Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، مهدی علی‌نژاد درباره مجمع انتخاباتی فدراسیون اسکی، اظهار داشت: به آقای نظریان تبریک می‌گویم و از افتخاری به خاطر ریاست ۴ ساله تشکر می‌کنم. مجموعه اسکی، دیرپا و قدیمی است که ریشه در سالیان دور دارد.

وی افزود: اسکی در ایران ریشه‌دار است اما در حوزه قهرمانی جایگاه خودمان را پیدا نکرده و فاصله زیادی با دنیا داریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این رشته با برنامه‌ریزی منسجم می‌تواند در ورزش قهرمانی حرف‌های زیادی برای گفتن داشته باشد. امیدوارم در ۴ سال آینده نتایج بهتری داشته باشیم و اینطور نباشد در رویدادها نظاره‌گر دیگران باشیم.

معاون حرفه‌ای و قهرمانی وزارت ورزش گفت: استعدادیابی، انتخاب صحیح ورزشکار و داشتن مربیان توانمند از مهمترین مسائل است. برای رسیدن به این هدف همه باید کمک کنند. مربیان، استان‌ها، باشگاه‌ها، دستگاه‌ها و ... نقش مهمی دارند. توقع دارم فدراسیون در حوزه قهرمانی برنامه پویا داشته باشد. برنامه‌ریزی باید به گونه‌ای باشد که به مدال ختم شود. 

علی‌نژاد افزود: متاسفانه در ورزش زمستانی فقط در اسکی فعال بودیم که جدیدا هاکی روی یخ هم فعال شده است. فدراسیون باید روی ورزش‌های دیگر هم نظر داشته باشد. امیدوارم نظریان با این آرا بتواند توفیقات خوبی داشته باشد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: اسکی علی نژاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۹۰۱۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) رکورد جهانی اسکی پرش شکست

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • دیدار روسای سازمان ورزش بسیج و فدراسیون ورزش‌های همگانی
  • آغاز اردوی تیم ملی کشتی فرنگی
  • ستاره ایرانی یک قدم تا پایان خوش در بهترین لیگ دنیا
  • برد نصف رئال درخانه سوسیداد؛ ۴ امتیاز تا قهرمانی
  • (ویدئو) رکورد جهانی اسکی پرش شکست
  • پیام تبریک وزیر ورزش به مناسب قهرمانی ووشو
  • پیگیری تولید برنامه های خلاق و پویا ویژه کودک ونوجوان
  • موناکو، PSG را یک هفته دیگر در انتظار قهرمانی گذاشت
  • هاشمی: مراسم تجلیل از قهرمانان در سال ۱۴۰۲ با حضور رئیس جمهور برگزار خواهد شد/ نسبت به سال گذشته، ۹۴ درصد رشد در افتتاح پروژه‌ها داشته‌ایم
  • سعید احمدی پویا سرپرست معاونت نظارت شرکت شاپرک شد