Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، به مناسبت آغاز ۱۷۰ سالگی دارالفنون، ویژه برنامه اولین دانشگاه مدرن ایران در برنامه تلویزیونی «چرخ» پخش می‌شود.

میهمانان این برنامه حمیدرضا نمازی، رییس موزه ملی تاریخ علوم پزشکی و علیرضا منجمی، مدیر گروه فلسفه علم و فناوری پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی هستند.

مجری برنامه هم حافظ آهی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برنامه چرخ با موضوع اولین دانشگاه مدرن ایران روز چهارشنبه ۱۷ دی ماه ساعت ۱۹ از شبکه چهار سیما پخش می‌شود.

کد خبر 5115721

منبع: مهر

کلیدواژه: برنامه چرخ شبکه چهار سیما قاسم سلیمانی معرفی کتاب اولین سالگرد شهادت حاج قاسم آیت الله مصباح یزدی ترجمه جشنواره صنعت چاپ تازه های نشر نمایشگاه مجازی کتاب ادبیات جهان دفاع مقدس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی مرکز فرهنگی شهر کتاب ابو مهدی المهندس نقد کتاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۹۲۲۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انجام مرحله نخست واکسیناسیون فلج اطفال اتباع خارجی در کردستان

مدیر پیشگیری و مبارزه با بیماری‌های معاونت امور بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کردستان گفت: فرآیند واکسیناسیون تکمیلی مرحله اول فلج اطفال ویژه اتباع خارجی در کردستان به اتمام رسید.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کردستان و به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی کردستان، جهانبخش یوسفی اظهار کرد: برنامه جهانی ریشه‌کنی فلج اطفال و حفظ دستاوردهای آن از مهم‌ترین برنامه‌های سازمان جهانی بهداشت است.

وی افزود: هر چند تلاش‌ها برای تحقق اهداف برنامه همچنان تداوم دارد، اما افزایش تردد به داخل کشور از کشورهای همسایه نشان دهنده خطر بالای ورود ویروس به کشورمان است.

مدیر پیشگیری و مبارزه با بیماری‌های معاونت امور بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کردستان ادامه داد: عملیات ایمن سازی تکمیلی سال ۲۰۲۴ میلادی در مناطق غیر گرمسیری در مرحله اول از روز یکشنبه دوم اردیبهشت تا روز سه‌شنبه چهارم اردیبهشت سال جاری همزمان با سراسر کشور شروع و به اتمام رسید و مرحله دوم نیز از سی‌ام اردیبهشت تا یکم خرداد سال جاری اجرا خواهد شد.

یوسفی خاطرنشان کرد: در مناطق تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی کردستان طرح ایمن سازی تکمیلی فلج اطفال با هدف ریشه‌کن کردن کامل این بیماری در کودکان زیر پنج سال مهاجران خارجی اجرا شد و بیش از ۷۵ درصد موارد واکسیناسیون شدند.

کد خبر 749770

دیگر خبرها

  • اولین دانشکده علوم خانواده ایران در دانشگاه تهران افتتاح شد
  • آغاز برنامه‌های «تا صد سالگی باستانی پاریزی»
  • اولین خوابگاه متاهلی دانشگاه خلیج فارس افتتاح شد
  • دانشکده علوم خانواده دانشگاه تهران افتتاح شد
  • انجام مرحله نخست واکسیناسیون فلج اطفال اتباع خارجی در کردستان
  • تاریخ سفر گروسی به ایران مشخص شد
  • گروسی هفته آینده به ایران سفر می‌کند
  • رئیس جدید دانشگاه علوم پزشکی هوشمند معرفی شد
  • اولین اجلاسیه گروه کشوری علوم اجتماعی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد چالوس - 2
  • اولین اجلاسیه گروه کشوری علوم اجتماعی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد چالوس - 1