Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا از دانشگاه پیام نور، طی اطلاعیه ای ، مدیرکل خدمات آموزشی دانشگاه پیام نور مدارک لازم برای ثبت نام پذیرفته شدگان کارشناسی ارشد بر اساس سوابق تحصیلی دانشگاه در سال ۱۴۰۰-۱۳۹۹ را اعلام کرد و گفت:  تاریخ ثبت نام غیرحضوری به زودی اعلام می شود.

رامین صادقیان افزود: برای تسریع در روند ثبت نام توصیه می شود، دانشجویان تصویر مدارک، صفحه اول ،صفحه توضیحات شناسنامه ، پشت و روی کارت ملی، تصویر مدرک کارشناسی، مدرک کاردانی برای دارندگان مدرک کارشناسی ناپیوسته و مدرک مشخص کننده نظام وظیفه (ویژه آقایان)، را با فرمت jpg یا jpeg  و حجم هر تصویر حداکثر ۲۵۰ کیلوبایت آماده کنند تا در هنگام ثبت نام در سامانه آموزشی (گلستان) به آدرس اینترنتی www.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

reg.pnu.ac.ir بارگذاری نمایند.

لازم به ذکر است ثبت نام پذیرفته شدگان از طریق سایت دانشگاه پیام نور به نشانی www.pnu.ac.ir متعاقبا اعلام می شود.

به گزارش ایرنا، دانشگاه پیام نور از جمله دانشگاه هایی است که به دو صورت با آزمون و بدون آزمون اقدام به پذیرش داوطلبان علاقه مند به ادامه تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد ۹۹ می کند . پذیرش بدون آزمون پیام نور قبلا به صورت ارشد فراگیر بوده ولی امسال بر اساس تصمیمات اتخاذ شده ، علاوه بر شیوه فراگیر ، ثبت نام ارشد بر اساس سوابق تحصیلی نیز ایجاد شده است .

برچسب‌ها پذیرش بدون آزمون دانشگاه پیام نور كارشناسی ارشد

منبع: ایرنا

کلیدواژه: پذیرش بدون آزمون دانشگاه پیام نور كارشناسی ارشد پذیرش بدون آزمون دانشگاه پیام نور كارشناسی ارشد اخبار کنکور دانشگاه پیام نور ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۹۴۲۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام حوزه‌های آزمون اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن

به گزارش حوزه فرهنگ و هنر خبرگزاری تقریب، مرحله اول آزمون نوزدهمین دوره ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم، روز جمعه ۱۴ اردیبهشت‌ماه به صورت همزمان در سراسر کشور برگزار می‌شود.

بر همین اساس دبیرخانه طرح اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم آدرس حوزه‌های برگزاری آزمون را در این مرحله اعلام کرد که بر اساس آن این آزمون در ۸۵ حوزه در ۳۱ استان کشور برگزار خواهد شد.

داوطلبان حضور در این آزمون می‌توانند کارت ورود به جلسه را از طریق سایت https://bpms.telavat.ir دریافت کنند. برای ورود به صفحه مربوط به مشاهده و دریافت کارت باید شماره ملی داوطلب وارد شود. 

فهرست حوزه‌های مرحله اول نوزدهمین دوره ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تعطیلی دانشگاه لهستانی به جرم فروش مدرک/ مدیران سیاسی و نظامی مشتریان مدرک تقلبی بودند
  • افزایش رشته‌های کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد شهرکرد
  • مصاحبه پذیرفته شدگان در آزمون بهزیستی استان برگزار می شود
  • مهلت ثبت نام بدون آزمون دکتری تخصصی دانشگاه آزاد تمدید شد
  • تمدید مهلت ثبت‌نام بدون آزمون دکتری دانشگاه آزاد تا ۱۲ اردیبهشت
  • تمدید مهلت نام‌نویسی بدون آزمون در مقطع دکتری تخصصی
  • اعلام نتایج آزمون ورودی جامعه الزهرا (س)
  • اعلام حوزه‌های آزمون اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن
  • اعلام نتایج بررسی اولیه پذیرش بدون آزمون دکتری دانشگاه تهران
  • امکان تغییر محل آزمون دانشجویان فراهم شد