Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا "محمدرضا کدخدا زاده" روز چهارشنبه در نشست با جمعی از مسئولین شهرستان اندیمشک در فرمانداری افزود: با توجه به موقعیت جغرافیایی این شهرستان تحقق این پروژه می تواند زمینه خدمات دهی بهتر به مردم را فراهم کند ضمن اینکه علاوه بر مردم این منطقه، جمعیت زیادی از سایر مناطق،  از مزایای آن برخوردار خواهند شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار داشت: شهرستان اندیمشک در دوران دفاع مقدس خدمات بی‌نظیری برای دفاع از کیان اسلامی داشته است و دوکوهه ، کعبه آمال بسیاری از رزمندگان ما بوده است.

وی افزود: کشور به لحاظ ترافیکی و نیز مقاومت در دوران دفاع مقدس به این شهرستان مدیون است و لذا برای تحقق گامهای عمرانی در این شهرستان تلاش جدی می‌شود.

وی گفت: کمربندی غربی اندیمشک در ادامه مسیر کریدور غرب کشور است و اعتبارآن  از این محل تامین می شود که در ابتدای سال اعتبار خاصی را هم مشخص کردیم.

کدخدازاده بیان کرد:با توجه به اینکه برای هر استان به لحاظ اهمیت پروژه‌ها ، یک پروژه به عنوان شاخص انتخاب می شود لذا این پروژه مهم به عنوان اولویت استان انتخاب و برای تحقق آن برنامه ریزی می شود.

وی گفت: ارزیابی لازم برای اعتبار موردنیاز این پروژه باید توسط راه و شهرسازی انجام و اعلام شود تا برای آن اقدام کنیم.

وی افزود:اگر مبلغ مورد نیاز برای تکمیل آن هزار میلیارد ریال باشد برای محقق شدن آن تلاش می شود تا  ظرف یک یا دو سال به بهره برداری برسد.

معاون شرکت ساخت و توسعه زیربنای حمل و نقل کشور خاطرنشان کرد: برای تکمیل این پروژه عظیم از اعتبارات ماده ۵۶ و یا سایر منابع استفاده خواهد شد و ضمن اینکه برای تکمیل پل کوی نیرو هم علاوه بر اعتبارات نفت ، مساعدت لازم انجام خواهد شد.

وی همچنین گفت:برای تقاطع جاده سد دز هم به دنبال انجام یک کاراصولی هستیم و همچنین برای جاده امام زاده احمد (ع) و مطالبات مردم برای وضعیت جاده آن ، پیگیری و تلاش خواهد شد.

فرماندار و نماینده اندیمشک هم در این جلسه با تشریح مشکلات و موقعیت این شهرستان به عنوان ورودی خوزستان که هزینه های جابجایی بار و مسافر جمعیت زیادی از کشور را متحمل شده ، خواستار اهتمام ویژه برای تکمیل پروژه های کمربندی غرب ، پل کوی نیرو ، تقاطع سد دز و مسیر منتهی به میدان دز و جاده امامزاده احمد (ع) و سایر پروژه ها شدند.

مدیرکل راه و شهرسازی خوزستان هم دراین نشست گفت:هیچ پروژه ای در شهرستان اندیمشک به دلیل کمبود منابع مالی روی زمین نمی ماند و همه پروژه ها با تلاش مضاعف تکمیل می شوند.

پیش از این جلسه ، پروژه های مختلف حوزه راه مورد بازدید کدخدازاده و هیات همراه قرار گرفت.

شهرستان اندیمشک در شمال استان خوزستان و ورودی این استان است.

برچسب‌ها سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای توسعه ایران وزارت راه و شهرسازی اندیمشک

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای توسعه ایران وزارت راه و شهرسازی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای توسعه ایران وزارت راه و شهرسازی اندیمشک اخبار کنکور شهرستان اندیمشک برای تکمیل پروژه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۹۳۴۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ریزش سنگ در جاده پلدختر - خرم‌آباد

روح‌الله شریف‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار مهر از ریزش سنگ بر اثر شدت بارندگی‌های اخیر در محور پلدختر - خرم‌آباد خبر داد.

وی عنوان کرد: بر اثر بارندگی‌های اخیر در مناطق «گاوزرده»، «افرینه»، «ملاوی» و «طول کش» ریزش سنگ اتفاق افتاد.

رئیس اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای پلدختر، افزود: عوامل راهداری پلدختر در اقدامی سریع و عملیاتی مشابه محورهایی که در آن ریزش سنگ اتفاق افتاد را پاک‌سازی کردند.

شریف‌زاده، گفت: همچنین شدت بارندگی‌ها موجب آب‌گرفتگی در محور پلدختر - اندیمشک در خروجی شهر جنب جایگاه سوخت «چاغروند» شد که با تلاش عوامل این اداره بازگشایی شد.

وی افزود: اکیپ‌های راهداری در محورهای پلدختر - خرم‌آباد، پلدختر - اسلام‌آباد غرب و منطقه «طولکش»، پلدختر - اندیمشک و پلدختر - دره شهر با خودروهای سبک‌وسنگین و سایر تجهیزات به حالت آماده‌باش کامل هستند.

رئیس اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای پلدختر مردم و رانندگان برای کسب اطلاع از وضعیت راه‌های شهرستان می‌توانند با سامانه ۱۴۱ و شماره‌تلفن ۰۶۶۳۲۲۲۲۲۸۲ حاصل کنند.

کد خبر 6095894

دیگر خبرها

  • پیشرفت ۹۵ درصدی پروژه آبرسانی تجهیز و تکمیل چاه و خط انتقال آب تم‌تم در شهرستان جوانرود
  • پایداری تولید در نفت و گاز مارون با تکمیل ۲۲ پروژه در ۱۴۰۲
  • کوهدشت جاده کمربندی ندارد
  • پایداری تولید در نفت و گاز مارون با تکمیل ۲۲ پروژه در سال ۱۴۰۲
  • کمربندی نسیم شمال بدون قطع یک‌ درخت احداث شد
  • پروژه های مهم عمرانی شهرستان تا پایان دولت تکمیل شود
  • اولویت اصلی شهرداری رفسنجان تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام است/ ۲۰ پروژه شهری در مراحل پایانی
  • سیل بند کرخه شکست
  • انسداد برخی مسیر‌های ارتباطی عشایری و تلفات احشام در خوزستان
  • ریزش سنگ در جاده پلدختر - خرم‌آباد