Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، سودابه ضرغام نژاد در جمع رسانه‌های خبری استان در سنندج ، با اشاره به توزیع بسته‌های معیشتی به اقشار آسیب‌پذیر ناشی از کرونا از سوی فرمانداری سنندج، اظهار کرد: فرمانداری با برنامه‌ریزی هدفمند در راستای خدمت به مردم و حل مشکلات معیشتی اقدام به توزیع بسته‌های معیشتی کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهارکرد: افرادی که از توانایی مالی پایینی برخوردار بودند شناسایی شدند و بسته‌های حمایت معیشتی در میان آنها توزیع شد.

وی با اشاره به توزیع سه مرحله بسته حمایت معیشتی دولت گفت: در خرداد امسال ۶ هزار و ۵۲۸ بسته، اواخر شهریور سه هزار و ۲۶۴ بسته در بخش یارانه کرونایی در سنندج توزیع شده است.

وی تصریح کرد:  از ابتدای سال‌جاری تاکنون ۱۴ هزار و ۲۰۳ بسته معیشتی در میان اقشار آسیب‌پذیر ناشی از کرونا در سنندج توزیع شده است.

به گفته وی، بسته‌های کمک معیشتی به افراد آسیب‌پذیر ناشی از کرونا در چهار بخش تابعه کلاترزان، سیروان، مناطق حاشیه شهر ، کانی کوزله، نایسر، عباس آباد،  رانندگان اتوبوس، کارگران ساختمانی توزیع شده است.

معاون توسعه و برنامه‌ریزی فرمانداری سنندج گفت: امسال 28 میلیارد و 544 میلیون تومان به مشاغل بخش خصوصی که به دلیل کرونا آسیب دیده بودند پرداخت شده است.

ضرغام‌نژاد افزود: در مجموع در راستای پرداخت این تسهیلات یک‌هزار و ۹۳۷ پرونده تشکیل شد که از این تعداد ۲ هزار و ۸۲۷ نفر اشتغال پیدا کردند.

به گفته وی، رستوران‌ها، صنعت گران، باشگاه‌های ورزشی مربیان ورزشی از اقشار آسیب‌پذیر از کرونا بودند که شیوع ویروس کرونا منجر به تعطیلی فعالیت آنها شد.

وی ادامه داد: در بخش اشتغال پایدار روستایی نیز ۹۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان  پرداخت شده است و این میزان پرداختی‌ها منجر به اشتغال پایدار ۲۵۵ نفر  شده است.

وی اظهارکرد: در ۹ ماهه امسال نیز ۱۱ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان پرداخت شده است.

وی تاکیدکرد: تسهیلات پرداختی اشتغال تا پایان آذر امسال منجر به ایجاد اشتغال برای ۵۳۸ نفر شده است.

وی با اشاره به  پرداخت یارانه دستمزد به واحدهای اقتصادی  گفت: در این بخش نیز ۳۸۹ میلیون تومان دولت یارانه دستمزد به ۱۴۵ نفر پرداخت کرده است.وی اظهارکرد: در بخش اشتغال روستایی تاکنون ۹۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان پرداخت شده است.

به گفته وی، در بخش مشوق بیمه سهم کارفرمایی ۲۵۵ قرارداد منعقد شده است که از این تعداد به ۱۱۰ مورد تسهیلات پرداخت شده است.

وی افزود:  در بخش پرداخت تسهیلات کارورزی به فارغ التحصیلان دانشگاهی  ۹۸ میلیون تومان تسهیلات به واحدهایی که اشتغال برای این قشر ایجاد کرده بودند پرداخت شد.

انتهای پیام۲۳۳۰/۸۵

منبع: فارس

کلیدواژه: توزیع بسته های معیشتی پرداخت شده میلیون تومان پرداخت شد آسیب پذیر توزیع شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۹۲۱۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیش از ۲هزار میلیارد ریال تسهیلات اشتغالزایی در خوزستان پرداخت شد

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ سید اسلام موسوی عصر امروز پنجشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در سال گذشته ۲۲۰۰ کولر، ۱۷۸ هزار و ۵۴۹؛ بسته معیشتی و ۴۶ هزار و ۵۶۸ بسته لوازم‌التحریر به دانش آموزان نیازمند اهدا شد.

رئیس سازمان بسیج سازندگی خوزستان افزود: همچنین در سال گذشته با پرداخت ۲ هزار و ۵۵۰ فقره تسهیلات قرض‌الحسنه به مبلغ ۲ هزار و ۷۴۵ میلیارد ریال، چهار هزار و پانصد شغل توسط بسیج سازندگی در استان ایجاد شد.

وی تصریح کرد: در سال گذشته ۲۰۵ واحد مسکونی توسط گروه‌های جهادی احداث و ۱۵۲۲ واحد مسکونی تعمیر و ۱۵۰ واحد مسکونی مددجویان کمیته امداد با مشارکت این نهاد احداث شد.

رئیس سازمان بسیج سازندگی خوزستان گفت: در زمینه منابع طبیعی و محیط زیست نیز ۱۱ هزار و ۶۷۲ هکتار بیابان زدایی صورت گرفت و در سطح یک هزار هکتار مدیریت روان‌آب انجام شد.

وی با اشاره به آسفالت ۱۰ کیلومتر معابر و راه روستایی خوزستان و تخصیص یک هزار تن قیر و آبرسانی به ۱۸۹ روستای استان توسط بسیج سازندگی استان بیان کرد: تفاهمنامه‌هایی با اداره کل ورزش و جوانان برای تجهیز ایستگاه‌های نجات غریق خوزستان، تفاهم‌نامه پنج جانبه بین کمیته امداد، بنیاد شهید، فنی و حرفه‌ای و بسیج سازندگی در زمینه آموزش و اشتغال، توانمند سازی و تحول اجتماعی در زمینه کاهش آسیب‌های اجتماعی و اقتصاد مقاومتی امضا شده است.

کد خبر 6095323

دیگر خبرها

  • رتبه اول خراسان رضوی در پرداخت تسهیلات اشتغال در کشور
  • توزیع بسته های معیشتی بین نیازمندان شاهرود
  • بیش از ۲هزار میلیارد ریال تسهیلات اشتغالزایی در خوزستان پرداخت شد
  • توزیع ۱۰۰۰ بسته معیشتی در «قرار دوازدهم» بقاع متبرکه گیلان
  • وام اشتغال‌زایی، به نام فقرا به کام اغنیا
  • اهدای ۱۴۶ بسته معیشتی به مدرسه استثنایی پارسا در سنندج
  • توزیع ۱۰۰ بسته معیشتی در سپیدان
  • ۶۴ نفر تسهیلات مشاغل خانگی در مشهد دریافت کردند
  • ۱.۶ میلیارد ریال بسته معیشتی در شاهرود توزیع شد
  • توزیع ۳۱۳ بسته معیشتی در طرح «قرار دوازدهم» رودسر