Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-28@14:53:40 GMT

علی‌نژاد: اسکی از حوزه قهرمانی فاصله دارد

تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۵۸۹۷۶۹

علی‌نژاد: اسکی از حوزه قهرمانی فاصله دارد

معاون قهرمانی وزارت ورزش و جوانان گفت: ما درحوزه قهرمانی جایگاهی که باید داشته باشیم را کسب نکرده ایم و فاصله زیادی داریم.

مهدی علی‌نژاد، معاون قهرمانی وزارت ورزش و جوانان در مجمع انتخاباتی فدراسیون اسکی گفت: مجموعه اسکی دیرپا و قدیمی است. اسکی در ایران ریشه‌دار است اما واقعیت دیگر این است که در حوزه قهرمانی جایگاهی که باید داشته باشیم را کسب نکرده ایم و فاصله زیادی داریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این ورزش طرفداران زیادی بین خانواده‌ها دارد و با یک برنامه‌ریزی منسجم می‌تواند در عرصه قهرمانی هم خوب ظاهر شود و از نظریان انتظار می‌رود در پایان ۴ سال وضعیت خوبی در عرصه قهرمانی داشته باشیم نه اینکه در مسابقات نظاره‌گر دیگران داشته باشیم.

او افزود: استعدادیابی اهمیت زیادی دارد و باید به درستی انجام شود. برای موفقیت این رشته همه باید کمک کنند. از فدراسیون اسکی انتظار دارم که در حوزه قهرمانی برنامه‌ای منسجم و پویا داشته باشد و آقای نظریان در راستای این هدف عمل کند یعنی هر کاری که می‌کنیم نهایتش این باشد که به مدال برسد. متاسفانه در حوزه ورزش‌های زمستانی فقط اسکی را فعال داشتیم که به تازگی آیس هاکی هم فعال شده است و خوب است که فدراسیکن اسکی نیم نگاهی به ورزش‌های زمستانی دیگر هم داشته باشد.

ادامه دارد ...

منبع: ایسنا

کلیدواژه: فدراسیون اسکی حوزه قهرمانی داشته باشیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۸۹۷۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام تبریک رئیسی به مناسبت قهرمانی تیم ملی فوتسال در آسیا

رئیس جمهور در پیامی پیروزی­ مقتدرانه و غرورانگیز تیم ملی فوتسال کشورمان و کسب مقام قهرمانی رقابت­‌های جام ملت‏‌های آسیا ۲۰۲۴ در تایلند را تبریک گفت. - اخبار سیاسی -

به گزارش حوزه دولت خبرگزاری تسنیم، سیدابراهیم رئیسی، رئیس جمهور در پیامی پیروزی­ مقتدرانه و غرورانگیز تیم ملی فوتسال کشورمان و کسب مقام قهرمانی رقابت­‌های جام ملت‏‌های آسیا 2024 در تایلند و اهتزاز پرچم پرافتخار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را که موجب سرافرازی و شادمانی همه ایرانیان ورزش‌‏دوست شد، تبریک گفت.

متن پیام رئیس جمهور به شرح زیر است؛

بسم الله الرحمن الرحیم

پیروزی­ مقتدرانه و غرورانگیز تیم ملی فوتسال کشورمان و کسب مقام قهرمانی رقابت­‌های جام ملت‏های آسیا 2024 در تایلند و اهتزاز پرچم پرافتخار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، موجب سرافرازی و شادمانی همه ایرانیان ورزش‏‌دوست شد.

اینجانب با مسرت، این درخشش را که نشانه­ای دیگر بر شایستگی­‌های جوانان پویا و سرزنده این مرز و بوم است، صمیمانه به ملت بزرگ ایران تبریک می­‌گویم و از یکایک اعضای تیم ملی، مربیان، کادر فنی و سایر تلاشگران حوزه ورزش کشور برای کسب این عنوان ارزشمند، قدردانی می­نمایم و امیدوارم این پیروزی­ که در سایه اتکال به خدای متعال و تلاش مستمر ورزشکاران عزیز به دست آمد، در سایر آوردگاه­های ورزشی نیز تداوم یابد.

برای همه ورزشکاران عزیز کشور آرزوی سلامتی دارم و تداوم موفقیت آنان را که مایة سربلندی ملت عزیز ایران هستند، از درگاه خداوند سبحان مسئلت دارم.

سید ابراهیم رئیسی

رئیس جمهوری اسلامی ایران

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پیام تبریک رئیسی به مناسبت قهرمانی تیم ملی فوتسال در آسیا
  • فاصله نجومی قهرمانی‌های ایران با رقبا؛ آقایی فوتسال در آسیا
  • پیام تبریک وزیر ورزش پس از قهرمانی تیم ملی فوتسال ایران
  • افتتاح پروژه‌های حوزه سلامت نقش مهمی در رفع محرومیت‌های خراسان شمالی دارد
  • آیت‌الله اعرافی: در ‌معماری و شهرسازی الگوهای ویژه نداریم
  • وقف به عنوان یک سنت حسنه با دانش‌های جدید آمیخته شده است
  • مشکلات جهان اسلام در نتیجه عدم توجه به توصیه های علمای جهان اسلام است/ هدف صهیونیسم بین الملل ایجاد فاصله میان کشورهای اسلامی است
  • فرزام: باید شرایط آمادگی استاندارد را در روئینگ داشته باشیم
  • برد نصف رئال درخانه سوسیداد؛ ۴ امتیاز تا قهرمانی
  • (ویدئو) رکورد جهانی اسکی پرش شکست