علم کردن مذاکره با دشمنان سعی بر ایجاد انحراف و تحریف حقایق در جامعه دارند.

حجت‌الاسلام جعفرنژاد خاطرنشان کرد: تفکر مذاکره با دشمنان ما را پنجاه سال به عقب برده است و این افراد فریب‌خورده دستاوردهای نظام را ناچیز می‌بینند.

وی افزود: اگر امت با امام جامعه همراه باشد هیچ توطئه‌ای از سوی دشمنان به مقصود نخواهد رسید لذا باید همه ما در مسیر منویات رهبری قدم برداریم و پشتیبان ولایت فقیه باشیم.

حسین خزایی جانشین فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سنندج نیز در این همایش اظهار کرد: دهه بصیرت و حماسه ۹ دی نماد عزت‌طلبی ملت ایران است و این ایام در تاریخ انقلاب اسلامی تبدیل به یوم‌الله شده است.

وی افزود: در ۹ دی سال ۸۸ مشروعیت نظام اسلامی ایران به جهانیان اعلام شد و هر سال ما با گرامیداشت این ایام بر این خیزش مردمی صحه می‌گذاریم.

وی اظهار کرد: شهید سلیمانی قهرمان ملی ایرانیان و افتخار همه مسلمانان و آزادی خواهان دنیا هستند و نام وی برای همیشه تاریخ زنده است.

خزاعی افزود: در سپاه سنندج بیش از ۴۰ برنامه ویژه دهه بصیرت در نظر گرفته شده است که توسط رده‌های مختلف و با مشارکت بسیجیان اجرایی می‌شود.

انتهای پیام/2330/71

منبع: فارس

کلیدواژه: کردستان تحریف دشمنان ولی فقیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۸۸۶۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جبلی: باید کار‌های بیشتری در موضوع عفاف و حجاب انجام شود

به گزارش صدای ایران از ایسنا، جبلی در حاشیه جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران درباره برنامه انتخاباتی صداوسیما، اظهار کرد: مناظره‌ها و برنامه‌های انتخاباتی در حال ضبط است و در زمان تبلیغات پخش خواهد شد.

وی در پاسخ به این پرسش که چه نمره‌ای به عملکرد صداوسیما در موضوع عفاف و حجاب می‌دهید، اظهار کرد: نمره خیلی بالایی نیست، نه اینکه کار زیادی انجام نشده است، بلکه باید کار‌های بیشتری انجام شود، چون موضوع حجاب فراگیری زیادی دارد. برنامه‌های صداوسیما آماده شده و به حجم آن از لحاظ کمی و کیفی اضافه می‌شود. برنامه ما غلبه دادن گفتمان کارآمدی حجاب در امر اجتماعی و کنشگری عفیفانه زن مسلمان است.

جبلی در خصوص دلیل بسته شدن دفتر صداوسیما در کشور آذربایجان، گفت: اطلاعات به روز ندارم، ولی از سال‌های پیش محدودیت‌هایی برای صداوسیما و سایر نهاد‌های فرهنگی ما ایجاد شده بود و تلاش می‌کنیم از طریق وزارت خارجه این محدودیت برداشته شود.

وی درباره دلیل پخش نشدن سریال حشاشین در ایران، گفت: ساترا مسئولیت دارد تا جلوی پخش محتوای تحریف شده که به درک اجتماعی لطمه می‌زند و افکار عمومی را منحرف می‌کند را بگیرد. سریال حشاشین براساس واقعیت نیست، بلکه تحریف تاریخ است و ساترا برای پخش آن به سکو‌ها تذکر داده و سکو‌ها هم حذف کردند.

دیگر خبرها

  • ایثارگران میدان‌داران واقعی حکمرانی جمهوری اسلامی ایران هستند
  • جبلی: باید کار‌های بیشتری در موضوع عفاف و حجاب انجام شود
  • رییس تبلیغات اسلامی شهرستان جغتای معرفی شد
  • رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان جغتای معرفی شد
  • رئیس تبلیغات اسلامی جغتای معرفی شد
  • معرفی رئیس تبلیغات اسلامی جغتای
  • نقش حماسی بانوان در دفاع مطهر بی بدیل است
  • دشمن به دنبال بزرگنمایی مشکلات کارگران است
  • علت ممنوعیت سریال مصری حشاشین؛ تحریف تاریخ ایران
  • به اسم آزادی به کام برهنگی!