Web Analytics Made Easy - Statcounter

فریبرز کرمی صبح امروز در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: وجود علائم و تابلوهای راهنمایی و رانندگی نقش بسزایی در کاهش حوادث جاده‌ای و تلفات ناشی از آن دارد و نبود این علائم و دزدیده شدن آنها به ویژه در شب، تهدیدی جدی برای جان رانندگان و سرنشینان خودروها محسوب می‌شود و این مسئله در همه محورهای مواصلاتی اصلی و فرعی جاده‌های شهری و روستایی استان کرمانشاه وجود دارد و نمی‌توان گفت در کدام نقطه بیشتر مشاهده شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به افزایش میزان سرقت علائم و تابلوهای راهنمایی و رانندگی در استان کرمانشاه، افزود: با توجه به گرانی قیمت آهن، سرقت این تابلوها شتاب بیشتری به خود گرفته است و دادگستری و دادسرا باید با اشخاصی که این اموال مسروقه را از سارقان خریداری می‌کنند با اشد مجازات برخورد کند و شناسایی نقاطی که بیشترین سرقت در آن انجام می‌گیرد گزارشی از آن را به دادستان شهرستان محل وقوع جرم برای اقدام پیشگیرانه ارسال شود.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه گفت: با توجه به نیاز و احساس کمبود فرهنگ سازی درباره این مسئله، اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای طی تعاملات صورت گرفته با صدا و سیمای مرکز استان کرمانشاه مقرر گردید که در قالب برنامه سیمای راهبران به این مسئله و مشکلات و فرهنگی پرداخته شود.

کرمی با بیان اینکه همشهریان و رانندگان می‌توانند به پیشگیری از سرقت کمک کنند، تصریح کرد: همشهریان و رانندگان در صورت مشاهده هرگونه سرقت با پلیس تماس گرفته و گزارش این سرقت را به نیروی محترم انتظامی یا شماره تماس ۱۴۱ مرکز مدیریت اطلاعات راه‌ها و حمل و نقل جاده‌ای انتقال دهند تا گشت‌های شبانه روزی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه به محل اعزام شوند.

وی بیان کرد: در جلسه‌ای که به منظور کاهش تصادفات جاده‌ای استان کرمانشاه و با حضور سردار جاویدان فرماندهی محترم انتظامی استان کرمانشاه و به درخواست اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای و پلیس راه برگزار گردید در خصوص پیشگیری از سرقت تجهیزات ترافیکی و دستگیری سارقان جاده‌ای دستورات اکید را صادر کردند.

کد خبر 5115495

منبع: مهر

کلیدواژه: کرمانشاه تصادفات رانندگی پلیس راهنمایی و رانندگی پلیس راه کرمانشاه سرقت قاسم سلیمانی آیت الله مصباح یزدی اولین سالگرد شهادت حاج قاسم ویروس کرونا شیراز کرمانشاه آمار کرونا آلودگی هوا گرگان بوشهر عکس استانها جبهه مقاومت شهرستان کرج شهرکرد راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۹۰۱۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باند پنجه طلا در همدان منهدم شد

سرهنگ علی اسدبگی گفت: به دنبال وقوع چندین فقره سرقت منزل در نقاط مختلف شهر همدان رسیدگی به این موضوع در دستور کار دایره مبارزه با سرقت قرار گرفت.

وی اضافه کرد: بررسی های اولیه گویای این بود که سارقان به تخریب توپی قفل در و دیگر شیوه ها وارد منزل مالباختگان شده و وجه نقد، زیورآلات، تلویزیون و دیگر اموال با ارزش را سرقت کردند.

رئیس پلیس آگاهی همدان ادامه داد: متهمان حین ورود به یکی از منازل با صاحبخانه مواجه شده که درگیری بین آنها رخ می دهد.

سرهنگ اسدبگی افزود: صاحبخانه در این درگیری مجروح شد و سارقان پول و دیگر اموال باارزش او را به سرقت بردند.

وی گفت: همکاری اطلاعاتی عوامل پلیس آگاهی و ماموران کلانتری ۱۳ منجر به شناسایی مخفیگاه سارقان شد.

وی بیان کرد: سه نفر از سارقان در مخفیگاه و حین تردد در خیابان دستگیر شدند.

رئیس پلیس آگاهی همدان گفت: متهمان در بازجویی‌ها به سرقت از ۱۶ منزل مسکونی در نقاط مختلف شهر همدان اعتراف کردند.

سرهنگ اسدبگی برای پیشگیری از سرقت به شهروندان توصیه کرد: منزل خود را به دوربین ، دزدگیر، در ضد سرقت مجهز کرده تا زمینه ورود سارقان به منزل سلب شود.

باشگاه خبرنگاران جوان همدان همدان

دیگر خبرها

  • سارقان اماکن در دام پلیس لنگرود
  • دستگیری باند سارقان سیم و کابل‌های برق در اسلامیه
  • رصد لحظه‌ای سارقان سابقه دار در اتاق پایش
  • انهدام باند پنجه طلا در همدان
  • باند پنجه طلا در همدان منهدم شد
  • سارقان مسلح احشام در دام پلیس آبادان
  • برنامه‌های روز ملی ایمنی حمل و نقل در البرز اعلام شد
  • دستگیری سارقان وسایل منزل در نیشابور
  • ۵۶ دستگاه خودرو سرقتی در گیلان کشف شد
  • کشف ۵۶ دستگاه خودرو سرقتی در گیلان