Web Analytics Made Easy - Statcounter

نشست مسئولان فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین با انجمن بوچیا امروز برگزار شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط عمومی فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین، جلسه ای به منظور بررسی وضعیت انجمن بوچیا با حضور اسبقیان رئیس، حمیدی دبیر، نصیری نایب رئیس بانوان فدراسیون، طباطبائیان رئیس و رحیم دبیر انجمن امروز چهارشنبه ۱۷ دی ماه برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ابتدای این نشست اسبقیان عنوان کرد: خدمت به ورزش جانبازان و معلولین توفیق می خواهد و خدمت رسانی به ورزشکاران این رشته یک مسئولیت اجتماعی است.

رئیس فدراسیون بیان کرد: در سال های گذشته انجمن فعالیت های خوبی داشته است و امیدوارم طباطبائیان در چهار سال آینده نیز با برنامه ریزی مناسب و تعامل با نهادهای مختلف، بتواند این روند را تداوم بخشد.

در ادامه طباطبائیان رئیس انجمن بوچیا اظهار داشت: در تلاش هستیم با ادامه روند فعالیت های گذشته، لیگ بوچیا را در سال ۹۹ برگزار کنیم تا ورزشکاران این رشته نیز با حضور در مسابقات عملکردشان مورد ارزیابی قرارگیرد.

رحیم نیز از روند فعالیت های انجمن در خصوص برپایی اردوها، مسابقات قهرمانی کشور، لیگ و برگزاری دوره های آموزشی دراین رشته گزارشی ارائه کرد.

در پایان نصیری نایب رئیس بانوان فدراسیون اظهار داشت: امیدوارم که در میادین ورزشی و مجامع بین المللی تیم ملی بوچیا موفق باشد و انجمن با برنامه ریزی مناسب بتواند در مسابقات پاراآسیایی جوانان بحرین برای کشورمان افتخار آفرینی کند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: جانبازان و معلولین انجمن بوچیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۹۴۲۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری همایش ایمنی وبهداشت شغلی شرکت‌های شهرستان میبد


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، به همت اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی میبد و با همکاری معدن سنگ آهن سورک ندوشن، همایش آموزشی مسئولین ایمنی شرکت‌های شهرستان میبد در محل خانه فرهنگ دکتر اسلامی این شهر برگزار شد.


این همایش با حضور محمدی مدیر روابط کار اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان و با تدریس مهندس دشت آبادی رئیس اداره بازرسی کار آن اداره ک و مسئولین ایمنی شرکت‌های شهرستان میبد برگزار شد.


رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی میبد، هدف از برگزاری این همایش آموزشی را ارتقاء سطح دانش مسئولین ایمنی در راستای افزایش سطح ایمنی و کاهش حوادث ناشی از کار در سطح کارگاه‌های شهرستان عنوان نمود.


علائی در پایان، هفته کار و کارگر را به تمامی کارگران شهرستان به ویژه کارگران بخش ندوشن تبریک گفت و خواستار رعایت هر چه بیشتر نکات ایمنی در کارگاه‌های شهرستان توسط کارگران و کارفرمایان شد.


در پایان از ۳ نفر از مسئولین برتر شرکت‌های شهرستان به شرح ذیل تجلیل به عمل آمد.

دیگر خبرها

  • برگزاری همایش ایمنی وبهداشت شغلی شرکت‌های شهرستان میبد
  • رئیس اینجاست: در شهر مدعی اول میزبانی بزرگ
  • نشست مشترک کارگروه ورزش حزب موتلفه اسلامی و مسئولین کمیته ملی المپیک
  • برگزاری نشست کارگروه ورزش حزب موتلفه و کمیته ملی المپیک
  • با دستور وزارت ورزش، انتخابات کمیسون ورزشکاران تجدید شد
  • مطیعی: دو و میدانی را با کمترین تنش به رئیس جدید تحویل می‌دهیم
  • دهم خرداد ماه، انتخابات نمایندگان احزاب در کمیسیون ماده ۱۰ برگزار می‌شود
  • رئیس فدراسیون ورزش کارگری: فعالیت خانم‌ها و آقایان یکسان می‌شود/ امسال لیگ کارگری هم خواهیم داشت
  • رئیس فدراسیون ورزش کارگری: فعالیت خانم ها و آقایان یکسان می‌شود/ امسا لیگ کارگری هم خواهیم داشت
  • تاریخ برگزاری انتخابات فدراسیون انجمن‌های ورزشی مشخص شد