Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-01@04:58:41 GMT

مدیران نالایق خداحافظی کنند

تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۵۹۰۵۶۳

مدیران نالایق خداحافظی کنند

 به گزارش خبرگزاری فارس از ساوه، معاون استاندار و فرماندار ساوه در آیین تودیع و معارفه مدیر کمیته امداد شهرستان ساوه , خدمت در نظام مقدس جمهوری اسلامی را یک توفیق دانست و گفت : کسانی که در این نظام مسئولیتی دارند باید افتخار کنند که در صف خدمتگذاران به مردم هستند لذا جایگاه در این صف مهم نیست و سرباز و سردار همه برای یک هدف خدمت میکنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

علی میرزایی با تاکید بر اینکه مدیران در روز معارفه باید به فکر روز تودیع خود باشند تا نزد مردم و نظام روسفید باشند گفت : استفاده و بهره مندی درست از امکانات موجود از مهم ترین وظایف یک مدیر است و همه آنها را باید در خدمت مردم قرار دهد. 

وی نیاز نظام جمهوری اسلامی در عصر حاضر را بهره مندی از نیروهای توانا و کارامد دانست و افزود : کمیته امداد بعنوان نهاد خدمت رسان به محرومان و نیازمندان باید عملکرد قابل قبولی را از خود به جای بگذارد چراکه مردم به لحاظ مشروعیت امام اعتماد وافری به این نهاد مقدس دارند.

علی میرزایی با بیان اینکه در کمیته امداد جای فعالیت های باندی، حزبی، سیاسی، گروهی نیست و نباید با کسی مماشات کرد، ادامه داد: متاسفانه کمیته امداد ساوه در سالجاری در حوزه اخذ تسهیلات اشتغال ضعیف عمل کرده است چرا که جمعیت و وسعت شهرستان ساوه استحقاق بیشتری دارد و باید در این خصوص بازنگری صورت پذیرد . 

فرماندار ساوه خطاب به رئیس جدید کمیته امداد گفت : پاک دستی باید سرلوحه کار در کمیته امداد باشد چراکه اعتبارات موجود تنها برای نیازمندان است و باید با انضباط مالی در خرجکرد منابع دقت لازم صورت پذیرد .

نماینده مردم ساوه و زرندیه نیز در این مراسم کار برای رضای خدا و مردم را مهم ترین اصل برای مسئولان دانست و گفت : مسئولان نباید به دنبال ترفیع و جایگاه و تشویق باشند و همچنین نباید از تهدید و توهین و تخریب دیگران باکی داشته باشند چراکه اگر برای رضای خدا و مردم کار کنند هم رو سفید خواهند بود و هم خدای متعال در همه حال کمک حالش خواهد بود . 

حجت الاسلام محمد سبزی  با اشاره به عدم رضایت مردم از عملکرد برخی مسئولان، بیان کرد: هر فردی که در هر پست و مقامی قرار دارد و توانایی خدمت به مردم را ندارد، اگر پست خود را رها نکند، خیانت بزرگی کرده است.

وی بر لزوم حمایت از مدیران جدید تاکید کرد و گفت : نباید در ادارات بر علیه هم فعالیت کنیم و باید برای کمک به مردم بیشترین تعامل را با یکدیگر داشته باشیم.

امام جمعه ساوه نیز کار کردن در کمیته امداد را افتخاری بزرگ برای کارکنان این نهاد مقدس دانست و گفت :  در انتقاد از مسئولان باید انصاف داشته باشیم و عملکرد و زحمات آنها را نیز در نظر بگیریم.

حجت الاسلام سید ابراهیم حسینی تصریح کرد : کمیته امداد در برون سپاری خدماتش اقدامات خوبی را انجام داد و اجرای طرح شجره طیبه نیز از بهترین اقدامات انجام شده در ساوه بود.

گفتنی است در این مراسم از زحمات 2.5 ساله عباس محمدی هزاوه تقدیر و حسین ذبیحی به مدت یکسال و با حکم مدیرکل بعنوان رئیس جدید کمیته امداد ساوه معرفی شد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: عملکرد خداحافظی کمیته امداد ساوه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۹۰۵۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازنشستگی ۵۵۲ مددجوی کمیته امداد بوشهر با پرداخت ۱۰ سال بیمه

به گزارش خبرنگار مهر، عباس روشن ظهر سه شنبه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه این نهاد در راستای توانمند سازی خانوارهای مددجویی، نگاه ویژه ای به تأمین آسایش، شرایط آتی و نیز پایداری درآمد آنها دارد، اظهار داشت: در این راستا با پرداخت حق بیمه مددجویان واجد شرایط به سازمان تأمین اجتماعی، بیمه شدگان می‌توانند از تمامی مزایای بیمه‌های اجتماعی نظیر بازنشستگی، فوت و یا از کار افتادگی بهره مند شوند.

وی افزود: پرداخت حق بیمه بازنشستگی جهت دو گروه از مددجویان شامل گروه زنان سرپرست خانوار شهری بین ۴۵ تا ۵۰ سال و مجریان طرح‌های اشتغال فعال که سرپرست خانواده و مستمری بگیر این نهاد باشند صورت می‌پذیرد.

مدیر کل کمیته امداد استان بوشهر خاطر نشان کرد: پرداخت حق بیمه از ناحیه کمیته امداد به سازمان تأمین اجتماعی تا زمان مددجو بودن و نیز فرارسیدن سن بازنشستگی فرد مشمول (زنان ۵۵ سال و مردان ۶۰ سال) به مدت حداکثر ۱۰ سال ادامه می‌یابد و پس از آن از تحت پوشش خارج می‌شوند چرا که دیگر خودشان حقوق بگیر تأمین اجتماعی هستند.

روشن بیان داشت: بر همین اساس در سال ۱۴۰۲ تعداد ۵۲۲ نفر پس از ۱۰ سال سابقه بیمه با رعایت شرایط سنی، بازنشسته و از مستمری بازنشستگی بهره‌مند شدند.

مدیر کل کمیته امداد استان بوشهر گفت: بابت حق بیمه‌های اجتماعی مددجویان در سال ۱۴۰۲ مبلغی بیش از هفت میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان اختصاص و به شعب تابعه سازمان تأمین اجتماعی پرداخت شده است.

کد خبر 6093084

دیگر خبرها

  • اجرای گام سوم طرح یاس (یاران آسیب ستیز) در اردبیل
  • مشارکت ارتش در اجرای طرح مردم یاری در مناطق مرزی و محروم کرمانشاه
  • افزایش ۲۶ درصدی کمک‌های مردمی به کمیته امداد
  • بازنشستگی ۵۵۲ مددجوی کمیته امداد بوشهر با پرداخت ۱۰ سال بیمه
  • ایرانی‌ها سال گذشته چقدر صدقه دادند؟
  • توزیع ۵۰۰ کیسه آرد در بخش گافر و پارامون بشاگرد
  • گام سوم طرح یاس در اردبیل اجرا می‌شود
  • رشد ۲۶ درصدی مشارکت های مردمی در کمیته امداد
  • فرهنگ خیر و احسان ایرانی در حوزه برون‌مرزی ترویج می‌شود
  • ۲۴۰۰۰ خدمت مشاوره‌ای و روانشناسی به مددجویان کرمانشاهی ارائه شد