Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-01@09:36:00 GMT

جشنواره مکتب حاج قاسم در هرمزگان تمدید شد

تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۵۹۱۳۰۰

جشنواره مکتب حاج قاسم در هرمزگان تمدید شد

گروه استان‌ها _ مسئول سازمان بسیج رسانه هرمزگان گفت: با توجه به استقبال رسانه‌ها از ارسال آثار مربوط به جشنواره مکتب حاج قاسم سلیمانی، این جشنواره که قرار بود ۱۶ دی ماه پابان یابد تا پایان دی ماه تمدید شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قشم، محمدامین ذاکری در جمع خبرنگاران با بیان این مطلب، اظهار داشت: جشنواره رسانه‌ای مکتب حاج قاسم به دلیل استقبال اصحاب رسانه استان هرمزگان تمدید شد تا از آثار ارزشمند بیشتری از فعالان رسانه‌ای در رابطه با شخصیت منحصر بفرد سردار دل‌ها استفاده کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسئول سازمان بسیج رسانه استان هرمزگان تصریح کرد: تاکنون 121 اثر در قالب‌ خبر، یادداشت، فیلم و انواع گزارش‌ها به دبیرخانه جشنواره ارسال شده است.

ذاکری با اشاره به اینکه آیین اختتامیه همزمان با ایام الله دهه مبارک فجر در جزیره قشم برگزار خواهد شد،: بندرعباس، قشم، میناب، بندرلنگه و پارسیان به ترتیب بیشترین مشارکت در ارسال آثار به این جشنواره را داشته‌اند.

مسئول سازمان بسیج رسانه استان هرمزگان گفت: طی این آیین از نفرات اول تا سوم، رسانه‌های اول تا سوم، تیتر برتر و اثر فاخر جشنواره تجلیل می‌شود.

قشم میزبان نخستین جشنواره رسانه‌ای شهید حاج قاسم سلیمانی شدوزیر اطلاعات: مکتب حاج قاسم مکتب فراموش‌ناشدنی استولایتمداری و دشمن شناسی اصول حاکم بر مکتب شهید سلیمانی است‌

وی خاطرنشان کرد: این جشنواره با مشارکت بسیج رسانه، ناحیه مقاومت بسیج سپاه قشم، سازمان منطقه آزاد قشم و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی این جزیره در حال برگزاری است.

انتهای پیام‌/7558/ ت

منبع: تسنیم

کلیدواژه: مکتب حاج قاسم بسیج رسانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۹۱۳۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از ۱۳ مخترع برگزیده در جشنواره ملی اختراعات خلیج فارس

فرهادی دبیر جشنواره ملی اختراعات خلیج فارس گفت: ۲۵۰ اختراع و پژوهش در حوزه‌های صنعتی، کشاورزی و پتروشیمی به دبیرخانه این جشنواره ارسال شد. منصور 

فرهادی افزود: دبیرخانه این جشنواره در ۸ ماه گذشته، در جزیره بوموسی راه اندازی شد.

حجت الاسلام و المسلمین محمد عبادی زاده نماینده ولی فقیه در هرمزگان نیز در این مراسم گفت: برای ارتقای کیفیت صنایع هرمزگان باید از ظرفیت‌های شرکت‌های دانش بنیان بیشتر استفاده شود.

حجت الاسلام و المسلمین عبادی زاده افزود: شرط ارائه مجوز به سرمایه گذاران در صنایع باید حضور نخبگان و مخترعان باشد.

سردار احمد راستی معاون پژوهشی نیروی دریایی سپاه هم در این مراسم گفت: با حمایت از مخترعان طرح‌های گردشگری در هرمزگان تقویت می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • تجلیل از ۱۳ مخترع برگزیده در جشنواره ملی اختراعات خلیج فارس
  • مکتب «گل آقا» در بخش طنزپردازی امروز پیاده سازی شود
  • رسانه های غربی می خواهند پیروان اهل‌بیت را خشونت‌طلب معرفی کنند
  • تجلیل از ۴۴ مربی عقیدتی و هادیان سیاسی بسیج در بندرعباس
  • مخالفت حاج‌قاسم سلیمانی با شهید شدن بابا پنجعلی
  • برگزاری جشنواره بازی‌های محلی و بومی در روستای گورزانگ به مناسبت روز ملی خلیج فارس + تصاویر
  • ضرورت تعامل صنعتگران با رسانه ها برای جهش تولید
  • نقش حیاتی تولید در گره گشایی مشکلات جامعه
  • خسروپناه: با مکتب حاج قاسم درگیر دعواهای حزبی نمی‌شویم
  • برگزاری جشنواره مالک اشتر در چهارمحال و بختیاری