Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-28@23:19:02 GMT

جنجال بزرگ؛ تمرین با لباس دشمن خونی! (عکس)

تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۵۹۴۵۴۴

شاید کمتر کسی نام دیدیر لامکل زی را شنیده باشد ولی این بازیکن با پیراهن رقیب سنتی بر سر تمرین تیمش حاضر شد!

به گزارش "ورزش سه"، پس از حضور علیرضا بیرانوند در فوتبال بلژیک، اسم باشگاه آنتورپ بلژیک در میان اهالی فوتبال به نامی آشنا تبدیل شد و پیگیری اخبار این تیم در چند وقت اخیر، کار اهالی فوتبال در ایران بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از حضور بیرانوند مقابل تاتنهام گرفته تا تغییر سرمربی این تیم.


اما جدیدترین خبری که حول و حوش باشگاه آنتورپ منتشر شد، بسیار عجیب تر از سایر اخبار است. اتفاقی شگفت انگیز که در تمرین روز دوشنبه این تیم رخ داد و دیدیر لامکل زی مهاجم کامرونی این تیم دست به سبک جدیدی از یاغی گری در فوتبال زد و با پوشیدن پیراهن دشمنی خونی و رقیب سنتی آنتورپ در تمرین این تیم حاضر شد.


داستان از این قرار است دیدیر لامکل زی که در سال 2018 از تیم دسته دومی چامویس نیورتایس فرانسه به آنتورپ پیوست، در این فصل از رقابت های ژوپیتر بلژیک تنها 5 بار برای آنتورپ به میدان رفته است و در 11 دیدار گذشته این تیم، حتی یک ثانیه نیز برای تیمش به میدان نرفت و به یک سکونشین محض تبدیل شد.


قرار نداشتن لامکل در اندیشه های ایوان لکوی سرمربی آنتورپ باعث خشمگین شدن این مهاجم 24 ساله شد و او را واداشت تا برای جدایی از جمع آنتورپی ها، با سایر تیم ها وارد مذاکره شود و در این راه با تیم پاناتینایکوس یونان نیز به توافقاتی دست یافت.


با وجود تغییر سرمربی آنتورپ و جایگزینی فرانک ورکوترن  به جای ایوان لکوی، مهاجم کامرونی آنتورپ بازهم ساز جدایی کوک کرد اما تلاش های لامکل برای جدایی از جمع آنتورپی ها بی نتیجه بود چرا که مدیران این تیم، به این مهاجم اجازه جدایی ندادند.

 

 

 

 


این مسئله موجب خشم و عصبانیت لامکل شد و این بازیکن در اقدامی عجیب و غیرحرفه ای، در تمرین روز دوشنبه آنتورپ، با پیراهن تیم اندرلخت دیگر تیم بلژیکی حاضر شد. تیمی که با آنتورپی ها رقیب سنتی هستند و به قول معروف، هواداران این دو تیم در فوتبال بلژیک به خون یکدیگر تشنه اند!


این حرکت عجیب لامکل باعث شد تا نگهبانان، این بازیکن را به محل تمرین آنتورپ راه ندهند و تلاش های عجیب این بازیکن عصبانی برای باز کردن درب ورودی ساختمان محل تمرین آنتورپ نیز در نوع خود عجیب بود. صحنه ای که از چشم عکاسان حاضر در آنجا دور نماند.
به هر حال ای حرکت دیدر لامکل با عصبانیت بی حد و حصر هواداران آنتورپ مواجه شد و آنها در فضای مجازی به انتقاد شدید از این بازیکن پرداختند. اتفاقاتی که موجب شد لامکل مجبور شود در ویدیویی حضور پیدا کرده و به صورت رسمی از هواداران تیمش عذرخواهی کند.


لامکل در این ویدیو که از صفحه رسمی باشگاه آنتورپ در توئیتر و اینستاگرام نیز منتشر شد، گفت: من می خواهم از باشگاه و هواداران آنتورپ عذرخواهی کنم، زیرا آنها هواداران باشکوه و شگفت انگیزی هستند. آنها همیشه از من حمایت کرده اند. این حرکت من به این دلیل است که من به دنبال جدایی از آنتورپ بودم.


لامکل در ادامه گفت: من واقعاً می خواهم برای این حرکت عذرخواهی کنم. فراموش نمی کنم هم تیمی هایم در رختکن و کادر فنی، از زمان ورود من به اینجا، از من حمایت کرده اند. اگر مربی جدید به من احتیاج داشته باشد، در دسترس باشگاه هستم. امیدوارم هواداران را خیلی زود در استادیوم ها ببینیم.
به هر حال باید منتظر ماند و دید آیا این عذرخواهی لامکل مورد قبول هواداران آنتورپ واقع می شود یا خیر ولی شاید حضور در تمرین تیم با پوشیدن لباس رقیب سنتی، آخرین تلاش های یک بازیکن برای جدایی از تیم فعلیش باشد. گزینه عجیبی که لامکل آن را انتخاب کرد.

آنتورپ

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: آنتورپ رقیب سنتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۹۴۵۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اتفاق عجیب در تمرین پرسپولیس؛ ستاره قطری دست گلر جوان را شکست!

آفتاب‌‌نیوز :

عبدالکریم حسن ستاره قطری پرسپولیس قدرت بدنی فوق العاده‌ای دارد و کمتر کسی توانایی تنه به تنه شدن با او را در تمرینات دارد. قدرت شوت‌های این بازیکن هم وحشتناک زیاد است و قرار گرفتن مقابل شوت‌های حسن هم اصلا کار راحتی نیست.

قبل از بازی پرسپولیس مقابل آلومینیوم اتفاق عجیبی در تمرینات پرسپولیس افتاد که البته ناخواسته بود. ماجرا از این قرار بود که عبدالکریم حسن به همراه محمد گندمی گلر چهارم و جوان پرسپولیس مشغول تمرین پنالتی بودند. یکی از شوت‌های عبدالکریم به حدی وحشتناک بود که بعد از برخورد به دست گندمی باعث شکستگی مچ دست این گلر جوان شد و یک اتفاق تلخ در تمرین پرسپولیس رخ داد.

بعد از این اتفاق ستاره عراقی از گلر جوان پرسپولیس عذرخواهی کرد و این بازیکن هم باید چند ماهی را دور از میادین سپری کند.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • جدایی ستاره عراقی از مس رفسنجان
  • سرقت ژابی از رئال: کاپیتان در راه لورکوزن
  • جانشین طارمی در پورتو مشخص شد/ مهاجم بازل جایگزین بازیکن ایرانی
  • اتفاق عجیب در تمرین پرسپولیس؛ ستاره قطری دست گلر جوان را شکست!
  • گلر پرسپولیس اردوی تیم ملی جوانان را از دست داد
  • گواردیولا آماده جدایی بازیکنش می‌شود
  • نقشه بارسا برای ستاره بایرن: مجانی یا 30 میلیون!
  • فولاد جلوی جنجال بزرگ در خوزستان را گرفت (عکس)
  • جنجال بزرگ علیه قالیباف از سوی یاران رائفی‌پور در مجلس آینده | وعده‌ها عجیب واقعیت دارد؟
  • جنجال بزرگ علیه قالیباف از سوی یاران رائفی پور /غضنفری: در عوض رأی دادن به قالیباف، وعده خودرو و وام چندصدمیلیونی دادند/حبیب زاده: تکذیب می کنم