Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان گفت: راه‌اندازی قرارگاه تربیت دینی و سرمایه انسانی بسیج در تمام سپاه‌های نواحی استان سمنان در دستور کار قرار گیرد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سمنان، سردار حمید دامغانی پیش از ظهر امروز در پنجمین نشست قرارگاه تربیت دینی و سرمایه انسانی بسیج که با حضور اعضای این قرارگاه برگزار شد اظهار داشت: ارتقای معنویت در مجموعه نیروهای سپاه و بسیج همواره موردتوجه بوده و هست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تأکید کرد: کارکرد معنویت در بسیج و بسیجیان از مهم‌ترین مسائل موردتوجه بوده است.

خوزستان| اخلاص و ایمان بسیجیان در دوران دفاع مقدس معادلات دشمن را برهم زدلاریجانی: مجلس آمادگی استفاده از سرمایه بسیج را دارد

فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان با تأکید بر ایجاد قرارگاه‌های تربیت دینی و سرمایه انسانی بسیج در تمام سپاه‌های نواحی استان سمنان گفت: توانمندسازی ارکان تربیتی یکی از مهم‌ترین اهداف راه‌اندازی این قرارگاه‌ها است.

سردار دامغانی بیان کرد: باید پیش از این‌ها این قرارگاه تربیت دینی و سرمایه انسانی بسیج تشکیل می‌شده است که در این زمینه غفلت شده است.

وی عنوان کرد: ارتقای ایمان، معنویت مستلزم آشنا شدن با معارف و احکام عقاید دینی است که باید این مهم بسیار موردتوجه قرار گیرد.

فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان در ادامه با گرامیداشت یاد و خاطره سردار شهید سلیمانی اظهار داشت: اخلاص، معنویت و ولایت مداری از ویژگی‌های بارز اخلاقی و شخصیتی این شهید بزرگوار است که باید در جامعه تبیین و ترویج شود.

سردار دامغانی تصریح کرد: کینه‌توزان به‌نظام و انقلاب اسلامی ایران گمان کرده‌اند با ترور و حذف فیزیکی سردار سلیمانی می‌توانند مانع پیشرفت و اعتلای این انقلاب و نظام شوند؛ اما زهی خیال باطل که تفکر مکتب سلیمانی در حال گسترش است.

انتهای پیام/363/ ع

منبع: تسنیم

کلیدواژه: استان سمنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۹۱۴۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سپاه همواره در صحنه حضور دارد

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با بیان اینکه سپاه همواره در صحنه حضور دارد و با ایمان و اعتقاد در کنار سایر نیروهای مسلح خدمات‌رسانی و فعالیت می‌کند، گفت: سپاه خود بصیر است و بصیرت‌دهی می‌کند و همچنین نهادی مذهبی، دینی و اعتقادی و ترویج دهنده این مسائل است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از زنجان، حجت‌الاسلام حسن بیگدلی، امروز_ شنبه هشتم اردیبهشت- ماه در دیدار با حجت‌الاسلام علی خاتمی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهر زنجان به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی، اظهار کرد: تمام اقدامات و عملکرد سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در راستای معارف اسلامی و مطابق مسائل دینی و قرآنی است.

وی با بیان اینکه سپاه همواره در صحنه حضور دارد و با ایمان و اعتقاد در کنار سایر نیروهای مسلح خدمات‌رسانی و فعالیت می‌کند، گفت: سپاه خود بصیر است و بصیرت‌دهی می‌کند و همچنین نهادی مذهبی، دینی و اعتقادی و ترویج دهنده این مسائل است.

بیگدلی در ادامه با اشاره به برگزاری جلسات بصیرتی در نهاد نمایندگی سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان، ادامه داد: در سال گذشته بیش از ۲۳ هزار جلسه بصیرتی در استان برگزار شد و بیش از یک میلیون و ۲۰۰ هزار نفر در مجموع در این جلسات حضور پیدا کردند.

این مسئول با بیان اینکه پیشرفت‌های سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و عزت و قدرتمندی این نهاد بر کسی پوشیده نیست، تصریح کرد: سپاه سازمانی مکتبی بوده و از بازوان اصلی انقلاب است.

وی با بیان اینکه مجموعه عقیدتی سیاسی در سپاه در طول سال، برنامه‌های معرفتی و دینی مختلفی برگزار می‌کند، گفت: ما به این مکتب و نظام می‌بالیم و تحت فرمان ولی امر مسلمین امام خامنه‌ای در این مسیر خدمت می‌کنیم.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با اشاره به حدود ۴۰۰ عنوان برنامه پیش‌بینی شده برای هفته عقیدتی و سیاسی در استان گفت: دیدار با خانواده‌های معظم شهدا، حضور در نماز جمعه و اجتماعات مختلف برای تبیین مباحث عقیدتی و سیاسی، برگزاری همایش حکمت مطهر از جمله این برنامه‌هاست.

وی تصریح کرد: مسابقات قرآن و آثار شهید مطهری، مسابقات ورزشی، زنگ سپاس از مقام معلم، نشست‌های معرفتی و بصیرتی، تولید محتوا بر اساس آثار شهید مطهری و به اشتراک‌گذاری آنها در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی و برگزاری نمایشگاه کتاب نیز از دیگر برنامه‌های پیش‌بینی شده به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی است.

کد خبر 748373

دیگر خبرها

  • اجرای ۴۲۵ میلیارد تومان طرح آبرسانی در روستاهای لرستان
  • بانوان طلبه سنگربانان عرصه تربیت هستند
  • سپاه همواره در صحنه حضور دارد
  • اگر حکومت دینی برپا نمی‌شد چه اتفاقی می‌افتاد؟
  • بسیج همراه مردم در جبران خسارت های سیل
  • قرارگاه مردم نهاد در سازمان مدیریت بحران کشور تشکیل شده است
  • قرارگاه جهادی زیرکوه درحال خدمت‌رسانی به سیل زدگان/۳۰ مورد امداد
  • تشکیل قرارگاه ارتقای کمک به کارآمدی نظام حکمرانی کشور در بسیج اساتید
  • لزوم آمادگی بسیج فرهنگیان برای حل مسائل آموزش و پرورش
  • ریل جذب در آموزش و پرورش توسط فرهنگیان جوان انقلابی تغییر کرد