Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، یکی از مسائل پیش رو سازمان‌ها و کسب‌وکارها، انتخاب اینترنت مناسب برای انجام فعالیت‌های آن‌ها است. چه نوع اینترنتی؟ با چه سرعتی؟ برای چه کاری؟ برای چند کاربر؟ و … پاسخ به این قبیل سوالات گام اول تصمیم گیری درباره خرید اینترنت سازمانی است.

در این میان، شاید تصمیم‌گیری درباره استفاده از اینترنت پهنای باند اختصاصی یا اشتراکی مهم‌ترین و اثرگذارترین مرحله باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استفاده از اینترنت اختصاصی نسبت به اینترنت اشتراکی برای سازمان‌ها و شرکت‌ها، گزینه مناسب‌تری است. در ادامه پنچ دلیل اصلی تمایز و مزیت اینترنت پهنای باند اختصاصی را مرور خواهیم کرد.

۱. تضمین پایداری سرعت

زمانی که برای شرکت خود اقدام به خرید اینترنت اختصاصی(DIA) می‌کنید، تمامی پهنای باند خریداری شده به شما اختصاص می‌یابد. بطور مثال هنگامی که شما پهنای باند ۵۰ مگابیت بر ثانیه را خریداری می‌کنید، دقیقاً همان ۵۰ مگ به شما ارائه خواهد شد. اما هنگام خرید پهنای باند اشتراکی، در واقع بالاترین میزان سرعتی که ممکن است در طول شبانه روز دریافت کنید را خریداری کرده‌اید. به این معنی که احتمالاً سرعت دریافتی شما در بسیاری از ساعات شبانه روز، به‌خصوص در ساعات پیک مصرف، پایین‌تر از پهنای‌باند خریداری شده است.

۲. برابری سرعت آپلود و دانلود

شرکت‌هایی که پرسنل دورکار دارند، از اپلیکیشن‌ها و خدمات ابری استفاده می‌کنند، سیستم تلفن آنها VoIP است، جلسات متعدد ویدئو کنفرانسی دارند و … نیاز مبرم به سرعت آپلود بالا دارند. نیاز آن‌ها با استفاده از اینترنت پهنای باند اختصاصی برطرف می‌شود، زیرا در پهنای‌باند اختصاصی سرعت آپلود و دانلود یکسان است. مانند مثال قبل، اگر یک سازمان اینترنت اختصاصی با پهنای باند ۵۰ مگابیت برثانیه را خریداری کرده باشد، سرعت آپلود نیز برابر ۵۰ مگ است و توسط شرکت ارائه دهنده تضمین می‌گردد.

۳. توان عملیاتی مطلوب

حتماً برای شما هم پیش آمده که سرعت اینترنت مورد استفاده و آنچه در هنگام استفاده از اینترنت تجربه می‌کنید، سرعت پایینی باشد اما هنگام گرفتن تست سرعت، باعددی بالا، که نشانگر پهنای باند بالا است مواجه شوید؟!

برای برطرف کردن نیاز شما به یک اینترنت حرفه‌ای، صرفاً پهنای باند بالا کافی نیست. اینترنت شما باید توان علمیاتی بالایی نیز داشته باشد. این نوع مشکلات در زمان استفاده از پهنای باند اختصاصی به حداقل می‌رسد.

۴. توافق نامه سطح خدمات (SLA)

استفاده از اپلیکیشن‌ها و خدمات بلادرنگ (Real Time )، مانند VoIP، ویدئو کنفرانس و … به اینترنتی با پایین‌ترین میزان تأخیر(پینگ)، پکت لاست و جیتر نیاز دارد. هنگام خرید و استفاده از پهنای باند اختصاصی، شرکت ارائه‌دهنده باید پایین بودن این موارد را در قالب توافق نامه سطح خدمات (SLA) تضمین نماید. برای مثال SLAشرکت انتقال داده‌های آسیاتک برای مشتریان پهنای باند اختصاصی خود، ۹۹% تا ۹۹.۹% است. یعنی این شرکت تضمین می‌کند در ۹۹% یا ۹۹.۹% (بسته به بستر دریافت پهنای باند) از زمان استفاده شما از اینترنت پهنای‌باند اختصاصی، مشکل قطعی و کندی سرعت یا افزایش پینگ و جیتر را نخواهید داشت. این میزان بالاترین سطح کیفیت خدمات در کشور است.

۵. پشتیبانی سریع و اختصاصی

سازمان‌ها، با توجه به نیازها و ضرورت‌های خود اقدام به خرید اینترنت اختصاصی می‌کنند. همین ضرورت‌ها و حساسیت فعالیت آنها نیز موجب می‌گردد، تا برای رفع مشکلات احتمالی سرویس خود، نیاز به پشتیبانی اختصاصی داشته باشند که در هر ۲۴ ساعت از شبانه روز و فوری، نسبت به خواسته‌ها و برطرف کردن مشکلات پاسخگو باشند. به طور مثال در شرکت انتقال داده‌های آسیاتک، مشتریان سرویس اینترنت پهنای باند اختصاصی از پشتیبانی ۲۴ ساعته در ۷ روز هفته برخوردارند. در صورت بروز هرگونه مشکل، درخواست‌های پشتیبانی مشتریان با بالاترین اولویت و سرعت رسیدگی می‌گردد.

شرکت انتقال داده‌های آسیاتک، برترین اپراتور ارائه دهنده خدمات ارتباطات ثابت، با پوشش سراسری در تمامی نقاط کشور، امکان استفاده از خدمات اینترنت پهنای باند اختصاصی را برای سازمان‌ها، شرکت‌ها و تمامی افرادی که برای فعالیت‌های خود نیاز به اینترنتی ویژه و پرسرعت دارند را فراهم نموده است.

آسیاتک در طرحی ویژه جهت همراهی و کاهش هزینه‌های کسب‌کار در شرایط کنونی، خدمات پهنای باند اختصاصی خود را با بالاترین سطح کیفیت و خدمات وبا ۱۵% تخفیف ویژه ارائه می‌دهد.

علاقه مندان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۱۵۴۴ داخلی ۱۴۷۰ تماس حاصل نموده یا به صفحه اختصاصی این طرح مراجعه کنند.

این مطلب، یک خبر آگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

کد خبر 5115430

منبع: مهر

کلیدواژه: اینترنت پهنای باند اینترنت اینترنت پرسرعت کسب و کار صنعت خودروسازی تبلیغات گروه خودروسازی سایپا گروه صنعتی ایران خودرو دکوراسیون منزل باطری خودرو انرژی بورس قیمت خودرو تولید خودرو تولید نرم افزار قطعات خودرو اینترنت اینترنت پهنای باند اختصاصی استفاده از اینترنت اینترنت اختصاصی سرعت آپلود سازمان ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۹۳۸۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیرودینامیکی ترین خودروی تولیدی جهان معرفی شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اینترستینگ انجینرینگ، شرکت ام جی موتورز طرح اولیه هایپرخودروی برقی EXE۱۸۱ را در نمایشگاه اتومبیل پکن ۲۰۲۴ میلادی معرفی کرد.

به گفته شرکت، سرعت خودروی مذکور در ۱.۹۱ ثانیه از صفر به ۱۰۰ کیلومتر برساعت می رسد و همچنین ضریب پسار (drag coefficient )آن Cd۰.۱۸۱ است. EXE۱۸۱ با الهام از جت های جنگنده همراه دو چتر نجات ساخته شده است.

طبق بیانیه ام جی موتور حداکثر سرعت خودرو ۲۵۷ مایل برساعت است. از سوی دیگر بالاترین میزان ضریب پسار ثبت شده یک خودرو ۰.۱۸۹Cd است که به فولکس واگن XL۱ تعلق دارد. این وسیله نقلیه بین سال های ۲۰۱۳ تا ۲۰۱۵ میلادی و فقط ۲۵۰ دستگاه از آن ساخته شده است. دومین رکورد ضریب پسار خودروی تولیدی به EV۱ جنرال موتورز تعلق دارد که از ۱۹۹۶ تا ۱۹۹۹ میلادی و فقط ۱۱۱۷ دستگاه از آن تولید شد.

اگر EXE۱۸۱ به مرحله تولید برسد، آیرودینامیکی ترین خودروی تولیدی جهان خواهد بود. شرکت سازنده EXE۱۸۱ در بیانیه ای اعلام کرد طرح اولیه خودروی برقی مذکور در راستای محصولات پرسرعت و نوآورانه شرکت است که قبلا تولید شده اند.

کد خبر 6090640 شیوا سعیدی قوی اندام

دیگر خبرها

  • دستگیری اعضای باند سرقت به عنف در بوئین‌زهرا
  • آیرودینامیکی ترین خودروی تولیدی جهان معرفی شد
  • جزییات تصادف زنجیره‌ای ۶ خودرو در بزرگراه ستاری تهران
  • راه‌اندازی اپراتور اختصاصی هوش مصنوعی در کشور
  • اپراتور اختصاصی هوش مصنوعی راه‌اندازی می‌‎شود
  • تجربه زیستی از فضای کار اشتراکی مادران و کودکان در مساجد/ بستری برای رشد و تعالی خانواده
  • ساخت ربات چینی با سرعت و دقت انسانی
  • این ربات‌انسان‌نمای فوق سریع شما را حیرت‌زده می‌کند
  • استفاده از فیبر نوری قدمی برای افزایش سرعت اینترنت
  • ۲۳۲ روستای بالای بیست خانوار لرستان به اینترنت پر سرعت دسترسی پیدا کردند