Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-27@21:17:00 GMT

۱۲ نکته طراحی ست اداری

تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۵۹۴۶۱۷

۱۲ نکته طراحی ست اداری

در بازار رقابتی این روزها استفاده از تبلیغات نقش مؤثری در تداوم موفقیت آن کسب‌ و کار دارد، بنابراین شما باید همیشه منتظر فرصت‌های جدید برای تبلیغ برند خود باشید.

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام چاپ بازار، یکی از راه‌های تبلیغات هدفمند، چاپ ست اداری است. شما با درک درست، از مشتریان تان‌ می‌توانید طراحی ست اداری جذاب و چشم‌نوازی را انجام دهید و از این طریق ارتباطی اثرگذار با کاربران تان ایجاد نمایید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این متن شما را با ۱۲ نکته طراحی ست اداری آشنا خواهیم کرد.

اهمیت طراحی انواع ست اداری 

داشتن ست اداری با کیفیت بالا از جهات مختلفی‌ می‌تواند برای شما مفید باشد. اگر به صورت روزانه نامه‌های فیزیکی ارسال‌ می‌کنید و یا قراردادهای زیادی برای پروژه‌های خود دارید ، این چیزی است که نمی‌توانید از آن چشم‌پوشی کنید.

چاپ سربرگ حرفه‌ای ابزاری بسیار کارآمد برای بازاریابی است. زیرا با هر بار مکاتبه با مشتریان خود، لوگو و نام تجاری خود را از طریق سربرگ در معرض دید آنها قرار می‌دهید و از این طریق‌ می‌توانید به برندینگ ‌کسب‌وکارتان کمک شایانی نمایید و به تجارت خود اعتبار ببخشید.

چطور حرفه‌ای بودن خود را به رخ بکشید؟

آیا تا حالا شده که یک نامه‌ی اداری را از شرکتی در یک پاکت سفید نامه دریافت کنید بدون اینکه لوگو و یا مشخصات آن شرکت روی پاکت درج شده باشد؟ آیا شما با این نامه ارتباط خوبی برقرار می‌کنید؟ آیا به باز کردن این نامه تمایل دارید؟

پاسخ صحیح این است که این نوع نامه نگاری‌ها از سوی سایر شرکت‌ها به صورت رسمی تلقی نمی‌شود و در اکثر مواقع حتی نامه باز هم نمی‌شود. بنابراین نه تنها این نوع نامه نگاری‌ها به نفع آن تجارت نخواهد بود بلکه باعث ایجاد دید منفی در نظر مخاطب‌ می‌شود.

بنابراین برای نمایش حرفه‌ای بودن، ایجاد اعتبار و اعتماد به شرکت‌تان باید در طراحی انواع ست اداری سلیقه به خرج دهید و از مواد با کیفیت و منطبق با اهداف سازمان خود استفاده نمایید. بیشتر افراد تمایل به تعامل با شرکت‌های موجه و حرفه‌ای دارند که به هویت خود اهمیت بسیار می‌دهند.

حتی‌ می‌توانید جزئی نگرتر باشید و برای هر کارمند و یا هر بخشی از سازمان خود یک سربرگ متفاوت ایجاد نمایید. این کار نه تنها تأثیر منفی ندارد بلکه باعث ایجاد بهترین تجربه ممکن در نظر مخاطب‌تان‌ می‌شود.

نکات مهم در طراحی ست‌های اداری 

۱. رعایت سایز فونت

علاوه بر اینکه فونت باید حالت سازمانی و خوانا داشته باشند، سایز فونت نیز نباید بیش از ۹ باشد.

۲. ‌انتخاب تصویر مناسب

می‌توانید از تصاویری که با عملکرد سازمانی شرکت شما متناسب است و گویای نحوه‌ی فعالیت مجموعه‌ی شما باشد استفاده نمایید.

۳. استفاده از فضا

 از فضای ست اداری خود مانند سربرگ نهایت استفاده را نمایید.

۴. استفاده از لوگو و شعار تجاری

رعایت این مورد اثربخش‌ترین فاکتور در نشان دادن حرفه‌ای بودن شما می‌باشد.

۵. انتخاب مکان مناسب برای لوگو

محل قرارگیری لوگوی سازمانی شما بسیار حائز اهمیت است .سعی کنید بهترین مکان را برای قرار دادن لوگو در ست اداری‌تان انتخاب نمایید تا در دید مخاطب باشد.

۶. قرار دادن مشخصات کامل

آدرس، شماره تماس، آدرس ایمیل و راه‌های ارتباطی و سایر مشخصات ضروری را در ست اداری خود قرار دهید.

۷. به جنس کاغذ و گرماژ اهمیت بدهید.

 برای مثال شما می‌توانید از جنس کتان یا تحریر در گرماژهای مختلف استفاده نمایید. بهترین و رایج‌ترین نوع کاغذ تحریر ۸۰ گرم است. همچنین از جنس کاغذ کتان با گرماژ ۱۰۰ تا ۱۶۰ گرم نیز می‌توانید استفاده نمایید.

۸.توجه به وضوح چاپ

 به کیفیت و وضوح ست اداری چاپ شده توجه نمایید زیرا کیفیت بالا تاثیر مثبتی از شما در ذهن مخاطب ثبت‌ می‌کند.

۹. رعایت انسجام و هماهنگی در تمام اقلام ست اداری.

 دقت کنید که طرح، المان‌ها و رنگ سازمانی در تمام اجزای ست اداری رعایت شود.

۱۰. طراحی خاص و یونیک

 از طرح‌های عمومی که در دسترس همه‌ی افراد است استفاده ننمایید. سعی کنید با طراحی اختصاصی و استفاده از خدماتی مانند طلاکوب، چاپ دو رو، برجسته کردن نوشته‌ها و استفاده از المان‌های مختلف طرح خود را خاص نمایید.

۱۱. رعایت سادگی در طراحی

 از طراحی شلوغ و گیج‌کننده بپرهیزید و سعی کنید برای رعایت سادگی از طرح‌های فلت استفاده نمایید تا یک ست اداری شکیل و گیرا و بدور از شلوغی داشته باشید.

۱۲. استفاده از رنگ پس زمینه سفید

 سعی کنید پس زمینه‌ی طرحتون فاقد رنگ باشد تا در زمان استفاده از فکس کردن سربرگ و ... صفحه سیاه نشود.

سربرگ‌ها چه کمکی به ‌کسب‌ و کار شما می‌کند؟

طراحی و چاپ سربرگ‌ها از جهات مختلف در ایجاد ارتباط موثر و هدفمند و ایجاد اعتبار یک ‌کسب‌ و کار کمک شایانی‌ می‌نماید.

. دیدی حرفه‌ای از تجارت شما در ذهن مخاطب ایجاد می‌کند.

. بهترین و قدرتمندترین ابزار بازاریابی تجارت شما به حساب‌ می‌آید.

. تصویری رسمی از مکاتبات‌تان ایجاد می‌کند.

. با ثبت لوگو و راه‌های ارتباطی با شما در سربرگ‌تان حس اعتماد و اطمینان در مشتری ایجاد می‌کنید و به راحتی‌ می‌تواند با شما ارتباط برقرار نمایند.

 کلام آخر

با توجه به موضوعاتی که ذکر شد باید علاوه بر طرح زیبا و یونیک در طراحی انواع ست اداری باید چاپ آن نیز از کیفیت خوبی برخوردار باشد. شرکت چاپ بازار با داشتن گرافیست‌های حرفه‌ای و مجهز بودن به به روزترین ابزارهای چاپی، قادر به ارائه طیف گسترده‌ای از خدمات چاپ و طراحی برای مشاغل مختلف را دارا می‌باشد.

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع: ایسنا

کلیدواژه: چاپ بازار استفاده نمایید سعی کنید طراحی ست ست اداری حرفه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۹۴۶۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهم‌ترین نکته جشنواره امام رضا(ع) امسال، حضور میدانی است/ جشنواره فیلم رضوان به برکت جشنواره امام رضا(ع) برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از ستاد خبری بیست و یکمین دوره جشنواره بین‌المللی فرهنگی و هنری امام رضا(ع)، محمدمهدی اسماعیلی در حاشیه نشست با مدیران و دبیران جشنواره بیست‌ویکم امام رضا(ع) در جمع خبرنگاران درباره روند برگزاری این آوردگاه فرهنگی اظهارکرد: جشنواره امام رضا(ع) بسیار مایه خوشبختی ماست. امسال دوستان، ابتکار چله رضوی را از اول ماه شوال تا ۱۱ ذی‌القعده گذاشتند که تولد امام رضا(ع) است.

اسماعیلی ادامه داد: به دوستان پیشنهاد دادم در سفر ترکمنستان از مرو هم حضور داشته باشند. در آنجا هم خیلی ابراز علاقه کردند که‌ در این بحث بین مشهد و مرو تعاملات بیشتری صورت گیرد.

وی گفت: جشنواره فیلم رضوان که اولین جشنواره فیلم‌های دینی است به برکت جشنواره امام رضا (ع) امسال برگزار می‌شود و اتفاق‌های بسیار خوب دیگر نیز می‌افتد.

وزیر فرهنگ ادامه داد: در گرگان یک اجتماع چند هزار نفری با هم سرود می‌خواندند.

وی افزود: جشنواره، به روستاها و عشایر رفته است. این اتفاق مبارک و مایه عزت و ارتقای کمی و کیفی فعالیت‌های فرهنگی هنری کشور به‌ویژه در حوزه فرهنگ و هنر دینی خواهد بود که خود بارگاه نورانی علی ابن موسی الرضا(ع) یکی از بی‌نظیرترین جلوه‌های هنری کشور است.

۵۷۵۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1900341

دیگر خبرها

  • مهم‌ترین نکته جشنواره امام رضا(ع) امسال، حضور میدانی است/ جشنواره فیلم رضوان به برکت جشنواره امام رضا(ع) برگزار می‌شود
  • ایجاد شعبه ویژه برای پیگیری و رسیدگی به اخذ رشوه در شهرداری
  • شعبه پیگیری دریافت رشوه در شهرداری تهران ایجاد شد | پرونده ها در این زمینه با سرعت بیشتر پیگیری می شود
  • تصویب ایجاد شعبه ویژه برای پیگیری و رسیدگی به اخذ رشوه در شهرداری تهران
  • تصویب ایجاد شعبه ویژه جهت پیگیری و رسیدگی به اخذ رشوه در شهرداری تهران
  • ۵ نکته درباره اعتراضات دانشجویی در آمریکا
  • سه نکته برای آموختن درباره صبر و عدم صبر از غزالی
  • هفت نکته برای کاهش وزن اگر فکر می‌کنید «ژن چربی» را دارید
  • تولید و اجرای انواع پارتیشن اداری مدرن
  • آخرین خبرها از سیلاب زیرکوه/کنکوری ها با کمک ارتش به آزمون رسیدند