Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس و دبیر کل فدراسیون ورزش های دانشگاهی آسیا طی نامه ای از مسئولین دانشگاهی و ورزشی ایران برای میزبانی و برگزاری مسابقات شطرنج دانشجویان آسیا تقدیر کردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط عمومی فدراسیون ملی ورزش های دانشگاهی، پس از برگزاری مسابقات قهرمانی شطرنج دانشجویان آسیا به میزبانی کشور ایران ژو یانکینگ رئیس و کنی چو دبیرکل فدراسیون ورزش های دانشگاهی آسیا از صدیقی معاون وزیر و رئیس سازمان امور دانشجویان، معاون فرهنگی و توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان و بشیریان رئیس فدراسیون دانشگاهی برای برگزاری موفق مسابقات شطرنج دانشجویان آسیا طی نامه های جداگانه تقدیر و تشکر کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در بخشی از متن این نامه آمده است: " اینکه علی رغم بازه زمانی فشرده و شرایط چالش برانگیز ناشی از کرونا، فدراسیون ملی ورزش دانشگاهی ایران میزبانی این مسابقات را تحت رهبری آقای بشیریان به خوبی انجام داد بسیار قابل تقدیر است.

کارایی بالای کادر اجرایی و ایده های خلاقانه در برگزاری اختتامیه و توزیع مدال باعث برگزاری شایسته این رویداد شد.

گرچه از فدراسیون فعالی که طی پنج سال گذشته از 18 رویدادی که توسط فدراسیون آسیا برگزار شده در 11 رویداد شرکت نموده است چنین مدیریتی انتظار می رفت. هنوز تجربه خوشایند اقامت در ایران در سال 2012 در برگزاری اولین مسابقات فوتسال دانشگاه های آسیا و سومین کنفرانس علوم ورزشی دانشگاه های آسیا را به یاد داریم."

رقابت‌های شطرنج دانشجویان دانشگاه های آسیا از ۲۴ آذر تا ۹ دی ماه سال جاری با همکاری فدراسیون شطرنج به صورت آنلاین در دو بخش مردان و زنان به میزبانی فدراسیون ملی ورزش های دانشگاهی برگزار شد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: ورزش های دانشگاهی شطرنج دانشجویان دانشجویان آسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۹۰۸۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیم هندبال جوانان ایران با کویت و چین هم گروه شد

به گزارش خبرگزاری مهر، عصر امروز شنبه ۱۵ اردیبهشت ماه مراسم قرعه‌کشی هجدهمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی جوانان پسر آسیا در امان، پایتخت کشور اردن برگزار شد که طی آن تیم ملی هندبال جوانان ایران در گروه B با تیم‌های کویت و چین همگروه شد. ۱۳ تیم در این دوره از مسابقات حضور دارند که در ۳ گروه ۳ تیمی و یک گروه ۴ تیمی قرعه‌کشی شدند.

قرعه‌کشی کامل این مسابقات به این شرح است:

گروه A: بحرین - عربستان - هنگ کنگ

گروه B: کویت - ایران- چین

گروه C: اردن- هند - عمان

گروه D: ژاپن - کره‌جنوبی- چین تایپه- قطر

هجدهمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی جوانان پسر آسیا انتخابی مسابقات قهرمانی جهان ۲۰۲۵ در لهستان قرار است ۲۶ تیر تا ۶ مرداد سال جاری در اردن برگزار شود.

لازم به ذکر است که ابتدا قرار بود رقابت‌های هندبال قهرمانی جوانان آسیا به میزبانی عربستان سعودی برگزار گردد که پس از انصراف این کشور با تصمیم کنفدراسیون هندبال آسیا میزبانی این دوره از رقابت‌ها، به کشور اردن سپرده شد.

تیم ملی هندبال جوانان کشورمان با هدایت شریف مومن مصری در حال آماده‌سازی برای حضور قدرتمند در این دوره از رقابت‌هاست.

کد خبر 6096611

دیگر خبرها

  • تیم هندبال ایران با کویت و چین هم گروه شد
  • مهم‌ترین اخبار ورزشی ۱۵ اردیبهشت
  • قرعه‌کشی آسیا: ایران همگروه کویت و چین
  • تیم هندبال جوانان ایران با کویت و چین هم گروه شد
  • والیبال ساحلی زیر ۱۹ سال آسیا؛ ایران سهمیه جهانی گرفت
  • ۳ برنز امیدهای بوکس ایران در قهرمانی آسیا
  • حضور پاراتکواندو دشتستانی در اردوی تیم ملی
  • سیل دوبی یا تنش ایران - اسرائیل؛ کدام یک میزبانی را از ایران گرفت؟
  • کرمان زیرساخت‌های برگزاری مسابقات بین‌المللی فوتبال را دارد
  • برگزاری گردهمایی روسای هیئت‌های ورزش‌های همگانی سراسر کشور در مشهد