Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-27@08:53:57 GMT

فعالیت ۱۱ بانوی کارآفرین در استان گیلان

تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۵۹۰۵۶۵

فعالیت ۱۱ بانوی کارآفرین در استان گیلان

به گزارش خبرنگار مهر، فرهاد دلق پوش پیش از ظهر چهارشنبه در جلسه دیدار با زنان کارآفرین و فعال اقتصادی با استاندار گیلان با بیان اینکه ایجاد بستر برای توسعه اقتصادی، اشتغالزایی و تولید در گیلان ضروری است، گفت: گیلان از زیرساخت‌های استثنایی برخوردار است و زنان گیلانی از نظر تسهیلات و حضور در عرصه‌های مختلف، پیشتاز هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه از ۱۳ هزار و ۳۹۸ نفر بافنده فرش در گیلان، ۱۲ هزار و ۳۲۶ نفر معادل ۹۸ درصد زن هستند، بیان کرد: بخش اعظمی از شاغلین در واحدهای تولیدی و صنعتی استان بانوان هستند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان با بیان اینکه حداقل ۱۱ بانوی کارآفرین در حوزه تولید و صنعت استان فعال هستند، اضافه کرد: در چند ماه اخیر، بیش از چندین مورد به واحدهای تولیدی که بانوان متقاضی آن بودند، تسهیلات پرداخت شد.

دلق پوش با اشاره به فعالیت ۵۷ بانوی گیلانی مسئول حوزه معادن استان، گفت: از بین ۷۱ فروشگاه بزرگ در گیلان، مدیران ۱۱ فروشگاه زن و مدیر ۵ شرکت پخش استان نیز از بانوان هستند.

وی به فعالیت بیش از ۱۱۷ هزار واحد صنفی در سطح گیلان اشاره و با بیان اینکه ۲۳ هزار و ۴۱۶ واحد توسط بانوان اداره می‌شود، ادامه داد: ۱۱۲ نفر از بانوان گیلانی بازرگان هستند که ۳۷ نفر از آنها دارای کارت بازرگانی حقیقی و سایر کارت بازرگانی حقوقی دارند.

رئیس سازمان صمت گیلان استان‌های تهران و گیلان ناامن‌ترین استان‌ها از نظر امنیت سرمایه گذاری عنوان کرد و افزود: مسئولان موظف به بسترسازی جهت رفع این ناامنی هستند و باید فرآیند کارها را تسهیل کنیم.

کد خبر 5115587

منبع: مهر

کلیدواژه: سازمان صنعت معدن و تجارت گیلان سرمایه گذاری قاسم سلیمانی آیت الله مصباح یزدی اولین سالگرد شهادت حاج قاسم ویروس کرونا شیراز کرمانشاه آمار کرونا آلودگی هوا گرگان بوشهر عکس استانها جبهه مقاومت شهرستان کرج شهرکرد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۹۰۵۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راهیابی دو بانوی ورزشکار خراسان رضوی به اردوی تیم ملی تنیس روی میز

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، اردوی تیم ملی تنیس روی میز بانوان  ایران برای حضور در رقابت‌های انتخابی المپیک ۲۰۲۴ پاریس در کمپ بین المللی شهید عضدی تهران آغاز شد.
در این اردو مهشید اشتری از خراسان رضوی به همراه ندا شهسواری به سرمربیگری تیم ملی بانوان: حمیده ایرانمنش حضور دارند.
این اردو تا زمان اعزام ملی پوشان به آسیای میانه به میزبانی ازبکستان ادامه خواهد داشت.

دیگر خبرها

  • ۸۵ گیلانی امروز به سرزمین وحی اعزام می شوند
  • رقابت بیش از ۲۷ هزار داوطلب گیلانی در نوبت اول کنکور سراسری
  • رقابت بیش از ۱۱ هزار داوطلب گیلانی در ۲ گروه آزمایشی
  • دانش‌آموزان گیلانی همیار و سفیر نجات غریق می‌شوند
  • بانوی کارآفرین نظرآبادی
  • درخواست سازمان جهاد کشاورزی از شالیکاران گیلانی
  • تامین نفت سفید ۱۱ هزار خانوار گیلانی فاقد گاز طبیعی
  • راهیابی دو بانوی ورزشکار خراسان رضوی به اردوی تیم ملی تنیس روی میز
  • آغاز دوره‌های آموزش ارتقای مهارت فرش بافان گیلانی
  • انبوه سازی بیش از ۳۵ هزار واحد مسکن ملی در ۹ شهر گیلان