Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، به همت دبیرخانه هفته علمی تمدن نوین اسلامی پنجمین هفته علمی تمدن نوین اسلامی با همکاری جمعی از مراکز دانشگاهی و حوزوی و علمی پژوهشی کشور از ۲۱ دی ماه آغاز می‌شود.

مراسم افتتاحیه این هفته ۲۱ دی ماه از ساعت ۱۵ تا ۱۷ در مجموعه فرهنگی شهدای هفتم تیر (سرچشمه) با سخنرانی حجت الاسلام سیدمهدی خاموشی عضو هیئت علمی مدرسه عالی شهید مطهری و رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه، سیدجلال دهقانی فیروزآبادی معاون پژوهشی و استاد روابط بین الملل دانشگاه علامه طباطبایی و حجت الاسلام رضا غلامی عضو هیئت علمی دانشگاه شاهد و رئیس مرکز پژوهش‌های علوم انسانی اسلامی صدرا به همراه تقدیر از مقالات برتر به صورت مجازی برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علاقه مندان برای مشاهده این مراسم می‌توانند به yun.ir/۴۰nq۸۵ مراجعه کنند.

کد خبر 5115656

منبع: مهر

کلیدواژه: هفته تمدن نوین اسلامی رضا غلامی سید مهدی خاموشی قاسم سلیمانی اولین سالگرد شهادت حاج قاسم معرفی کتاب آیت الله مصباح یزدی ترجمه جشنواره صنعت چاپ تازه های نشر نمایشگاه مجازی کتاب ادبیات جهان دفاع مقدس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی مرکز فرهنگی شهر کتاب نقد کتاب صنعت چاپ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۹۱۳۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیین اختتامیه هفته برزگداشت سعدی برگزار شد

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صداوسیما؛ رئیس انجمن آثار و مفاخر فرهنگی در این مراسم افزود: شعر سعدی با وسعت اطلاعات او در حوزه‌های مختلف شخصیت خاصی از او ساخته بود، شعر سعدی در موضوعات مختلف سروده شده است، کمتر موضوعی می‌توان پیدا کرد که سعدی درباره آن سخن نگفته باشد.
محمود شالویی گفت: آغاز برنامه‌های سعدی در روز جمعه ۳۰ فروردین ‌در آرامگاه سعدی بوده است، تا امروز که اختتامیه آن برگزار می‌شود. به کوشش انجمن آثار و مفاخر فرهنگی از اول اردیبهشت جاری مصادف با روز بزرگداشت سعدی، به مدت یک هفته، رویدادهای مختلف و متنوعی با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و مجموعه سعدیه شیراز، دانشگاه علامه طباطبائی(ره)، موسسه فرهنگی اکو و سفارت هندوستان در ایران، در پاسداشت مقام فرهنگی، ادبی و حکمی این شاعر بلندآوازه ایرانی برگزار شده است.‌
رئیس انجمن آثار و مفاخر فرهنگی افزود: بهتر است در کتاب های درسی آموزش هایی از بوستان، گلستان و شاهنامه گنجانده شود تا دانش آموزان با این شاعران آشنا شوند. بیان آثار سعدی برای نوجوانان امروز ما کمی سخت است پس اشعار سعدی باید با زبانی ساده بازسازی شوند.
در پایان این مراسم از حسن انوری و همسر غلامحسین یوسفی قدردانی شد.

دیگر خبرها

  • شهید «مطهری» طراح اندیشه تمدن نوین اسلامی است
  • ایجاد ۲۲ هسته پژوهشی حوزه‌های علوم شناختی در دانشگاه‌های کشور
  • گردهمایی بزرگ تاریخ علم
  • آئیین تجدید میثاق با شهدا در گناوه برگزار شد
  • تدوین سند هوش مصنوعی باید مبتنی‌بر تمدن نوین اسلامی باشد/ پیش بینی بودجه ۵ همتی برای هزینه در هوش مصنوعی
  • تمدن نوین اسلامی با وحدت محقق می‌شود/ عینت‌بخشی به وحدت اسلامی در دستور کارم بود
  • برگزاری اردوی آموزشی تابستانه اندیشه جامع تمدن نوین اسلامی
  • پیروزی تیم هندبال جوانان در دومین دیدار تدارکاتی مقابل سپاهان نوین
  • تحقق تمدن نوین اسلامی در مسیر آموزش و پرورش قرار دارد
  • آیین اختتامیه هفته برزگداشت سعدی برگزار شد