Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-29@00:47:58 GMT

روستای تیله‌نو گلوگاه به بخش کلباد ملحق شد

تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۵۹۱۲۲۵

روستای تیله‌نو گلوگاه به بخش کلباد ملحق شد

به گزارش ایرنا ، هیات وزیران در جلسه‌ دهم دی ماه خود پیشنهاد وزارت کشور در باره الحاق روستای تیله‌نو از دهستان توسکا چشمه بخش مرکزی گلوگاه به دهستان کلباد شرقی واقع در بخش کلباد را بررسی و تصویب کرد.

گلوگاه که شرقی ترین شهرستان مازندران محسوب می شود دارای ۲ بخش مرکزی و بخش کلباد است.بخش مرکزی دارای ۲ دهستان توسکا چشمه و آزادگان و بخش کلباد نیز دارای دو دهستان کلباد شرقی و غربی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روستای تیله نو بر اساس سرشماری سال ۹۵ دارای ۵۱۶ خانوار با یکهزار و ۶۴۱ نفر جمعیت است.

گلوگاه با ۴۰ هزار نفر جمعیت در قالب ۱۳ هزار خانوار از شهرستان های کوچک مازندران است. حدود ۱۲ هزار نفر از جمعیت گلوگاه در بخش کلباد و ۱۸ هزار نفر هم در بخش مرکزی ساکن هستند.

برچسب‌ها ساری وزارت کشور گلوگاه مازندران تقسیمات کشوری

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ساری وزارت کشور گلوگاه ساری وزارت کشور گلوگاه مازندران تقسیمات کشوری اخبار کنکور بخش مرکزی بخش کلباد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۹۱۲۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نبود سالن ورزشی مشکل اصلی روستاهای دهستان الوندکوه غربی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، حجت‌الاسلام یاسر مظاهری امام جمعه شهر مریانج در دیدار با عباس صوفی منتخب مردم همدان، فامنین و قهاوند در مجلس شورای اسلامی که با حضور دهیاران روستاهای دهستان الوندکوه غربی برگزار شد، اظهار‌ کرد: مشکلات این منطقه (دهستان الوندکوه غربی) به‌خصوص روستاهای اطراف، همیشه دغدغه ما بوده، به طوری‌ که اولویت ما همواره تلاش برای رفع مشکلات روستائیان گرانقدر است و به این موضوع بارها در خطبه‌های نماز جمعه اشاره داشته‌ایم.

وی با بیان اینکه نباید از مشکلات مختلف در روستاها غفلت کرد، افزود: مردم روستاها همواره پای کار نظام مقدس جمهوری اسلامی و آرمان‌های والای آن بوده و با تلاش برای رفع مشکلات باید قدردان این ایستادگی باشیم.

امام جمعه شهر مریانج متذکر شد: تلاش برای رفع مشکلات مردم به‌خصوص روستائیان پرتلاش، نزد خداوندمتعال پاداش ویژه‌ای دارد و بر این باورم که نماینده منتخب مردم همدان، فامنین و قهاوند در مجلس با پشتوانه و تجربه بالا در امور اجرایی و مدیریتی، می‌تواند موجبات توسعه همدان و بخش‌های تابعه را رقم بزند.

مظاهری، نبود سالن ورزشی در منطقه را یکی از مشکلات اصلی روستائیان دامنه غربی الوند دانست و تأکید کرد: روستاها سرشار از استعداد در زمینه‌های مختلف هستند، امیدواریم با پیگیری به این استعدادها توجه شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • استان مرکزی دارای بیکاری پنهان است
  • نبود سالن ورزشی مشکل اصلی روستاهای دهستان الوندکوه غربی
  • آغاز ساخت پایگاه اورژانس ۱۱۵ در دهستان شلیل
  • تخلیه فضولات حیوانی رودخانه روستای همای علیا را آلوده کرد + فیلم و تصاویر
  • جهش تولید با ورود شرکت‌های دانش‌بنیان ‌محقق می‌شود
  • ملحق شدن اساتید دانشگاه نیویورک به جمع حامیان فلسطین + ویدئو |‌ برخورد خشن پلیس آمریکا را ببینید
  • تعطیلی مدارس دهستان بخش سندرک میناب
  • اطلاعیه قطعی گاز در هوراند و کلیبر
  • خسارت بارش تگرگ به ۲ روستای ششتمد خراسان رضوی
  • گلوگاه‌های فساد را ببندید