Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- روز گذشته در گزارشی از اتمام زمانبندی یک پروژه مهم و فوری آبرسانی در دشتیاری خبر دادیم؛ حالا شرکت آب می‌گوید: زمانبندی دو ماه عقب افتاده است و تا پایان اسفندماه بهره‌برداری می‌شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از دشتیاری؛ دیروز در گزارشی از اتمام زمانبدی یک پروژه مهم و فوری آبرسانی در دشتیاری خبر دادیم؛ بر اساس این گزارش 19 مهرماه 1399 مراسم کلنگ زنی پروژه عملیات خطوط انتقال و شبکه‌های توزیع مجتمع دلگان‌های شهرستان دشتیاری که تعداد 25 روستا با جمعیتی بالغ‌بر 8500 نفر از آن بهره‌مند می‌شوند،  به زمین زده شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس مفاد قرارداد منعقده فی مابین شرکت آب و فاضلاب استان و پیمانکار پروژه( شرکت اُرگ و پی چابهار) مقرر گردیده بود پروژه مذکور را ظرف مدت سه ماه به بهره‌برداری برساند که هم‌اکنون با گذشت زمان تعیین شده هنوز بهره‌برداری نشده است.

8000 نفر در دشتیاری معطل یک پروژه مهم آبرسانی/ وقتی شرکت آب به تعهدات و وظیفه‌ا‌ش عمل نمی‌کندپیگیری گزارش| 4000 نفر در "دشتیاری" معطل ساخت یک پل/ انسداد راه و اختلال در کار مردم در پی هر بارش + فیلمامتناع فرماندار دشتیاری از کلنگ‌زنی 3 پروژه مهم آبرسانی منطقه / شرکت آب و فاضلاب در اجرای پروژه‌ها کوتاهی می‌کند + فیل

شرکت آب جوابیه‌ای برای تسنیم فرستاده و اعلام کرده پروژه دلگان تا پایان اسفندماه بهره‌برداری می‌شود؛ در ادامه این جوابیه آمده: تکمیل عملیات اجرایی باقیمانده مجموعه 25 روستایی دلگان‌ها از پروژه های در حال اجرای شرکت آب و فاضلاب استان سیستان و بلوچستان است که تاکنون بالغ بر 90 کیلومتر خطوط انتقال و شبکه توزیع در روستاهای تحت پوشش در 2 فاز اجرا گردیده و تعداد 9 روستا نیز به صورت بهداشتی از خط انتقال شیرگواز تأمین آب هستند و سایر روستاها تا تکمیل عملیات، آبرسانی سیار می‌گردند.

شرکت آبفا در ادامه جوابیه‌اش گفته: پس از یکپارچه سازی شرکت های آب و فاضلاب شهری و روستایی و با هدف تعیین تکلیف قراردادهای اجرایی متوقف شده و دارای پیشرفت فیزیکی کند، شرکت اقدام به خلعیت پیمانکار وقت نمود و فراخوان و انتخاب پیمانکار جدید در دستور کار قرار گرفت تا عملیات باقی‌مانده قرارداد قبل، شامل اتصال خطوط انتقال به شبکه های توزیع، ساخت حوضچه های مورد نیاز و اجرای 2 کیلومتر لوله گذاری در محل انفصال خطوط به پیمانکار جدید محول گردید که هم اکنون در 3 فاز اجرایی مشغول به کار است.

این شرکت تاکید کرد: بر اساس برنامه زمان‌بندی مصوب مقرر گردیده تا پایان اسفند ماه سال جاری در صورت تخصیص اعتبارات مورد نیاز طرح تکمیل و به بهره برداری برسد، لازم به توضیح است که با توجه به اینکه تأمین آب این مجموعه در طرح آبرسانی زیرمجموعه سدپیشین قرار گرفته و از آنجائیکه اتصال به طرح پیشین به دلیل وجود خطوط انتقال طولانی، مشمول زمان می‌گردد شرکت آب و فاضلاب استان در نظر دارد تأمین آب مجموعه دلگان‌ها را از طرح آبرسانی زیرمجموعه سد زیردان انجام دهد.

انتهای پیام/395/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: وزارت نیرو سیستان و بلوچستان وزارت نیرو سیستان و بلوچستان شرکت آب و فاضلاب بهره برداری خطوط انتقال پروژه مهم دلگان ها تا پایان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۹۱۶۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره‌مندی ۳۰۰ خانوار روستای سرپله آبدانان از نعمت آب شرب سالم و پایدار

محمد محمدی مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان ایلام اظهار کرد: با اتمام عملیات لوله‌گذاری شبکه توزیع آب این روستا به طول هفت کیلومتر، نصب انشعابات آب روستا آغاز شده که ظرف چند روز آینده به اتمام می‌رسد.

وی افزود: این پروژه از محل پروژه‌های جهاد آبرسانی، با همکاری آبفای استان و با استفاده از ظرفیت قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) و بسیج سازندگی سپاه استان در حال انجام است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان ایلام تصریح کرد: همزمان با این اقدامات خط انتقالی به طول پنج کیلومتر برای انتقال آب از مخزن به روستا شروع که به علت وجود معارض در مسیر کار متوقف شد.

محمدی یادآور شد: با اتمام نصب انشعابات، شبکه آب روستا به خط انتقال قدیمی وصل می‌شود که امیدوارم با رایزنی‌های صورت گرفته مشکل معارضین هم رفع شود.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان ایلام مطرح کرد: با اتمام عملیات فوق ۳۰۰ خانوار با جمعتی بیش از یک هزار و ۴۰۰ نفر از اهالی روستای سرپله شهرستان آبدانان از نعمت آب شرب پایدار، سالم و بهداشتی بهره مند می‌شوند.

محمدی در پایان با تاکید بر توسعه زیرساخت‌های آبرسانی به‌ویژه در روستا‌ها و مناطق محروم، تشریح کرد: آبفای استان در صدد است با مشارکت قرارگاه امام حسن مجتبی، آب آشامیدنی سالم و پایدار برای روستا‌ها و شهر‌های دچار تنش آبی را تامین کند و در دسترس مردم قرار دهد.

باشگاه خبرنگاران جوان ایلام ایلام

دیگر خبرها

  • ۱۵ روستا در فریدن و نائین از آب شرب پایدار بهره‌مند می‌شوند
  • تخصیص ۳۰۴ میلیارد اعتبار برای پروژه جهاد آبرسانی همدان
  • بهره‌مندی ۳۰۰ خانوار روستای سرپله آبدانان از نعمت آب شرب سالم و پایدار
  • زندگی پس از سیل در شهرستان دشتیاری - سیستان و بلوچستان + عکس
  • زندگی پس از سیل در دشتیاری سیستان و بلوچستان
  • تامین نیاز آبی ۴ شهر و ۳۷ روستا در بستک
  • سیل در منطقه دشتیاری سیستان و بلوچستان
  • پیشرفت ۴۰ درصدی پروژه انتقال آب از بندرچارک به بستک و جناح
  • انتصاب مدیرعامل جدید شرکت آب و فاضلاب خراسان شمالی
  • بازدید مدیر عامل شرکت آبفای استان یزد از تصفیه خانه آب شهر میبد