Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، حجت‌الاسلام محمدجواد حاج علی اکبری روز چهارشنبه در نشست با اعضای شبکه پشتیبان انجمن های اسلامی استان کرمان افزود: تربیت حماسی و مقاومتی محور اساسی و بنیان اصلی دکترین حیات‌بخش نظام جمهوری اسلامی است.

وی اظهار داشت: کرمان قبل از شهادت، حاج قاسم دارالایثار و دارالمجاهدین بود اما بعد از شهادت؛ ایشان یکی از مناطق گردشگری مقاومت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با اشاره به نقش آفرینی مردم کرمان در عرصه های مختلف دفاعی، سیاسی و فرهنگی کشور اظهار داشت: مسئولیت مردم کرمان به خصوص مجموعه هایی که در عرصه تربیتی فعالیت می کند؛ برای حفظ آرمان های انقلاب سنگین تر شده است.

رییس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه با بیان اینکه خداوند آفاق و ظرفیت های تازه ای را به وجود شهید سلیمانی این مرد بزرگ پیش روی ما قرار داده است گفت: جهان قبل از شهادت سردار سلیمانی به یک نوسازی اساسی نیاز داشت که با توجه به مراسم تشییع باشکوه این شهید بزرگوار این نوسازی و تحول معنوی فراهم شد و باید قدر این فرصت الهی و خدادادی را بدانیم.

نماینده مقام معظم رهبری در اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان بیان داشت: شهادت سردار سلیمانی نقطه عطفی در تاریخ ایران اسلامی است که به تعبیر مقام معظم رهبری یوم الله بود.

وی تمرکز بر ۲ عنوان تربیتی صبر و شکر را در مدارس و دستگاه های فرهنگی ضروری دانست و بر نهادینه کردن تربیت حماسی، تربیت مقاومتی و مقاومت تربیتی در نظام تعلیم و تربیت تاکید کرد.

امام جمعه موقت تهران افزود: تمامی عرصه های سیاسی، اجتماعی، اقتصادی و اجتماعی زیر چتر تربیت مقاومتی قرار دارند.

وی تاکید کرد: اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان به عنوان مکمل ساحت های تربیتی در کنار آموزش و پرورش است و الگوسازی و نمونه سازی به عنوان معرفی عناصر مستعد که ارتباطی موثر بین آنها و گفتمان انقلاب اسلامی بر قرار کند، وظیفه اتحادیه انجمن اسلامی است.

وی با بیان اینکه نقطه کانونی در جریان تربیت حماسی مسأله شهادت است گفت: مومن صادق یا شهید است و یا منتظر شهادت است و اگر خداوند توفیق دهد از چشم شهدا تماشا کنیم آن وقت رفتن زیبا می شود و انسان را به محبوب می رساند.

نماینده مقام معظم رهبری در اتحادیه انجمن های اسلامی تاکید کرد: آموزش و پرورش باید نگاه با چشمان شهدا را به فرزندان این مرز و بوم هدیه دهد.

برچسب‌ها کرمان ایرنا مقاومت اداره کل آموزش و پرورش کرمان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کرمان ایرنا مقاومت کرمان ایرنا مقاومت اداره کل آموزش و پرورش کرمان اخبار کنکور انجمن های اسلامی اتحادیه انجمن آموزش و پرورش تربیت حماسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۹۴۹۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قدردانی از معلمان مدرسه شهید حجه فروش همدان

در این مراسم، رسول شیدایی مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان گفت: مدرسه شهید حجه فروش در ابعاد تربیتی و آموزشی مدرسه‌ای نمونه و در بین ۱۰ مدرسه برتر استان همدان و ششمین مدرسه با رشد معدل آزمون نهایی است.

مسلم مخفی، فرماندار همدان هم توجه به هر دو مقوله آموزش و پرورش را در مدارس خواستار شد و گفت: مدارس باید به همه ابعاد تربیتی بپردازند و آینده سازان و مادران و پدرانی تکامل یافته و تربیت شده را وارد جامعه کنند.

سیدجواد حسینی، فرمانده سپاه ناحیه همدان هم گفت: تعلیم و تعلم را معلمان به عنوان یک عبادت انجام می‌دهند و لازمه این امر داشتن عشق و علاقه و پدری و مادری کردن برای نهال‌های آینده کشور است.

شهید حمید حجه فروش، ۱۲ آذر ۱۳۳۶ متولد شد، و با شروع دفاع مقدس تدریس را رها کرد و به دنبال خدمتی دیگر رفت، آموزش و پرورش نامۀ برگشت او و دیگر معلمان به محل کارشان را ارسال کرد؛ اما به حضورش در سپاه و بسیج بیشتر احساس نیاز می‌شد. با ماندنش موافقت کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان همدان همدان

دیگر خبرها

  • قدردانی از معلمان مدرسه شهید حجه فروش همدان
  • حمیدی‌فر: در نسل چهارم دانشگاه‌ها دنبال تمدن‌سازی هستیم
  • چالش‌های حوزه تعلیم و تربیت چبست؟/ در نسل چهارم دانشگاه‌ها دنبال تمدن‌سازی هستیم
  • آموزش، نقطه مشترک بین ارتش و آموزش وپرورش است 
  • معلم محور تمدن ساز جامعه اسلامی است
  • پیام تبریک فرمانده سپاه لرستان به مناسبت روز معلم
  • اساسی‌ترین رکن فعالیت آموزش و پرورش، انسان‌سازی است
  • تعالی آموزش و پرورش بالندگی ایران اسلامی را به همراه دارد
  • آموزش و پرورش برای ما «مساله اول کشور» است
  • معلم انقلابی باید در کشور تربیت شود