Web Analytics Made Easy - Statcounter

سیدعلی پاک‌نژاد در گفت‌وگو با خبرنگارفارس در خصوص مشکلات بیمارستان کنگان ضمن تشکر از تلاش‌های نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی و رئیس دانشگاه علوم پزشکی اظهار داشت: خوشبختانه با پیگیری‌های انجام شده و همکاری شورای راهبردی توانستیم مبلغ ۲دو میلیارد تومان برای رهن پانسیون‌های بیمارستان جذب کنیم.

فرماندار شهرستان کنگان افزود: بیمارستان کنگان به عنوان قطب درمان جنوب استان است و حتی از استان‌های همجوار نیز برای درمان به این بیمارستان مراجعه می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار شهرستان کنگان ضمن تاکید بر رسیدگی فوری به نواقص بیمارستان افزود: پرداخت حقوق معوقه پرسنل بیمارستان از مشکلات مهم بیمارستان است که باید در اسرع وقت نسبت به پرداخت و حل مشکل حقوق پرسنل بیمارستان چاره اندیشی شود.

پاک‌نژاد ادامه داد: نگاه ما بر این است که در حوزه درمان به سمت بخش خصوصی برویم هرچند که درمانگاه‌ها در سطح شهر افزایش یابد بار بیمارستان کنگان کم می‌شود و آنگاه می‌توان آن را بهتر مدیریت کرد.

نماینده عالی دولت در شهرستان کنگان بر تسریع در اعطای مجوز درمانگاه‌های بخش خصوصی تاکید کرد و گفت: ظرفیت‌های مختلفی همچون صنعت در شهرستان کنگان وجود دارد و ما باید از تمام این ظرفیت‌ها برای رفع مشکلات موجود در شهرستان به ویژه در حوزه سلامت، استفاده کنیم.

رییس شورای سلامت شهرستان کنگان عنوان کرد: صنعت باید بیشتر از این به بیمارستان کنگان کمک کند چرا که خانواده صنعت نیز از خدمات این بیمارستان استفاده می‌کنند.

پاک‌نژاد نبود همراه‌سرای بیمار در بیمارستان را یک معضل دانست و افزود: تمام ظرفیت‌‌های موجود در شهرستان به کار گرفته شود تا بتوانیم یک همراه ‌سرا در شان مردم در بیمارستان ایجاد کنیم.

به گزارش فارس، فرماندار کنگان در بازدید از بیمارستان کنگان طی تماس تلفنی با مدیران ادارات آب و گاز شهرستان بر رفع فوری مشکل آب و گاز بیمارستان تاکید کرد.

وی همچنین از تخصیص 100 میلیون تومان برای خرید تجهیزات آشپزخانه بیمارستان و همچنین یک میلیارد تومان برای تجهیز دو اورژانس خبر داد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: فرماندار کنگان بیمارستان کنگان پانسیون بیمارستان کنگان شهرستان کنگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۹۴۹۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ظرفیت صادرات محصولات سلامت محور ایران به کشور‌های آفریقایی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، حمیدرضا اینانلو با اشاره به توانمندی‌های ایران در عرصه سلامت گفت: ایران با توجه به پشتوانه بومی‌سازی که در حوزه صنعت دارو و تجهیزات پزشکی دارد، می‌تواند توانمندی خود را به کشور‌های دیگر ارائه دهد، همچنین درباره خدمات ضروری برای تجهیز بیمارستان و بیمارستان سازی، ایران آمادگی کمک به کشور‌های آفریقایی و بهره برداری از این مراکز با صد در صد تجهیزات پزشکی را دارد.

مدیر امور بین‌الملل سازمان غذا و دارو افزود: زمینه همکاری درباره انتقال فن آوری و مشاوره صنعت دارو و تجهیزات پزشکی نیز با گسترش روابط با این کشور‌ها امکان پذیر است.

دومین نشست بین‌المللی ایران و آفریقا با حضور بیش از ۲۰ کشور آفریقایی از ۷ تا ۱۰ اردیبهشت در تهران برگزار شد.

دیگر خبرها

  • جوان مرگ مغزی بجنوردی جان چهار بیمار را نجات داد
  • ظرفیت صادرات محصولات سلامت محور ایران به کشور‌های آفریقایی
  • ۲ عمل اهدای عضو در مشهد نجات بخش جان پنج بیمار شد
  • نجات جان ۵ بیمار با اهدای عضو جوان بجنوردی
  • اهدای عضو جوان بجنوردی، ناجی جان ۵ بیمار شد
  • تا کنون حدود ۵۰ هزار پیوند کلیه در ایران انجام شده است/
  • انتقال هوایی بیمار سکته قلبی از داران به بیمارستان چمران اصفهان
  • ماموریت بیمار با بالگرد هوایی اورژانس از داران به اصفهان
  • جوان مرگ مغزی به ۵ بیمار در مشهد زندگی دوباره بخشید
  • حیات دوباره ۵ بیمار با اهدای اعضای جوان مرگ مغزی در مشهد