Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-04-27@16:46:38 GMT

خرید انواع تردمیل از فروشگاه هایپرجیم

تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۵۸۹۱۹۱

تردمیل دستگاهی است که پیاده‌روی، دویدن و حتی کوه‌نوردی را برای علاقه‌مندان به ورزش و تناسب‌اندام در یک مکان ثابت شبیه‌سازی می‌کند، در واقع این دستگاه شرایطی را فراهم می‌کند تا فضا و زمان در کنار هم قرار بگیرند و افراد بتوانند بدون صرف زمان زیاد و طی کردن مسافتی طولانی به مادر ورزش‌ها یعنی دو بپردازند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با توجه به  قابلیت ذکر شده، تاریخچه تردمیل به چهار هزار سال پیش برمی‌گردد، جایی که از ابزارهای مشابهی برای استفاده از نیروی انسان یا حیوان برای آسیاب کردن یا بیرون کشیدن آب از اعماق چاه‌ها استفاده می‌شد. اما استارت روندی که موجب شد تا تردمیل به شکل امروزی خود برسد در سال 1818 در زندان‌ها زده شد؛ یک مهندس انگلیسی به نام (سر ویلیام کابیت) ماشینی به نام Tread-Wheel ساخت تا با استفاده از آن زندانیان لجوج و بیکار را وادار به کارکردن کند، زندانی‌ها در این ماشین باید روی استوانه‌ای که 24 پره به شکل پله داشت گام برمی‌داشتند و با تلاش جهت بالا رفتن از دستگاه باعث گردش آن و در نهایت پمپاژ آب و آرد شدن غلات می‌شدند. عنوان تردمیل نیز از نام همین دستگاه گرفته شده است، Tread به معنی راه رفتن و پا گذاشتن است و Mill به معنی آسیاب کردن. بعدها به‌دلیل مشکلاتی که به‌وجود آمد، استفاده از این وسیله در زندان‌ها ممنوع شد تا اینکه در سال 1968 یک مهندس مکانیک به نام (ویلیام استاب) کتابی تحت عنوان ورزش هوازی یا Aerobics را از دکتر (کنت کوپر) خواند که در آن اشاره شده بود اگر شخصی چهار تا پنج روز در هفته، هر بار هشت دقیقه بدود، شرایط فیزیکی بهتری خواهد داشت. ازاین‌رو به فکر ساخت یک تردمیل ورزشی افتاد. نام نخستین تردمیل PaceMaster 600 بود، او نمونه ابتدایی این دستگاه را برای دکتر کوپر فرستاد، دکتر کوپر نخستین خریدار این وسیله شد و بدین ترتیب نخستین کارخانه تولید تردمیل در کلیفتون واقع در نیوجرسی به راه افتاد. امروزه شرکت‌های بی‌شماری اقدام به تولید این وسیله می‌کنند و برندهای فراوانی در سرتاسر دنیا به‌وجود آمده‌اند. تنوع بسیاری نیز از این محصول در بازارها وجود دارد؛ در نتیجه ممکن است متقضیان خرید دستگاه تردمیل دچار سردرگمی شده و انتخابی اشتباه کنند. به همین دلیل در این گفتار قصد داریم تا ابتدا این دستگاه ورزشی را به شما معرفی کنیم، سپس به انواع آن بپردازیم و در نهایت یکی از بزرگ‌ترین و بهترین فروشگاه‌های عرضه‌کننده تردمیل در ایران، یعنی فروشگاه هایپرجیم را معرفی و نحوه خرید انواع تردمیل از آن را خدمت شما شرح دهیم.

تردمیل چیست

تردمیل دستگاهی برای ورزش کردن است. این دستگاه به تسمه‌ای پهن و مخصوص مجهز است که با چرخش به دور دو غلطک کف دستگاه، امکان پیاده‌روی یا دویدن در فضاهای بسته ومسقف را فراهم می‌کند. تقریبا تمام افراد در سنین مختلف می‌توانند از این وسیله ورزشی استفاده کنند، چرا که نحوه کار کردن با آن آسان بوده و نیاز به آموزش خاصی ندارد. برای همین تولیدکنندگان علاوه بر تردمیل باشگاهی اقدام به تولید تردمیل خانگی هم کردند تا افراد در منازل خود از این ابزار کارآمد استفاده کنند. یکی از دلایل استقبال از تردمیل خانگی و یا حتی تردمیل باشگاهی کمبود فضاهای ورزشی و کمبود زمان برای رسیدن به این فضاهاست. این یک امر طبیعی در زندگی ماشینی و شهرنشینی امروزی بوده و تداوم بی‌تحرکی و آپارتمان نشینی به‌طور جدی سلامتی افراد را تهدید می‌کند، لذا خرید دستگاه تردمیل همانند خرید لوازم خانگی مدرن، رو به گسترش است. در عصر حاضر با پیشرفت علم و تکنولوژی، تردمیل فقط یک دستگاه ورزشی نیست، بلکه بسیاری از بیمارستان‌ها، کلینیک‌ها و پزشکان جهت درمان و توان‌بخشی بیماران خود اقدام به خرید دستگاه تردمیل می‌کنند. بسیاری از ورزشکارانی که قصد گرم کردن خود در ابتدای ورزش را دارند، استفاده از این وسیله کاربردی را به روش‌های دیگر ترجیح می‌دهند. خرید دستگاه تردمیل و استفاده از آن سبب تقویت عضلات میانی و مرکزی بدن و همین طور تقویت اندام پایین تنه و ساق‌ پا خواهد شد. امروزه حتی پزشکان به این نتیجه رسیده‌اند که با ورزش کردن بر روی تردمیل خانگی یا تردمیل باشگاهی خون با اکسیژن بیشتری به سلول‌ها می‌رسد که در واقع موجب رسیدن مواد مغذی بیشتری به آن‌ها خواهد شد، این اکسیژن رسانی شامل پوست افراد نیز می‌شود که باعث کلاژن سازی بیشتر در آن شده و در نتیجه پوست دیرتر پیر می‌شود.

انواع تردمیل

اکثر تردمیل‌های امروزی برقی و موتوردار هستند، اما تعداد محدودی از تردمیل‌های بدون موتور هم تولید می‌شوند که بخش مربوط به آن‌ها در سایت فروشگاه هایپرجیم مشخص شده است. نحوه استفاده از تردمیل‌های بدون موتور کمی سخت‌تر بوده و کاربر باید به کمک نیروی پاهای خود تسمه دستگاه را به حرکت دربیاورد. یک دسته‌بندی کلی و پراستفاده دیگر نیز در مورد تردمیل‌ها وجود دارد که تقسیم آن‌ها به دو گروه تردمیل خانگی و تردمیل باشگاهی است. این دو نوع تردمیل در چند شاخصه تفاوت‌هایی با هم دارند که مهم‌ترین تفاوت در قدرت موتور آن‌هاست. طبعا یک تردمیل خانگی با توجه به اینکه استفاده چندان حرفه‌ای و زیادی ندارد، قدرت ضعیف‌تری نسبت به یک تردمیل باشگاهی برای آن در نظر می‌گیرند. البته امکان استفاده از تردمیل باشگاهی در منازل نیز وجود دارد، اما کم پیش می‌آید که باشگاه‌های ورزشی از یک تردمیل خانگی برای استفاده ورزشکاران حرفه‌ای خود استفاده کنند. یکی دیگر از تفاوت‌های تردمیل خانگی نسبت به تردمیل باشگاهی ظرفیت تحمل وزن آن است که با توجه داشتن موتوری ضعیف‌تر، قاعدتا تحمل وزن کمتری دارد؛ درمجموع ظرفیت تمامی تردمیل‌ها از 90 کیلوگرم تا 200 کیلوگرم یا همان Free می‌باشد. تردمیل‌ها را به لحاظ تک‌کاره و چندکاره بودن هم می‌توان تقسیم‌بندی کرد؛ تردمیل‌های تک‌کاره که مشخص است فقط مخصوص دویدن هستند، اما تردمیل‌های چندکاره علاوه بر بخش پیاده‌روی و دویدن، ابزارهای دیگری مثل پایه دراز و نشست، ویبراتور، دمبل و مسگری را برای ورزش‌های متنوع به‌همراه خود دارند تا به نوعی یک باشگاه ورزشی را برای کاربران خود شبیه‌سازی کنند. تردمیل‌ها در قابلیت‌های خود نیز تفاوت‌های زیادی دارند، بعضی از تردمیل‌ها دارای شیب برقی یا دستی هستند تا به نوعی کوه‌نوردی را شبیه‌سازی کنند، برخی نیز از کنسول پیشرفته‌ای در جلوی خود بهره میبرند که امکاناتی نظیر نمایشگر، اسپیکر، شارژر و... دارد؛ معمولا اکثر تردمیل‌هایی که نمایشگر دارند اطلاعاتی مثل ضربان قلب، کالری مصرف شده، زمان، مسافت طی شده و سرعت حرکت را نشان می‌دهند. بیشتر تردمیل‌ها در زیر تسمه خود از ضربه‌گیرهایی برخوردارند که مانع از آسیب دیدگی زانوها، مفاصل و کمر افراد می‌شوند، اما کیفیت و تعداد این ضربه‌گیرها مهم است که در تردمیل‌های مختلف، متفاوت می‌باشد. فروشگاه هایپرجیم از تمامی انواع مختلف تردمیل‌های ساخته شده، در انبارهای خود دارد.

خرید تردمیل در فروشگاه هایپرجیم

فروشگاه هایپرجیم با یک دهه فعالیت در زمینه فروش انواع لوازم ورزشی با راه‌اندازی دفتر فروش حضوری خود در سال 1391 فعالیت حرفه‌ای خود را شروع کرد و اکنون به یکی از بزرگ‌ترین فروشگا‌ه‌های لوازم ورزشی کشور تبدیل شده است. یکی از حوزه‌های اصلی فعالیت فروشگاه هایپرجیم دستگاه‌ تردمیل است و انواع مختلفی از آن را که ساخته شده توسط شرکت‌های معتبر آمریکایی، انگلیسی، چینی، تایوانی، کره‌ای و اسپانیایی می‌باشند، در انبارهای خود موجود کرده است. از معروف‌ترین برندهای تردمیل که در فروشگاه هایپرجیم وجود دارند، می‌توان به دیادورا، جی‌کی‌اکسر، پاندا، توربوفیتنس، پرومستر، اسپرتک، آیرون مستر، تایتان فیتنس، تایگراسپرت، ایمپالس، ونتورا، شوا و بادی‌استرانگ اشاره کرد. این فروشگاه بزرگ امکان خرید دستگاه تردمیل را به دو طریق حضوری و آنلاین مهیا کرده است و ارسال این دستگاه را به تمام استان‌های کشور به‌صورت رایگان انجام می‌دهد. تمام تردمیل‌‌های فروشگاه هایپرجیم حداقل 1 سال گارانتی دارند، ضمانتی که اطمینان از خرید دستگاه تردمیل را دوچندان می‌کند. همچنین امکان گرفتن مشاوره قبل از خرید دستگاه تردمیل از کارشناسان و مشاوران مجرب فروشگاه هایپرجیم از طرق مختلف و به‌صورت کاملا رایگان وجود دارد تا خریدی آگاهانه و مطابق با نیازتان انجام دهید. هایپرجیم به‌جهت ارتباط مستقیم با تولیدکنندگان و واردکنندگان تردمیل، نازل‌ترین قیمت‌ها را برای تردمیل‌های خود ارائه داده است. در حال حاضر این فروشگاه بزرگ، خرید اینترنتی تردمیل را با دریافت نماد اعتماد از مرکز توسعه تجارت الکترونیک فعال نموده‌ است تا شما مشتریان گرامی به‌راحتی و با بررسی و مقایسه انواع مختلف این دستگاه اقدام به خرید آن کرده و دستگاه را درب منزل یا باشگاه‌ خود تحویل بگیرید.

رای خرید تردمیل خانگی به سایت هایپرجیم تردمیل آنلاین مراجعه نمایید:

https://teredmilonline.com/

منبع: الف

کلیدواژه: فروشگاه هایپرجیم تردمیل باشگاهی تردمیل خانگی تردمیل ها یک تردمیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۸۹۱۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف انواع کالای قاچاق به ارزش ۲۰ میلیارد ریال در زنجان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای زنجان؛ سرهنگ بدری گفت: در راستای اجرای طرح ۴۸ ساعته تشدید مبارزه با کالای قاچاق با اولویت مقابله با خودروهای شوتی، حمل کالاهای قاچاق با ۲ دستگاه خودروی سواری و چهار دستگاه وانت نیسان، برای ماموران محرز شده و رسیدگی به موضوع در دستور کار ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان زنجان قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پس از هماهنگی قضایی در حین کنترل نامحسوس خودروهای عبوری در محورهای مواصلاتی استان خودروهای مذکور را  متوقف کردند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان ادامه داد: در بازرسی از خودروهای مذکور در مجموع تعداد ۲۱۰ کارتن هفت کیلوگرمی تنباکو قاچاق (جمعا ۱۴۷۰ کیلوگرم تنباکو)، ۱۰ هزار و ۹۷۷ عدد انواع کالای بهداشتی و آرایشی خارجی، ۹۵۰ ثوب روسری خارجی و هفت راس دام سنگین (گوساله) فاقد مجوز دامپزشکی و حمل کشف شد.

سرهنگ بدری ادامه داد: کارشناسان ارزش مجموع اقلام مکشوفه فوق را ۲۰ میلیارد ریال برآورد کردند که در این خصوص ۶ نفر متهم دستگیر و به همراه پرونده متشکله به مراجع قضایی معرفی شدند.


رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان زنجان ضمن قدردانی و تشکر از آحاد جامعه در همکاری با پلیس از مردم خواست، در صورت مشاهده و آگاهی از هرگونه جرایم اقتصادی، قاچاق کالا و ارز و ... موضوع را به ستاد خبری پلیس امنیت اقتصادی به شماره ۰۹۶۳۰۰ و یا مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

دیگر خبرها

  • خرید شکلات تلخ بهتر است یا  شکلات شیرین؟
  • فصل گلاب گیری و تهیه گلاب و عرق نعنا با دستگاه تقطیر
  • معرفی بهترین سایت های خرید عطر عمده در ایران
  • راهنمای خرید انواع بوته گرافیتی و شمش روی
  • کشف انواع کالای قاچاق به ارزش ۲۰ میلیارد ریال در زنجان
  • جزییات طرح ممنوعیت عرضه رایگان کیسه‌های پلاستیکی در فروشگاه‌های زنجیره‌ای
  • تولید روزانه تراکتور در کشور به ۱۵۰ دستگاه رسید
  • مبلغ یارانه اردیبهشت اعلام شد / یارانه نقدی این ماه همراه با سورپرایز
  • مبلغ یارانه اردیبهشت اعلام شد / یارانه نقدی اردیبهشت همراه با سورپرایز
  • توقیف ۱۱ میلیارد ریال کالای قاچاق در نایین