Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)، حسین کلانتری در نشست مسئولان و کارشناسان ستاد شاهد و امور ایثارگران واحدها و مراکز آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی استان مرکزی با تسلیت ایام فاطمیه و سالگرد شهادت سردار شهید حاج‌قاسم سلیمانی، تکریم خانواده‌ شهدا و ایثارگران را از وظایف بسیار مهم دانشگاه عنوان و اظهار کرد: طبق فرمایش مقام معظم رهبری صاحبان اصلی انقلاب خانواده‌ معظم شهدا و ایثارگران و شهدا شناسنامه انقلاب اسلامی ایران هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان مرکزی از رؤسای واحدها و مراکز آموزشی استان و مسئولان و کارشناسان ستاد شاهد و امور ایثارگران خواست تکریم دانشجویان و خانواده‌ معظم  شاهد و ایثارگر را همواره سرلوحه کار خود قرار دهند.

وی آسایش و امنیت امروز جامعه اسلامی را مرهون مجاهدت شهدا و ایثارگران دانست و خاطرنشان کرد: بدون شک تعالی و پیشرفت امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی بدون رشادت و ازخودگذشتگی جوانان برومند آن روزگار امکان‌پذیر نبوده و نیست؛ چراکه داشته‌های امروز ما به برکت خون شهیدان است.

رئیس دانشگاه  آزاد اسلامی واحد اراک شهدا را مایه عزت و سرافرازی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دانست و عنوان کرد: شهدا با شجاعت و استقامت خود پایه‌های انقلاب را تثبیت و موجب امنیت، عزت، افتخار، عظمت و قدرتمندشدن ایران اسلامی شدند.

محمدجواد نصیری مسئول ستاد شاهد و امور ایثارگران واحد اراک هم با ارائه گزارشی از برنامه‌ها و اقدامات انجام‌شده ستاد شاهد و امور ایثارگران واحدها و مراکز آموزشی استان درباره دستورکار جلسه توضیحاتی بیان کرد.

به گزارش آنا، نشست مسئولان و کارشناسان ستاد شاهد و امور ایثارگران واحدها و مراکز آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی استان مرکزی با حضور حسین کلانتری رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان مرکزی در راستای بررسی اقدامات انجام‌شده در ارتباط با برنامه‌های ابلاغی سال ۴۰۰-۹۹ ستاد شاهد سازمان مرکزی (سه ماهه دوم)، بررسی اقدامات انجام‌شده در ارتباط با دانشجویان شاهد و ایثارگر در سامانه آموزشیار، پیگیری اجرای بخشنامه‌های کارکنان و استادان شاهد و ایثارگر در سامانه ساجد، بررسی اقدامات انجام‌شده در ارتباط با کانون‌های ایثار و بررسی مراحل برگزاری جشنواره آموزشی تحصیلی دانشجویان شاهد و ایثارگر (جایزه ملی ایثار) در سالن جلسات حوزه ریاست واحد اراک برگزار شد.

انتهای پیام/

حمید انصاری کد خبر: 1086819 برچسب‌ها حسین کلانتری دانشگاه آزاد اسلامی اراک فرزندان شاهد

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: حسین کلانتری دانشگاه آزاد اسلامی اراک فرزندان شاهد دانشگاه آزاد اسلامی استان مرکزی ستاد شاهد و امور ایثارگران واحدها و مراکز آموزشی اقدامات انجام شده امور ایثارگران شاهد و ایثارگر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۹۲۱۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجمع دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی واحد سلماس

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،همزمان با سراسر کشور دانشجویان، اساتید و کارکنان واحد سلماس نیز در حمایت از خیزش دانشجویان آمریکایی و اروپایی (در حمایت از مردم مظلوم غزه) و محکوم کردن اقدام پلیس آمریکا در ضرب و شتم دانشجویان، مقابل ساختمان آموزشی دانشگاه تجمع کردند.   دکتر ناصری رییس دانشگاه ازاد شهرستان سلماس ضمن حمایت از خیزش دانشجویان آمریکایی و اروپایی، اقدامات ضد دانشجویی مسوولین این دولت‌ها را محکوم کرد.   او در این خصوص اظهار داشت: خیزش دانشجویی اخیر در حمایت از فلسطین در امریکا و اروپا، بزرگ‌ترین اعتراضات ضد اسراییلی در دل غرب از زمان تأسیس این رژیم جعلی است و نویدبخش فعال شدن دوباره جنبش دانشجویی در امریکا و اروپا این بار علیه اسراییل است

دیگر خبرها

  • تکریم خانواده شهدا کمک به ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است
  • دیدار فرمانده گروه ۹۹ پدافند هوایی نیروی زمینی ارتش با خانواده جانباز متوفی اکبری خندابی
  • فعالیت ۲۰۰ تشکل دانشجویی و ۱۰۰ تشکل فعال استادی در دانشگاه آزاد
  • به زودی دغدغه خانواده شهدا هرمز با احداث گلزار شهدا رفع خواهد شد
  • حمایت دانشگاهیان کرمانشاه از خیزش دانشجویان غربی علیه جنایات رژیم صهیونیست
  • تقدیر نخبگان شاهد و ایثارگر از خدمات شرکت بیمه دی
  • ظرفیت علمی نیرو‌های مسلح در خدمت نخبگان و دانشگاهیان قرار می‌گیرد
  • واگذاری زمین به ۱۸۸ ایثارگر گلستانی در طرح نهضت ملی مسکن
  • تجمع دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی واحد سلماس
  • دغدغه اهالی هرمز درباره گلزار شهدا چه زمانی رفع می‌شود؟