Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون اول رئیس جمهور به منظور افتتاح و بازدید از چند طرح و برگزاری چند جلسه مهم، ظهر امروز (چهارشنبه) به استان سیستان و بلوچستان سفر می‌کند. خبرگزاری میزان- طبق اعلام پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، اسحاق جهانگیری قرار است امروز پس از حضور در شهرستان چابهار، اسکله بندر صیادی تنگ را افتتاح کند.
وی همچنین در جلسه توسعه سواحل مکران در منطقه آزاد چابهار شرکت خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


معاون اول رئیس جمهور در ادامه این سفر دو روزه به استان سیستان و بلوچستان، روز پنجشنبه با حضور در فرمانداری زابل، در جلسه اقتصاد مقاومتی استان شرکت خواهد کرد.
بازدید از پارک علم و فناوری زاهدان و حضور در جلسه خیرین، معتمدین و تشکل‌ها در مرکز استان از دیگر برنامه‌های  جهانگیری در این سفر دو روزه خواهد بود.   بیشتر بخوانید:  جهانگیری: برنامه زمانبندی اجرای پیشنهادات تمرکز زدایی تهران تدوین شود
انتهای پیام / برچسب ها: اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور معاون اول رئیس جمهور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۸۹۰۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران از طرح های اقتصادی ایثارگران در سیستان

  روابط عمومی بنیادشهید و امور ایثارگران سیستان و بلوچستان،  مجتبی میرحسینی در سفره یک روزه خود به سیستان با حضور در کارخانه سنگ نرم بر جنوب شرق کشور، تصفیه آب دیجیتال، مجتمع تجاری راه ابریشم و خوراک دام از این مراکز اقتصادی که متعلق به ایثارگران استان سیستان و بلوچستان می باشد بازدید و مشکلات آنها را از نزدیک بررسی کرد. 

 بازدید از مسقف کردن گلزار شهدای شهرستان زابل، زیباسازی بقعه شهید آیت الله سید محمد تقی حسینی طباطبایی از دیگر برنامه های این سفر بود.

 در پایان با حضور در منزل شهید مدافع امنیت محمد امین آب درشکر که در ناآرامی های مهرماه ۱۴۰۱ زاهدان به شهادت رسیده بودباخانواده این شهید معظم دیدار و گفتگو کردند .
 

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • راهکارهای جذب بازماندگان از تحصیل بررسی شد
  • معاون اول رئیس جمهور: سند تحول بنیادین آموزش و پرورش هرچه سریع‌تر اجرایی شود
  • کلنگ‌زنی مینی پالایشگاه دهدشت با حضور معاون اجرایی رئیس‌جمهور
  • حمایت بسیج سازندگی از مهارت آموختگان آموزش فنی و حرفه‌ای سیستان و بلوچستان
  • سعیدی: اگر معادل اختلاس چای دبش صرف زیرساخت‌های استان سیستان و بلوچستان می‌شد، دیگر چیزی نمی‌خواستیم
  • احداث سیل بند و بندسار برای جمع‌آوری روان‌آب
  • اعزام بیش از ۲۰۰۰ مددجوی سیستان‌وبلوچستان به اردوهای زیارتی مشهد مقدس
  • توجیه روزنامه دولت: در جلسه اهدای مدرک افتخاری به رئیس جمهور ، رئیس هیات امنا حضور داشت!
  • روزنامه دولت توجیه کرد: در جلسه اهدای مدرک افتخاری به رئیسی، رئیس هیات امنا حضور داشت!
  • بازدید مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران از طرح های اقتصادی ایثارگران در سیستان