Web Analytics Made Easy - Statcounter

کاپیتان تیم فوتسال بازارهای روزکوثر گفت: مدیران این باشگاه سهمیه را با وجود اینکه می‌دانستند امکان دارد اتفاقات مختلفی رخ دهد قبول کردند و اکثر بدهی بازیکنان پرداخت شده است. با قبول سهمیه این تیم دست بچه‌های اصفهان را گرفتند که تا الان شرایط خوبی داشتیم و به هر حرفی زدند عمل کردند.

مجید کیانی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا در رابطه با شرایط تیم فوتسال بازارهای روز کوثر، اظهار کرد: تیم ما یک هفته قبل از مسابقات تشکیل شد، مدیران بدهی‌هایی که بود را پرداخت کردند، تمریناتی داشتیم ولی از لحاظ تاکتیکی و بدنی عقب بودیم که در مسابقات نشان دادیم به مرور زمان بهتر می‌شویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همه تفکر ما روی صعود از گروه است که برای آن می‌جنگیم. پنجشنبه با تیم سن ایچ ساوه در اصفهان بازی داریم که امیدواریم سربلند بیرون بیاییم.

وی در جواب به سوال خبرنگار مبنی بر اینکه بازیکنان فرش آرا اعتقاد دارند در مسابقه با این تیم خشن بازی کردید، آیا این موضوع واقعیت دارد؟ تصریح کرد: خودمان در بازی بودیم و نمی‌دانیم بازیکنان حریف این خشن بودن را از کجا دیدند، در یک صحنه بازیکنشان مصدوم شد که وقتی توپ را کنترل کرد زانوی او پیچ خورد و با بازیکن تیم ما فاصله داشت.

کاپیتان تیم فوتسال بازارهای روز کوثر، ادامه داد: اگر بازی این طور که بازیکنان فرش آرا می‌گویند خشن بود باید چند اخراجی می‌دادیم در صورتی که فقط دروازه‌بان ما به دلیل خروج از دروازه اخراج شد و برخوردی که با بازیکن حریف داشت شدید نبود.

کیانی در خصوص داوری بازی، خاطر نشان کرد: داور در چند صحنه سوت‌هایی که بعد نظر خود را برگرداندند و آن را اصلاح کردند، داوری بازی با فرش آرا بد نبود ولی در حد لیگ برتر فوتسال هم نبود.

وی با بیان اینکه از مجموعه بازارهای روز کوثر و مدیریت آن تشکر ویژه دارم، گفت: مدیران این باشگاه سهمیه را با وجود اینکه می‌دانستند امکان دارد اتفاقات مختلفی رخ دهد قبول کردند و اکثر بدهی بازیکنان پرداخت شده است. با قبول سهمیه این تیم دست بچه‌های اصفهان را گرفتند که تا الان شرایط خوبی داشتیم و به هر حرفی زدند عمل کردند.

کاپیتان تیم فوتسال بازارهای روز کوثر، اضافه کرد: امیدواریم در ادامه بتوانیم عملکردی داشته باشیم که مدیران بازارهای روز کوثر را دل گرم کنیم تا بعد از ما جوانان اصفهانی دیگر هم بتوانند از این شرایطی که به وجود آمده استفاده کنند.

کیانی در رابطه با حضور دو تیم اصفهانی در لیگ برتر فوتسال و انگیزه بازیکنان اصفهانی، اظهار کرد: اگر به چندسال پیش برگردیم، فولاد ماهان و فیروز صفه را در لیگ برتر، دو تیم در لیگ یک و دو تیم در لیگ دو فوتسال داشتیم که به غیر از فولاد ماهان بازیکنان دیگر تیم‌ها اصفهانی بودند. بعد از کناره‌گیری فولاد ماهان و کاشی نیلو از لیگ دیگر این شرایط را نداشتیم تا سال گذشته و سال جاری که دو تیم از اصفهان در لیگ برتر حضور دارند و انگیزه جوانان برای ادامه مسیر بیشتر شده است.

وی در خصوص سرمربی تیم فوتسال بازارهای روز کوثر، خاطر نشان کرد: سه سال است که با سعید رستمی کار می‌کنم، تفکر جدیدی را آورده است. با این مربی نتایج خوبی گرفتیم و سالی هم که نتیجه نگرفتیم ضعف مدیریتی بود، امیدوارم امسال با حضور سعید رستمی و مهدی بهرامیان یک نتیجه خوب بگیریم.

کد خبر 466593

منبع: ایمنا

کلیدواژه: تیم فوتسال گیتی پسند لیگ برتر فوتسال فوتسال فوتسال ایران بازارهای روز کوثر شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق تیم فوتسال بازارهای روز کوثر لیگ برتر دو تیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۹۱۱۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت بازیکنان تیم ملی از همتایان فوتسالیست

به گزارش "ورزش‌سه"، تیم ملی فوتسال ایران در چارچوب رقابت‌های جام ملت‌های آسیای 2024 تایلند عملکرد خوبی داشته و موفق شده به فینال مسابقات راه پیدا کند.

وحید شمسایی و شاگردانش برای رسیدن به بازی نهایی مسابقات در مرحله گروهی افغانستان، بحرین و کویت را از پیش برداشتند و در مراحل یک چهارم و نیمه نهایی هم موفق به شکست قرقیزستان و ازبکستان شدند.

تیم ملی روز آینده در فینال برای بازپس گیری تاج قهرمانی آسیا به مصاف تایلند میزبان مسابقات می رود و در آستانه این مسابقه علیرضا بیرانوند، سعید عزت اللهی و رامین رضائیان به نمایندگی از سایر بازیکنان به تمجید از عملکرد وحید شمسایی و شاگردانش پرداخته اند و برای آنها در دیدار فینال آروزی موفقیت کرده اند.

گفتنی است تیم ملی فوتسال با راهیابی به مرحله نیمه نهایی جام ملت های آسیا موفق شد جواز حضور در جام جهانی ازبکستان که چند ماه دیگر برگزار می شود را هم کسب کند.

دیگر خبرها

  • جام باشگاه های فوتسال آسیا دوباره برگزار می شود
  • قیمت‌ میوه و تره‌ بار امروز ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • انصراف گیتی‌پسند از لیگ فوتسال
  • خشم گیتی پسند از لغو جام باشگاه‌های آسیا؛ کنار می‌کشیم و وارد رشته‌های دیگر می‌شویم
  • انصراف گیتی‌پسند از لیگ فوتسال با لغو جام باشگاه‌های آسیا
  • حمایت بازیکنان تیم ملی از همتایان فوتسالیست
  • تمدید قرار داد امیرحسین داودی با تبم گیتی پسند
  • گشایش پنجره صادراتی و حضور در بازارهای بین الملل راهکار اصلی تثبیت بازار مرغ
  • قیمت‌ میوه و تره‌ بار امروز ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • سلام دختران فوتسالیست چادرملو به لیگ برتر