Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از مهر، علیرضا صامت مدیرکل امور دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی با اشاره به مهلت ثبت‌نام نقل و انتقال دانشجویی تا ۲۰ دی ماه گفت: نتایج درخواست‌های نقل و انتقال دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی حداکثر تا ۱۵ بهمن ماه و قبل از آغاز نیمسال دوم سال جاری اعلام می‌شود.

وی در خصوص سطح‌بندی واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی در نقل و انتقال دانشجویی توضیح داد: این سطح‌بندی کاملاً براساس معیارهای نقل و انتقال که شامل تعداد درخواست‌ها، رشته‌ها، کف نمره پذیرش و دوری از مرکز است انجام می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر کل امور دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی درباره شرایط مهمان شدن در واحدهای درون‌استانی گفت: در آیین‌نامه نقل و انتقال دانشجویی بحث درون‌استانی یا برون‌استانی نداریم و همه واحدهای آزاد اسلامی دیده شده‌اند و معیار تنها سطح‌بندی است.

صامت افزود: امکان نقل و انتقال دانشجویانی که براساس سوابق تحصیلی در مقطع کارشناسی پذیرفته می‌شوند وجود ندارد.

مدیر کل امور دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی با تأکید بر این‌که تمامی متقاضیان نقل و انتقال دانشجویی باید در سامانه منادا به نشانی http://monada.iau.ir ثبت‌نام کنند، گفت: تمامی دانشجویان به شرط موافقت واحدهای دانشگاهی مبدا و مقصد می‌توانند از امکان نقل و انتقال دانشجویی استفاده کنند.

وی به تفاوت مهمانی دائم و انتقالی اشاره کرد و ادامه داد: تفاوت مربوط به اخذ مدرک تحصیلی است که از واحد مبدأ یا مقصد صادر شود. دانشجویان دوره دکتری به دلیل محدودیت پذیرش نمی‌توانند انتقالی بگیرند.

صامت در خصوص تخفیف شهریه گفت: براساس آیین‌نامه، ۱۶ شرط برای تخفیف وجود دارد. دانشجویان ممتاز، حافظان قرآن، قهرمانان ورزشی و... می‌توانند از این امکان استفاده کنند. همچنین دانشجویان دوره‌های کاردانی و کارشناسی که در حین تحصیل ازدواج می‌کنند، می‌توانند از تخفیف ۱۰۰ درصدی در ترمی که تحصیل می‌کنند، بهره‌مند شوند. این تخفیف برای دانشجویان مقطع تحصیلات تکمیلی ۵۰ درصد است.

مدیرکل امور دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی افزود: دانشجویان تحت پوشش بهزیستی می‌توانند از تخفیف ۲۰ درصدی شهریه استفاده کنند.
 

کد خبر 577913 برچسب‌ها دانشگاه - دانشجو ازدواج - دانشجویی

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: دانشگاه دانشجو ازدواج دانشجویی امور دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی نقل و انتقال دانشجویی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۹۱۷۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیش از ۱۰۰ هزار دانشجو در مراکز آموزش عالی سیستان و بلوچستان مشغول به تحصیل هستند

 غلامرضا رضایی در گردهمایی سه روزه مدیران مراکز مشاوره و سبک زندگی و مدیران مراکز بهداشت و درمان دانشگاه‌های سراسر کشور که در تالار امام رضا (ع) دانشگاه سیستان و بلوچستان آغاز به کار کرد ضمن بیان ظرفیت‌های این دانشگاه، دستاوردهای انقلاب اسلامی در دانشگاه‌ها را تشریح کرد.

وی با بیان اینکه دانشگاه سیستان و بلوچستان ۱۱ هزار دانشجو دارد، اظهار کرد: این دانشگاه در تمام شاخص‌های وزارت علوم در طول عمر انقلاب اسلامی رشد داشته است.

رییس دانشگاه سیستان و بلوچستان با اشاره به عملکرد مرکز مشاوره این دانشگاه گفت: مرکز بهداشت و مشاوره این دانشگاه نسبت به سال‌های قبل بسیار متحول شده است.

مدیرکل دفتر مشاوره، سلامت و سبک زندگی سازمان امور دانشجویان نیز بیان کرد: مدیران مراکز مشاوره و مراکز بهداشت و درمان دانشگاه‌های کشور گرد هم جمع شدند تا نظام مسائل جسمانی و روانی و اجتماعی جامعه دانشجویی را مورد بحث و بررسی قرار دهند زیرا جنس مسائل هر دانشگاه متفاوت و در حال تغییر است.
دکتر ابراهیم نعیمی افزود: باید مدیران، هم اندیشی داشته باشند و این تغییرات را در نظام مسائل بررسی و چالش‌ها را در جلسات و کمیسیون‌ها مطرح کنند و برای برون رفت از این چالش‌ها به راهکارهای اجرایی و محکم برسند.
وی بیان کرد: قطعا دانشجویانی که وارد دانشگاه می‌شوند، متولدین دهه ۸۰ هستند که سن نوجوانی را به تازگی پشت سر گذاشته و چالش‌هایی را پیش رو دارند که همکاران مشاوره دانشگاه‌ها هم نوع برخوردشان و هم تلاش‌شان برای حل نظام مسائل دانشجویان متفاوت است که امیدواریم در این جلسات با استفاده از تجربیات و آخرین پژوهش‌ها و یافته‌هایی که به اشتراک می‌گذارند به شرایط بهتر دست پیدا کنیم.

سیستان و بلوچستان رنگین کمان فرق و مذاهب

سوول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه سیستان و بلوچستان نیز در این همایش اظهار کرد: این استان در میان افکار عمومی به عنوان رنگین کمان فرق و مذاهب به شمار می‌آید، شهدای شاخصی همچون شهید میرحسینی دارد و کوچکترین شهید کشور شهید سبیل اخلاقی در نیکشهر است.

حجت الاسلام عبدالواحد بامری بیان کرد: یکی از رویش‌های ارزشمند انقلاب اسلامی در سیستان و بلوچستان، وجود این دانشگاه است که ۴۲۰ نفر هیات علمی و ۵۰ استاد تمام دارد و در سال گذشته در میان رتبه بندی کشور رتبه ۱۲ را از لحاظ علمی و آموزشی کسب کرد.

مدیر مرکز مشاوره، سلامت و سبک زندگی دانشگاه سیستان و بلوچستان، نیز در این همایش گفت: رویکرد دفتر مشاوره در ابتدا پیشگیرانه است که با استفاده از مشاوران و کارشناسان مربوطه در این راستا اقدام می‌کنیم.

زهرا نیکبخت افزود: ۱۲ مشاور و روانشناس در دانشگاه سیستان و بلوچستان راستای کمک به دانشجویان تلاش می‌کنند تا در ارائه خدمات به دانشجویان اقدامات ارزنده‌ای انجام شود.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • آمادگی دانشگاه آزاد برای همکاری با صنعت
  • حمایت شورای هماهنگی تبلیغات از اعتراضات دانشجویی علیه اسراییل
  • سروری‌مجد: مدارس عالی مهارتی برای رفع نیاز صنایع تأسیس می‌شوند
  • تشکیلات‌، شبکه‌ و جریان‌‍سازی ۳ اصل مهم در دانشگاه‌های آذربایجان غربی
  • جزئیاتی از سهم 60 درصدی سوابق تحصیلی در آزمون سراسری
  • افزایش ۳۰ درصدی خوابگاه متاهلین دانشگاه‌های علوم پزشکی
  • پیشنهاد افزایش ۴۰ درصدی تعرفه شهریه آموزشگاه‌های آزاد هنری یزد
  • فیلم| عاقبت آزادی‌بیان درآمریکا؛ قرار دادن دانشجویان و اساتید اخراجی دانشگاه کلمبیا در لیست سیا و منع آنها از تحصیل و اشتغال
  • جزئیاتی از پرداخت وام‌های دانشجویان علوم پزشکی / برگزاری ۷ طرح ملی دانشجویی
  • بیش از ۱۰۰ هزار دانشجو در مراکز آموزش عالی سیستان و بلوچستان مشغول به تحصیل هستند