Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، براساس بند (ث) ماده (۶۴) قانون برنامه پنجساله ششم توسعه کشور، تمامی دستگاه های اجرایی کشور موظفند با هدف حمایت از نخبگان علمی، فرهنگی و هنری، برنامه های عملیاتی خود را با هماهنگی بنیاد ملی نخبگان و مطابق با سند راهبردی کشور در امور نخبگان (مصوب شورای عالی انقلاب فرهنگی) ارائه و اجرا نمایند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یکی از اقدام های ملی در سند مذکور، بازنگری و بازتعریف ضوابط و مقررات مربوط به شناسایی، جذب و پشتیبانی از اجتماع نخبگان در دستگاه های مسئول است.

بر این اساس، معاونت علمی و فناوری رئیس جمهور آیین نامه جذب و نگهداری سرمایه انسانی استعداد برتر و نخبه در دستگاه های اجرایی کشور را به هیئت دولت ارائه نموده است.

گفتنی است، آیین نامه مزبور مراحل بررسی خود را در کمیسیون امور اجتماعی و دولت الکترونیک هیئت دولت طی می کند.

کد خبر 5115744 طیبه بیات

منبع: مهر

کلیدواژه: شورای عالی انقلاب فرهنگی قانون برنامه پنج ساله ششم بنیاد ملی نخبگان هیئت دولت قاسم سلیمانی آیت الله مصباح یزدی ایالات متحده امریکا مجلس شورای اسلامی اسحاق جهانگیری ارتش جمهوری اسلامی ایران هیئت دولت لایحه بودجه ۱۴۰۰ حجت الاسلام حسن روحانی رحیم زارع پیام تسلیت مقام معظم رهبری محمدجواد ظریف لایحه بودجه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۹۳۰۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخشش تکواندوکاران کرمانی در المپیاد استعداد‌های برتر منطقه ۶ کشور

نوجوانان کرمانی با کسب ۵ مدال طلا،۳ نقره،۲برنز و کسب۷۲۰ امتیاز قهرمان المپیاد استعداد‌های برتر منطقه ۶ شدند.

همچنین یزد با کسب۴۷۰ امتیاز دوم، سیستان و بلوچستان با کسب ۴۲۰ امتیاز سوم و خراسان جنوبی با کسب۳۷۰ امتیاز چهارم شد.

بدین ترتیب تیم نوجوانان کرمان به سرمربی گیری سعیده بازمانده، مربیگری حکیمه مکی آبادی و سرپرستی فرزانه خانقائی توسط نادیا ایزدآبادی، غزل نصرت آبادی، آناشهسواری، ستایش نجمی نژاد، یاسمن نژادکورکی، صاحب مدال طلا، بهنازسفلایی، ستاره رحیمی و رایا باقری صاحب مدال نقره، و آرزو سلیمانی و ستایش گیلک صاحب مدال برنز شد.

همچنین نرگس فرخی نژاد به عنوان سرناظر مسابقات و نجمه پورمیرزایی به عنوان داور، نمایندگان فدراسیون در این دوره از مسابقات بودند.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • آیین نامه ترویج نماز در هیات دولت تصویب شد
  • بازدید سرزده استاندار از دستگاه‌های اجرایی لرستان
  • درخشش تکواندوکاران کرمانی در المپیاد استعداد‌های برتر منطقه ۶ کشور
  • سرمایه‌گذاری خارجی در گردشگری در دولت سیزدهم ۱۸ برابر شد
  • نامه دانشجویان دیار حافظ و سعدی به دانشجویان آمریکایی و اروپایی
  • جذب نخبگان در ۳۳ دستگاه اجرایی در دستور کار بنیاد ملی نخبگان
  • دولت برنامه‌ریزی مناسبی برای حمایت از نخبگان دارد
  • حداقل سهم مازندران در هیئت دولت، حضور یک وزیر کشاورزی یا ورزش از نخبگان این استان است
  • گیر واردات خودرو‌های کارکرده کجاست؟
  • گیر واردات خودروهای کارکرده کجاست؟